Error Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 I used to be an adventurer like you, until I took an THE BATTLE RAGED ON AND OOOOON Neh, blir ikke helt det samme. Black metal er så slitsomt uansett Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 I used to be an adventurer like you, until I took an THE BATTLE RAGED ON AND OOOOON Neh, blir ikke helt det samme. Black metal er så slitsomt uansett Før sovnet jeg mens jeg hørte på Children of bodom(vet det ikke er BM, men men...) Får ikke spillt skyrim fær den 3-4 Jan., men tror jeg vil like den originale musikken bedre Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har en character der jeg drepte general store duden i whiterun rundt 1 måned siden. Jeg spurte på forumet om han vil komme tilbake, og jeg fikk ja som svar. Men nå 1 måned senere er butikken tom... Kommer han ikke tilbake? Hvis ikke angrer jeg på at jeg drepte han :@ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har en character der jeg drepte general store duden i whiterun rundt 1 måned siden. Jeg spurte på forumet om han vil komme tilbake, og jeg fikk ja som svar. Men nå 1 måned senere er butikken tom... Kommer han ikke tilbake? Hvis ikke angrer jeg på at jeg drepte han :@ Andre NPC's skal erstatte han etterhvert, så det er bare å vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Har en character der jeg drepte general store duden i whiterun rundt 1 måned siden. Jeg spurte på forumet om han vil komme tilbake, og jeg fikk ja som svar. Men nå 1 måned senere er butikken tom... Kommer han ikke tilbake? Hvis ikke angrer jeg på at jeg drepte han :@ LOLFAIL Isteden for å skrive sånt kan jeg få et svar? EDIT: (Console) player.placeatme 00013BA1 (tror jeg er hans base id) er han dau skriv resurrect. SÅ er Belethor der igjen. Hvis han ikke vil svare eller er bugga så dra et annet sted og når du kommer tilbake skal han være normal igjen. Endret 2. januar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Takker Og Iskall, har ventet i 1 måned of han er fremdeles ikke tilbake Så tviler på det, men skal prøve å cheate litt Er det bare meg som mister mye av motivasjonen når man har daedric/dragon light armor? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Drepte Belethor med Wabbajack i går fordi han hyret 3 stk til å ta livet av meg. Får håpe det kommer en erstatning for han før eller siden. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Takker Og Iskall, har ventet i 1 måned of han er fremdeles ikke tilbake Så tviler på det, men skal prøve å cheate litt Er det bare meg som mister mye av motivasjonen når man har daedric/dragon light armor? Ikke om du har Daedric/Dragon armor, bare level 30 og alt av quester igjen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har en character der jeg drepte general store duden i whiterun rundt 1 måned siden. Jeg spurte på forumet om han vil komme tilbake, og jeg fikk ja som svar. Men nå 1 måned senere er butikken tom... Kommer han ikke tilbake? Hvis ikke angrer jeg på at jeg drepte han :@ Det er absolutt verdt å drepe han. Han gir deg uansett bare shitty priser. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det noen som gir bedre priser enn andre,eventuelt hvor befinner denne personen seg? Hvem er favoritten blant dere i tråden? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det noen som gir bedre priser enn andre,eventuelt hvor befinner denne personen seg? Hvem er favoritten blant dere i tråden? Nå bestemmes jo pris i forhold til speach ... Jeg har alltid likt han derre "Ulfberth war-bear" Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det noen som gir bedre priser enn andre,eventuelt hvor befinner denne personen seg? Hvem er favoritten blant dere i tråden? Nå bestemmes jo pris i forhold til speach ... Jeg har alltid likt han derre "Ulfberth war-bear" Jeg er heldigvis klar over at speach gir x antall prosent bedre pris, men det er altså den samme prisen hos alle når man starter uten noen perks? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Er det noen som gir bedre priser enn andre,eventuelt hvor befinner denne personen seg? Hvem er favoritten blant dere i tråden? Vil jeg ha bedre speech skiller jeg speechcraft, men favoritten vil nok alltid være handelsmannen i Riverwood pga. at han har 10 000 gold å handle med (etter investering selvsagt), så får som regel alltid tømt ryggsekken etter første besøk. Endret 2. januar 2012 av Artorp Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Takker Og Iskall, har ventet i 1 måned of han er fremdeles ikke tilbake Så tviler på det, men skal prøve å cheate litt Er det bare meg som mister mye av motivasjonen når man har daedric/dragon light armor? Selv har jeg valgt å ikke lage noen rustninger, men heller finne dem på den normale måten i spillet. Mye mer artig å være level 64 med ett par daedric items istedenfor å være dekt av det når man er level 23. Når jeg går lei av ett armor sett så kler jeg heller på meg noe random slik som Blades armor eller Glass armor kun for variasjonens skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg føler jeg kjeder meg i Skyrim, samme gamle greia nå føler jeg, få quest, finne rydde ut en cave for Draugr o.l, gå tilbake å få betalt. Håper det ikke er kjempelenge til DLC Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hvordan ser dere om et våpen er 1 eller 2 hand? Ser dere på hvor mye damage eller er det noe annet som skiller de fra hverandre. Noen andre som sliter litt med å finne merchants som har nok penger til å betale deg? På det verste så var jeg innom 4 byer og drøssevis av npc'er for å få solgt alle greia mine. Endret 2. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hvordan ser dere om et våpen er 1 eller 2 hand? Ser dere på hvor mye damage eller er det noe annet som skiller de fra hverandre. Noen andre som sliter litt med å finne merchants som har nok penger til å betale deg? På det verste så var jeg innom 4 byer og drøssevis av npc'er for å få solgt alle greia mine. Når du har sverdet, hammeren eller noe lignende, kan du trykke på den, da vil det stå "LR" (Left and right arm). Hvis ikke, vil det bare stå "L" eller "R" kommer an på hvilken museklikk du bruker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Man kan også se det på navnet. Tohåndssverd heter "greatsword", tohåndsøkser "battle axe", og hamre "warhammer". Unntakene er våpen med egennavn, men de er det jo ikke så mange av. http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Weapons_%28Skyrim%29 Endret 2. januar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hvordan ser dere om et våpen er 1 eller 2 hand? Ser dere på hvor mye damage eller er det noe annet som skiller de fra hverandre. Noen andre som sliter litt med å finne merchants som har nok penger til å betale deg? På det verste så var jeg innom 4 byer og drøssevis av npc'er for å få solgt alle greia mine. Når du har sverdet, hammeren eller noe lignende, kan du trykke på den, da vil det stå "LR" (Left and right arm). Hvis ikke, vil det bare stå "L" eller "R" kommer an på hvilken museklikk du bruker. Ja, jo, visste egentlig det. Men tenkte hvis jeg skulle kjøpe et våpen, så har jeg vel ikke den muligheten? Skulle vel ha skrevet det i spm mitt ;P Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) ... Endret 2. januar 2012 av Freebull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå