Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle bøker som jeg har lest som har hatt verdi over 50 har gikk meg høyere skill i noe. Alt under har som oftest vært lore (og da kan du velge om du har lyst å lese eller selge, personlig setter jeg noen av de viktigste bøkene i bokhylla "hjemme" :p)

Lenke til kommentar

Alle bøker som jeg har lest som har hatt verdi over 50 har gikk meg høyere skill i noe. Alt under har som oftest vært lore (og da kan du velge om du har lyst å lese eller selge, personlig setter jeg noen av de viktigste bøkene i bokhylla "hjemme" :p)

Hvordan vet du hvilke bøker som er "viktige" ? :p

Lenke til kommentar

Hvordan vet du hvilke bøker som er "viktige" ? :p

Alt av bøker som er verdt 20+ gull. Disse gir deg enten quests eller skill upgrades. Eller i verste fall så har de nyttig lore på lur.

Lenke til kommentar

UESP siden er egentlig bedre enn wikia. I alle fall Oblivion og Morrowind delen.

Edit: Men ja, den appen høres ganske bra ut ;o savner litt det gamle kartet.

Alle er jo så slemme, jeg kommer til en liten camp og de møter meg med en pil igjennom hodet mitt :<

Så lenge du ikke blir truffet i kneet, så skal det gå bra! :)

Endret av aBaDmAn91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg som føler det er rart at ALLE fort og huler i Skyrim er bebodd av banditter og andre fiender?

Er vel for det det er for kaldt på utsiden ^^

----------------------------------------------

Noe info om dlc som har kommet ut ennå ?

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...