xm8 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Character presets. Argonian Breton Dark Elf Imperial Khajiit Nord Orc Redguard Wood Elf High Elf En ting er ihvertfall sikkert; rasene ser betydelig bedre ut enn i Oblivion... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Spillet blir kanonbra. De siste sniktittene skrives det, viss du likte Oblivion så liker du dette også. Det gjorde jeg med Oblivion til de grader, spilte det ca 320 timer, og det var ren nytelse! Forhåndbestilte det for 249,- til PC såklart. Må jo ha den versjonen som ser best ut når man har valget Endret 24. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Homoekteskap monstre imellom? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Må jo kaste seg på når Mass Effect lar deg kaste deg over kva som helst. Spillet blir kanonbra. De siste sniktittene skrives det, viss du likte Oblivion så liker du dette også. Det er jo ikkje udelt positivt. Kva med dei som likte 1-3, men ikkje utstår vanilla Oblivion? 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det var vel level og loot-scaling, samt kliss like huler som gjorde at mange ikke likte Oblivion? Alt dette blir fikset på i Skyrim, så vil tro de som ikke likte Oblivion vil like Skyrim bedre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 De to første DLC blir eksklusive for X360 i 30 dager. Må si jeg hater sånne eksklusive DLC-greier. Men heldigvis gjelder det bare 30 dager. http://xbox360.ign.com/articles/119/1190880p1.html 3 Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det var vel level og loot-scaling, samt kliss like huler som gjorde at mange ikke likte Oblivion? Alt dette blir fikset på i Skyrim, så vil tro de som ikke likte Oblivion vil like Skyrim bedre. Ikke så sikker på at det er fikset. Mener å ha lest at hvis du går inn i en hule, vil motstander være på samme level som deg. Hvis du går ut igjen og tilbake senere når sterkere, vil de fortsatt være like svake som du var. Dvs. det er bare en annen variant av level-scaling, en mildere form riktignok. Motstanderne du møter bør random være langt tøffere enn deg selv i starten, det skal være dødelig i mange tilfelle å utforske. Ellers blir jo hele spenningen borte. Dessuten hadde Oblivion en god del flere ødeleggende faktorer enn de du nevner. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det med at levelen "låsast" går andre vegen òg, altså at du kan finne ein stad der fiendane er for tøffe, stikke av, og returnere seinare utan at dei har levla opp med deg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det kommer sikkert en mod som fikser litt på det levelingsystemet? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det kommer en mods som endrer på alt mulig 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er det bare jeg som likte Oblivion bedre på Xbox enn PC? Liker å kose meg i sofaen med en liten hendig kontroll. Ikke sitte oppreist i en stol og stresse med et helt tastatur osv. At grafikken er litt mer laber kan jeg leve med, sitter uansett litt lenger unna skjermen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg liker Oblivion på PS3, men kommer til å spille Skyrim på PC da jeg savner muligheten for mods. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg liker alltid PC forran konsoll, uansett spill. Man har så mye flere muligheter på en PC. Og jeg sitter i godstolen forran PCen uansett, så det er fasktisk mer behagelig enn sofaen. 2 Lenke til kommentar
Pepitoz Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Sitter og koser meg igjennom Oblivion for siste gang før Skyrim kommer. Har runnet Oblivion flere ganger, men fant ut noe i dag jeg ikke har gjort før nemlig å slå kollbøtte/stupe kråke. Vet ikke om alle er kjent med at det er mulig, hehe Spiller på PS3 btw. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Når du er Journeyman i Acrobatics kan du det. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg liker alltid PC forran konsoll, uansett spill. Man har så mye flere muligheter på en PC. Og jeg sitter i godstolen forran PCen uansett, så det er fasktisk mer behagelig enn sofaen. Da må du kjøpe deg en bedre sofa 1 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har man, som meg, pc'en i samme rom som tv'en, en hdmi-kabel og en xbox-kontroller, blir "jeg vil sitte i sofaen foran tv'en"-problemet ved pc borte. Ikke det at jeg kommer til å spille Skyrim på denne måten, men gjør det noen ganger med enkelte platformere, bilspill osv. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er det bare jeg som likte Oblivion bedre på Xbox enn PC? Liker å kose meg i sofaen med en liten hendig kontroll. Ikke sitte oppreist i en stol og stresse med et helt tastatur osv. At grafikken er litt mer laber kan jeg leve med, sitter uansett litt lenger unna skjermen. Hadde vært helt enig med deg hvis man kunne installert mods på Xbox. For meg forbedret de min spillopplevelse enormt mye kontra vanilla, og har ingen interesse av å røre vanilla Oblivion igjen.(Virkelig, mods gjorde vanilla direkte kjedelig) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Jeg liker alltid PC forran konsoll, uansett spill. Man har så mye flere muligheter på en PC. Og jeg sitter i godstolen forran PCen uansett, så det er fasktisk mer behagelig enn sofaen. Da må du kjøpe deg en bedre sofa Eventuelt alle andre kjøpe seg en bedre stol til PCen. En kontorstol egner seg svært dårlig til spilling. Det er stressless som gjelder, og det er det ingen sofa som slår. Jeg liker også best ranged klasser som en mage eller en rogue med bue. Når man skal sikte er mus og tastatur overlegent en kontroller med joystick, det er og blir fakta. Jeg liker Xboxen min, men jeg spiller ALDRI førstepersons-spill på den. Jeg har jo en PC. Endret 28. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det var vel level og loot-scaling, samt kliss like huler som gjorde at mange ikke likte Oblivion? Alt dette blir fikset på i Skyrim, så vil tro de som ikke likte Oblivion vil like Skyrim bedre. Ikke så sikker på at det er fikset. Mener å ha lest at hvis du går inn i en hule, vil motstander være på samme level som deg. Hvis du går ut igjen og tilbake senere når sterkere, vil de fortsatt være like svake som du var. Dvs. det er bare en annen variant av level-scaling, en mildere form riktignok. Motstanderne du møter bør random være langt tøffere enn deg selv i starten, det skal være dødelig i mange tilfelle å utforske. Ellers blir jo hele spenningen borte. Dessuten hadde Oblivion en god del flere ødeleggende faktorer enn de du nevner. Etter det jeg forstår er det to faktorer her, huler har en level range si 20-30, om du kommer til den som level 2 eller 17 vil den være level 20, om du er 25 vill den være 25, om du kommer som 40 vil den være 30. I tilleg vil den forbli på det levelet du først forsøkte så om du kom på level 15 blir level 20, om du kommer tilbake som level 35 vil den fortsatt være 20. Er ikke sikker hvordan det vil virke om hule har flere områder som i oblivion eller om det er respawn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå