Mr. Lurk Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Fant nettopp ut at jeg er en dragonborn, drepte akkurat min første drage! 4 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Skyrim er det minste av både morrowind og oblivion. Dem har lagt vekt på bra grafikk og prøvd å nå frem til flere spillere ved å gjøre det mindre originalt, simplere og mer idiotsikkert sånn at man ikke trenger å like rollespill sjangeren spesielt godt for å spille det. Jeg mener at dem kunne satset på å bruke samme motor som i oblivion og heller satse på å virkelig gi oss et enormt spill men nå som man først er vant til den herlige grafikken på Skyrim så er det ikke bare å gå tilbake heller. Det hele er en illusjon så Skyrim skal virke mye større enn det; det egentlig er. Dem har ikke laga det for å gi et godt spill til en mindre gruppe spillere men laga det for å tjene mest mulig penger og for å få flest mulig spillere. Finanskrisen setter sine spor ja!!! Skulle ikke forundre meg om spillbransjen har noen lure samarbeid med de som produserer datautstyret for å selge bare enda mer. why not? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 hvor finner jeg han "esbern" slik at jeg kan gi han dragon bones og scales ? jeg har gjort ferdig questen med han og hu dama i den hula under bakken. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Skyrim er det minste av både morrowind og oblivion. Dem har lagt vekt på bra grafikk og prøvd å nå frem til flere spillere ved å gjøre det mindre originalt, simplere og mer idiotsikkert sånn at man ikke trenger å like rollespill sjangeren spesielt godt for å spille det. Dette er helt sikkert sant, for jeg mislikte sterkt Oblivion og Fallout, men digger Skyrim. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 I mitt tilfelle så følte jeg ikke for å sette meg inn i Oblivion, men jeg elsker Fallout serien og Skyrim =) 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg elsket oblivion, elsker skyrim og har vanskelig for å sette meg inn i fallout ... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Personlig elsket jeg Morrowind, taklet ikke Oblivion, og elsker Skyrim. Fallout 3 synes jeg også var fryktelig morsomt, og rundet det både på PS3 og PC. Fallout: New Vegas har jeg dessverre ikke fått spilt, men jeg antar at det også hadde falt i smak. Nå er jeg over 65 timer inn på Nord archeren min, og har fullført akt ii. Jeg antar at jeg snart fullfører hovedhistorien og lar Skyrim ligger frem til det kommer noe DLC. Spillet er fortsatt fantastisk bra, men jeg kjenner at det blir litt repetitivt etterhvert :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg elsket oblivion, elsker skyrim og har vanskelig for å sette meg inn i fallout ... Fallout-serien har en fantastisk atmosfære, den syke post-apokalyptiske stemningen/old school 50talls stemningen, gotta love it! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg elsket oblivion, elsker skyrim og har vanskelig for å sette meg inn i fallout ... Fallout-serien har en fantastisk atmosfære, den syke post-apokalyptiske stemningen/old school 50talls stemningen, gotta love it! Har ikke sagt jeg ikke likte den. Sier bare det at je hadde problemer med å sette meg inn i spillet Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Selv om f. eks Oblivion var mer "hardcore" rollespillish, så syns jeg uansett Skyrim er et bedre spill. Sikkert ikke like kult å like noe som er så mainstream I guess. 4 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg skal ikke bare klage på Skyrim. Jeg har vært i noen artige situasjoner på Skyrim som har gitt meg skikkelig good feeling. Ellers er det digg å gå rundt i fjellet.. Begynner å bli sprek og føtta mine har hud som er så feit at sko ikke er nødvendig og begynner å bli godt vant med at det er kaldt at det heller ikke er det store problemet lenger. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg elsket oblivion, elsker skyrim og har vanskelig for å sette meg inn i fallout ... What she said. Har nok brukt rundt 800 timer på Oblivion, mens Fallout ble jeg lei etter 20 timer. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Skyrim er det minste av både morrowind og oblivion. Dem har lagt vekt på bra grafikk og prøvd å nå frem til flere spillere ved å gjøre det mindre originalt, simplere og mer idiotsikkert sånn at man ikke trenger å like rollespill sjangeren spesielt godt for å spille det. Godt mulig at verdenen er mindre enn Oblivion og Morrowind, selv om Bethesda sier det motsatte. Men det Skyrim har som de to andre spillene mangler er innhold. Man trenger ikke å gå mange meterne før man kommer over noe nytt og interessant istedenfor en prikk lik dungeon fylt med noen monstre man har rensket ut 5 ganger før. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg vil hjem å spille Skyyyyrrriiiiiimmm. Skjer jo nada på jobben anyway! Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Eg vil at ein som i morrowind skal ha muligheten til å lage sine eigne spells! :/ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg elsket oblivion, elsker skyrim og har vanskelig for å sette meg inn i fallout ... What she said. Har nok brukt rundt 800 timer på Oblivion, mens Fallout ble jeg lei etter 20 timer. Samme her, så fort denne "nyttspill-stemninga" la seg, så ble det kjipt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hater oblivion, elsker fallout og skyrim. og cod. og battlefield. og gears of war. og halo. og supermario. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Skyrim er det minste av både morrowind og oblivion. Dem har lagt vekt på bra grafikk og prøvd å nå frem til flere spillere ved å gjøre det mindre originalt, simplere og mer idiotsikkert sånn at man ikke trenger å like rollespill sjangeren spesielt godt for å spille det. Jeg mener at dem kunne satset på å bruke samme motor som i oblivion og heller satse på å virkelig gi oss et enormt spill men nå som man først er vant til den herlige grafikken på Skyrim så er det ikke bare å gå tilbake heller. Det hele er en illusjon så Skyrim skal virke mye større enn det; det egentlig er. Dem har ikke laga det for å gi et godt spill til en mindre gruppe spillere men laga det for å tjene mest mulig penger og for å få flest mulig spillere. Finanskrisen setter sine spor ja!!! Skulle ikke forundre meg om spillbransjen har noen lure samarbeid med de som produserer datautstyret for å selge bare enda mer. why not? Spillproduksjon er forretninger, ikke en service vi mennesker får fordi spillprodusenter er snille folk som vil at vi skal ha det bra. De ønsker å tjene penger, og det er sånn forretninger fungerer. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mikkel™ Skrevet 26. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2011 Hater oblivion, elsker fallout og skyrim. og cod. og battlefield. og gears of war. og halo. og supermario. I find your lack of Josefine spill disturbing 10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Selv om f. eks Oblivion var mer "hardcore" rollespillish, så syns jeg uansett Skyrim er et bedre spill. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå