aphelion3 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Selv om f. eks Oblivion var mer "hardcore" rollespillish, så syns jeg uansett Skyrim er et bedre spill. Hahhahahah! Åhhh..... Jammen endrer begrepsforståelsen seg over tid, gitt... Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hater oblivion, elsker fallout og skyrim. og cod. og battlefield. og gears of war. og halo. og supermario. I find your lack of Josefine spill disturbing Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Personlig elsket jeg Morrowind, taklet ikke Oblivion, og elsker Skyrim.Fallout 3 synes jeg også var fryktelig morsomt, og rundet det både på PS3 og PC. Fallout: New Vegas har jeg dessverre ikke fått spilt, men jeg antar at det også hadde falt i smak. Morrowind spillte jeg bare et par ti timer eller noe, og det var end del år siden. Det jeg husker var at det imponerte enormt. Oblivion var helt ødelagt av level scaling som gjorde at i det jeg kom over level 20 eller noe måtte jeg utnytte game mechanics for å i det hele tatt kunne overleve. Skyrim er bra, men det er egentlig veldig lite innhold, humor og spennende dialog og situasjoner som gjør at jeg egentlig ikke bryr meg om hva som skjer. Fallout 3 derimot er både stort, spennende og morsomt og IMO bedre enn Skyrim. Jeg spillte det på Xbox og har nylig kjøpt New Vegas til -75% pris på Steam som jeg skal spille i det jeg har blitt ferdig med Skyrim først som rouge (ferdig), mage (level 13) og warrior. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hvordan kan du bli ferdig med Skyrim? Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Holder på å oppgradere dragon rustningen min jeg Har nå settet opp i 388 i armor rating, men har en del skills som må oppgraderes så jeg kan ta den enda høyere opp. Har også en del daedra hearts så kan lage de i stedet... Hva er best? Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10016535 Skyrim knuste de 19 andre spillene Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 huff da, salg på steam, Og siden Skyrim imponerte , så kjøpte jeg Morrowind og Oblivion også 9,9E per, lol Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Merker at jeg savner å kunne løfte ting som man kunne i Oblivion. Savner Acrobatics og den kule Speechcraft-greia. Alt det der gir 20-30 spilltimer mer for min del. Endret 26. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Klart du kan løfte ting. Hald inne E. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Wtf. Så de har tatt det vekk på xbox? Da må jeg skaffe PC-versjonen! Omg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hvordan kan du bli ferdig med Skyrim? Bra spørsmål. For min del er det til jeg har alle perks som tilhører min "klasse" og banket nok fiender med den konfigurasjonen. Level 30 omtrent er vel det magiske området hvor det er lite annet å gjøre enn å starte på nytt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du må bare holde inne A. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Hvorfor har ingen sagt det? ((((( Jaja, nå skal jeg løfte på ting i 20 timer. Endret 26. desember 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hvorfor har ingen sagt det? ((((( Fordi du ikke har spurt! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg spurte kontroll-oversikten! :O Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Da begynner jeg "endelig" å merke den kjente PS3-bug'en. Spillet har sakte men sikkert begynt å blitt merkbart treigere. Loading tar ca. dobbelt så lang tid, det er lagg ofte når jeg går i nye soner, hender at det fryser etter man har tatt fast-travel og lignende. Ganske deprimerende, men har uansett ikke noe i mot å starte en ny karakter på PC når jeg får nytt skjermkort. Har ikke gjort ferdig thieves guild eller mainquest, har ikke begynt på the dark brotherhood eller utforsket noe av Blackreach. Heldigvis mange timer igjen med morro (men dette må jeg nok dessverre ta på PC). Endret 26. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hvorfor har ingen sagt det? ((((( Jaja, nå skal jeg løfte på ting i 20 timer. Google: How to lift objects in Skyrim. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Drager tar lang tid og drepe. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ikke med riktig shout. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Skjønner ikke hvorfor dere bare ikke blir venner med dragene. Det er så mye enklere. Jeg og Alduin pleier å møte utenfor The drunken huntsman på loredas en gang i måneden. Så stikker vi kanskje ut i naturen og erter mudcrabs. Helt enkelt, ikke noe spesielt, bare sånn at vi får følelsen av nærvær og vennskap oss imellom. Shoutet heter Dragonfrend mener jeg å huske. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå