Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter fast pga en bug, men ikke les dersom dere ikke har spilt ferdig dark rotherhood.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Når jeg må komme med unna flammeinfernoet i sanctuary ved å gjemme med inne i kisten til mother, så blir skjermen mørk, og så skjer det ikke no mer. Må restarte xboxen :( Noen som vet om en fiks?
Lenke til kommentar

noen som vet om når jeg har en venn til og følge meg ikkje lydia eller noen mercenary's men bare en venn altså i dette tilfellet feandal. han døde i en hula :cry: også har jeg reist ifra han.

men vil han ikke komme til live igjen i riverwood, eller på jeg skrive noe i cmd for og få han tilbake?

 

ja har sjekka i riverwood. og i hula.

Lenke til kommentar

Noen som har tatt A Night To Remember questet i Markarath?

Lo meg skakk av det, anbefales!

 

 

Har spart den, gleder meg :D he he

 

Har nå for fullt begynt å modde skyrim, må si det er mye man kan forbedre og adde alt nå, selv om creation kit`n ikke er ute enda, tenk på alt som kommer til å komme når kit`n er ute :D

Har skumle planer om å teste ut Creation kit selv. Lyst til å bygge meg "tidenes" Player house (tårn!!) :D He he

Lenke til kommentar
Bug - Upon becoming Thane of Solitude the Housecarl's Quarters in the basement remain an undecorated room and do not become furnished like the Housecarl Quarters in the other homes.

 

Untitled_1.png

 

Bare å vente på Creation Kit som kommer om noen uker! :) Da blir det nok mange utrolig gode mods + at man kan fikse bugs selv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...