kjeLL// Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) noen fler en meg som har opplevd buggen at den setter ned en skill til 15 helt til du levler skillen igjen? edit: det er ikke oppført på aktive effekter, Endret 2. januar 2012 av kjeLL// Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Om man har bra armor er det ihvertfall ingen vits å være varulv ettersom man nesten ikke tåler noe som det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Med perken som gir deg mulighet til å selge alt til alle så er det allikevel noen merchant som gir bedre priser for enkelte ting enn andre om jeg ikke tar helt feil, mener å huske å ha opplevd dette selv flere ganger. Det er sikkert fordi for å få den må du ta perken som gjør at det motsatte kjønn gir det bedre priser. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Med perken som gir deg mulighet til å selge alt til alle så er det allikevel noen merchant som gir bedre priser for enkelte ting enn andre om jeg ikke tar helt feil, mener å huske å ha opplevd dette selv flere ganger. Det er sikkert fordi for å få den må du ta perken som gjør at det motsatte kjønn gir det bedre priser. Ah, selvsagt! Vel, i så fall står fortsatt det jeg sa med at han gir deg shitty priser i forhold til mange andre merchants (les: alle damene ) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Takker Og Iskall, har ventet i 1 måned of han er fremdeles ikke tilbake Så tviler på det, men skal prøve å cheate litt Er det bare meg som mister mye av motivasjonen når man har daedric/dragon light armor? Ikke om du har Daedric/Dragon armor, bare level 30 og alt av quester igjen Er akkurat det jeg er, blir for lett Kansje skru opp til expert... Har en character der jeg drepte general store duden i whiterun rundt 1 måned siden. Jeg spurte på forumet om han vil komme tilbake, og jeg fikk ja som svar. Men nå 1 måned senere er butikken tom... Kommer han ikke tilbake? Hvis ikke angrer jeg på at jeg drepte han :@ Det er absolutt verdt å drepe han. Han gir deg uansett bare shitty priser. haha, men jeg trenger flere merchants å selge til Takker Og Iskall, har ventet i 1 måned of han er fremdeles ikke tilbake Så tviler på det, men skal prøve å cheate litt Er det bare meg som mister mye av motivasjonen når man har daedric/dragon light armor? Selv har jeg valgt å ikke lage noen rustninger, men heller finne dem på den normale måten i spillet. Mye mer artig å være level 64 med ett par daedric items istedenfor å være dekt av det når man er level 23. Når jeg går lei av ett armor sett så kler jeg heller på meg noe random slik som Blades armor eller Glass armor kun for variasjonens skyld. Ja har tenkt å lage en ny character senere som spiller slik. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Skjønner egentlig ikke helt hvorfor du vil fjerne varulv, med mindre du vil bli vampyr (noe som jeg ikke kunne ha tenkt meg). Resist poison er jo forøvrig veldig praktisk også. Hva er galt med å være vampyr? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vampyr er stress. Må drikke blod for at ikke alle innbyggerne angriper deg. Og du får lav stamina og health på dagen.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 i ren refleks etter oblivion så har jeg begynt å lage en egen save når jeg går inn i en hule eller lignende og oppdager det er vampyrer der Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg ble vampyr (ikke med vilje), og ble selfølgelig stage 3 eller hva det er, samtidig som en drage kom og drepte meg.. Crazy mennesker + drage er ikke gøy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 "Antivampyr save refleks" win Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er akkurat det jeg er, blir for lett Kansje skru opp til expert... Master går fint det også Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er akkurat det jeg er, blir for lett Kansje skru opp til expert... Master går fint det også gah... kansje jeg skal prove det. Jeg har spillt paa mine 2 characters der den ene er warrior og den andre er assassin/thief med bow og daggers, og har ikke hatt store problemer med dem. Men paa magen min plages jeg noe ekstremt, lurer paa hvorfor... kan definitivt ikke spille paa master der Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Spiller med som en magiker mest med Destruction & Restoration + tonnevis av staffs På Master. Det er vanskelig. Det hende ofte at jeg må planlegge strategier osv. lage masse potions og sånn. Å være magiker bringer en helt ny vanskelighetsgrad og en åpning for mye taktikk. Anbefales Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Belethor har ennå ikke fått en erstatter etter at jeg drepte han. Håper det er en bug som blir fikset i en kommende patch. Endret 3. januar 2012 av Onkel W Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er da ikke stress å være vampyr. Det er kun på siste stadiet at folk angriper deg, og det tar veldig lang tid. Om man allikevel ikke har drukket blod til den tid er det bare å gjøre seg usynelig og drikke blod fra nærmeste person. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Lang tid? Et par fast travels og det gaar fort. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er det noe spesielt som skal til for å kunne bruke to one-handed våpen samtidig, f.eks to økser? Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Skjønner egentlig ikke helt hvorfor du vil fjerne varulv, med mindre du vil bli vampyr (noe som jeg ikke kunne ha tenkt meg). Resist poison er jo forøvrig veldig praktisk også. ganske simpel grunn egentlig. skal legge spillet på hylla for en stund (er litt lei det nå). men jeg vil prøve og være vampyr først. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 OMG!!! Var uheldig aa save over thiefen min! Er det noen maate aa angre det paa?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå