Windoge Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Sammenhengen mellom å være venner med dragene og erte mudcrabs? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 At da har man noe å gjøre sammen. Ofte et problem å ha noe å gjøre med venner. Dette gjelder spesialt dater, så kan anbefale denne tråden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg sitter fast pga en bug, men ikke les dersom dere ikke har spilt ferdig dark rotherhood.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når jeg må komme med unna flammeinfernoet i sanctuary ved å gjemme med inne i kisten til mother, så blir skjermen mørk, og så skjer det ikke no mer. Må restarte xboxen Noen som vet om en fiks? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Noen som vet om en fiks? [/skjul] Kjøp PC-versjonen og bruk konsollen til å komme deg forbi alle quest-relaterte bugs. Endret 27. desember 2011 av TMB 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) "Hei, når jeg skal starte min splitter nye VW Golf, så bare kveler jeg motoren" "Kjøp deg Ferrari og ansett en privatsjåfør" Endret 27. desember 2011 av Leo_Khenir 7 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 "Hei, når jeg skal starte min splitter nye VW Golf, så bare kveler jeg motoren" "Kjøp deg Ferrari og ansett en privatsjåfør" >impliserer at PC som kan kjøre Skyrim er dyrt 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg merker hvor treg jeg skyrim, det jeg har brukt 8 timer på hadde dere sikkert brukt 2 på Bør jeg lære meg magi eller bør jeg være den vikingen jeg er kun bruke sverg/slegge/pil og bue osv? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er du viking kjører du kun unarmed... Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 noen som vet om når jeg har en venn til og følge meg ikkje lydia eller noen mercenary's men bare en venn altså i dette tilfellet feandal. han døde i en hula også har jeg reist ifra han. men vil han ikke komme til live igjen i riverwood, eller på jeg skrive noe i cmd for og få han tilbake? ja har sjekka i riverwood. og i hula. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Folk som dør, dør. Kommer ikke tilbake igjen. Er de plot essential kan de ikke dø. End of story (unntatt de med console da). Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg merker hvor treg jeg skyrim, det jeg har brukt 8 timer på hadde dere sikkert brukt 2 på Bør jeg lære meg magi eller bør jeg være den vikingen jeg er kun bruke sverg/slegge/pil og bue osv? Do what you want The freedom is imminent! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Noen som har tatt A Night To Remember questet i Markarath? Lo meg skakk av det, anbefales! En annen ting som er genialt er Transmute Mineral Ore spell som gjør Iron ore om til Silver eller Gold ore. Endret 27. desember 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Noen som har tatt A Night To Remember questet i Markarath? Lo meg skakk av det, anbefales! Har spart den, gleder meg he he Har nå for fullt begynt å modde skyrim, må si det er mye man kan forbedre og adde alt nå, selv om creation kit`n ikke er ute enda, tenk på alt som kommer til å komme når kit`n er ute Har skumle planer om å teste ut Creation kit selv. Lyst til å bygge meg "tidenes" Player house (tårn!!) He he Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Fullførte main questen nå akkurat. Godt resten av spillet holder vesentlig høyere standard! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Vesentlig? Jeg har kun gjort ferdig mainquesten og noen sidequester på den andre karakteren min og han er i level 40 snart med alt igjen ... Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Its POLL-time!! Hvilken Questline syns du var best? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Noen som har tatt A Night To Remember questet i Markarath? Lo meg skakk av det, anbefales! En annen ting som er genialt er Transmute Mineral Ore spell som gjør Iron ore om til Silver eller Gold ore. Haha, ja tok den helt random fordi jeg gikk innom der Morsomt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Fullførte main questen nå akkurat. Godt resten av spillet holder vesentlig høyere standard! Jeg synes de beste questene var i main questen. Mye bedre enn thief guild, dark brotherhood og mage guild, i hvert fall. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Bug - Upon becoming Thane of Solitude the Housecarl's Quarters in the basement remain an undecorated room and do not become furnished like the Housecarl Quarters in the other homes. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Bug - Upon becoming Thane of Solitude the Housecarl's Quarters in the basement remain an undecorated room and do not become furnished like the Housecarl Quarters in the other homes. Bare å vente på Creation Kit som kommer om noen uker! Da blir det nok mange utrolig gode mods + at man kan fikse bugs selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå