mhsalangli Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 bare tanken på at det sikkert er "tusen" flere steder igjen i skyrim å utforske gjør at jeg føler litt at jeg er på tur til å bli lei... og jeg er bare level 30 på nord. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Er de fleste bøker bare til å selge? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Alle bøker som jeg har lest som har hatt verdi over 50 har gikk meg høyere skill i noe. Alt under har som oftest vært lore (og da kan du velge om du har lyst å lese eller selge, personlig setter jeg noen av de viktigste bøkene i bokhylla "hjemme" ) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Alle bøker som jeg har lest som har hatt verdi over 50 har gikk meg høyere skill i noe. Alt under har som oftest vært lore (og da kan du velge om du har lyst å lese eller selge, personlig setter jeg noen av de viktigste bøkene i bokhylla "hjemme" ) Hvordan vet du hvilke bøker som er "viktige" ? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Du må lese hele setningen. Viktigste av lore bøkene. Dvs. bøker som jeg ser på som interessante og ikke bare fjas. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Alle bøker som jeg har lest som har hatt verdi over 50 har gikk meg høyere skill i noe. Alt under har som oftest vært lore (og da kan du velge om du har lyst å lese eller selge, personlig setter jeg noen av de viktigste bøkene i bokhylla "hjemme" ) Hvordan vet du hvilke bøker som er "viktige" ? Alt av bøker som er verdt 20+ gull. Disse gir deg enten quests eller skill upgrades. Eller i verste fall så har de nyttig lore på lur. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Så bøker med viktig lore har høyere verdi enn andre? Det viste jeg ikke! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Det er vel egentlig litt både og, og går litt på hva man syns selv også. Men ja, generelt sett er dyrere bøker mer interessante både mtp. skillupgrade, lore og quests. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Anbefaling til dere med iPad: Skyrim map. Koster 21 kroner men faen det er snedig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 For meg golder det med kartet inne i spillet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 For meg golder det med kartet inne i spillet. Dude seriøst... Du får hele kartet i oblivion versjon, med alle locations og direkte link til elder scrolls wiki når du trykker på det. Samt at du kan legge inn notes Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 For meg golder det med kartet inne i spillet. Dude seriøst... Du får hele kartet i oblivion versjon, med alle locations og direkte link til elder scrolls wiki når du trykker på det. Samt at du kan legge inn notes Elder scrolls wiki? Eller UESP? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 For meg golder det med kartet inne i spillet. Dude seriøst... Du får hele kartet i oblivion versjon, med alle locations og direkte link til elder scrolls wiki når du trykker på det. Samt at du kan legge inn notes Elder scrolls wiki? Eller UESP? Wiki Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Fikk enedlig Skyrim i går, nydelige saker Måtte selvfølgelig lage en hot chica som character. Noen som har prøvd mods som denne: http://www.moddb.com/mods/serious-hd-retexture-landscape-skyrim-by-z4g4 Ser jo helt sykt ut på bildene? Endret 25. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Alle er jo så slemme, jeg kommer til en liten camp og de møter meg med en pil igjennom hodet mitt :< Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) UESP siden er egentlig bedre enn wikia. I alle fall Oblivion og Morrowind delen. Edit: Men ja, den appen høres ganske bra ut ;o savner litt det gamle kartet. Alle er jo så slemme, jeg kommer til en liten camp og de møter meg med en pil igjennom hodet mitt :< Så lenge du ikke blir truffet i kneet, så skal det gå bra! Endret 25. desember 2011 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Angst å være vampyr mot ildsprutende drager... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Er det bare meg som føler det er rart at ALLE fort og huler i Skyrim er bebodd av banditter og andre fiender? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Er det bare meg som føler det er rart at ALLE fort og huler i Skyrim er bebodd av banditter og andre fiender? Er vel for det det er for kaldt på utsiden ^^ ---------------------------------------------- Noe info om dlc som har kommet ut ennå ? Endret 26. desember 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Er det bare meg som føler det er rart at ALLE fort og huler i Skyrim er bebodd av banditter og andre fiender? Jeg vil heller det enn å traske rundt i evige mengder av tomme huler Edit: Endret 26. desember 2011 av Error 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå