Unlimited LTD Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som har prøvd spillet etter at 4GB ram patchen ble sluppet? http://www.pcgamer.com/2011/12/21/the-elder-scrolls-v-skyrim-patch-adds-support-for-extra-ram/ Får man nå bare ett valg om man vil kjøre 2 eller 4 GB versjonen når man launcher spillet vanlig ifra Steam? Greia med Modden og den nye patchen er at de legger til et Flag på applikasjonen, LAA (Large Address Awareness),som gjør at Windows tillater applikasjonen å benytte seg av mer enn 2 GB minne. Det betyr absolutt ikke at spillet automatisk benytter seg av 4 GB fra start. Derimot, hvis spillet må laste inn mer data enn 2GB i minnet kan det gjøre det, hvis nødvendig. Det trengs egentlig ikke dersom man spiller på vanlig grafikk, men dersom du spiller på high, ultra eller med mods vil du mest sansynlig oppleve kræsj pga. at spillet trenger mer enn 2 GB. Før patchen måtte du bruke en mod for å tillate spillet å bruke mer, nå gjør det det automatisk uten at du må bruke en mod. Så hvis du brukte modden trenger du altså ikke der mere, og hvis du ikke brukte modden kan du nok nå kjøre med litt bedre grafikk, om PC-en tåler det. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=U-XcjDJ4rbw&hd=1 4 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Men luret på en annen ting her også da min neste char skal være mage Man kan jo lage leather, iron, steel armor og alt det andre. Men jeg har enda ikke sett noe til cloth armor(robes) ;o Det er det magene pleier å bruke liksom. Eller kan man gjøre som i Dragon Age være en slags Arcane Warrior og bruke Heavy armor? xD Liker forresten godt det at alle klasser/raser kan bruke alt av armor, sånn at det ikke er begrenset for hva man kan bruke som i enkelte andre spill Det er ingen klasser, du gjør det nøyaktig som du vil. For eksempel kan du være en "Arcane Warrior" som du sier. Cloth kan du bruke, men du kan også enchante heavy armor til å ha samme type effekter som de forskjellige robesene man kan finne Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 22. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. desember 2011 10 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hehe. Det samme tenkte reddit. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 W00t!?! Har Skyrim-tråden virkelig stått upostet i over 24timer!!! lol Hmmm...tja får vell si no dragefødt babbel da...hmm... jo, 90% done med Steam Achievementene, tjohoy og god jul Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Det er jul og jeg blodgamer skyward sword nå Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Spillte litt i går kveld, men ble faktisk litt lei(!). Er veldig sosial av meg, så blir litt usosialt å spille alene hele tiden. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Lurer på en ting, nå har jeg full Dragon Armor, men bare 284 i armor rating... Har ikke oppgradert heavy armor skill enda, men ser på nettet at en kan komme langt høyere opp... Har smithing skill på 100 samt en gauntlet som gir 12%+ på smithing skill. Er det nok å øke heavy armor skill for å øke denne til nivåer som en ser rundt omkring eller har de jukset for å få opp armor level? Har en Dragon Plate armor som gir 106 i armor level... En ting til: Hvor mange hus kan en kjøpe i Skyrim? Har nå hus i Whiterun, Solitude, Riften. Er det bare Windhelm og Markarth igjen da? Må ha noe å bruke penger på. Sitter med over 100k i gull nå og husene jeg har er fulle av div. stasj som jeg kan selge i tillegg. Endret 24. desember 2011 av Fade1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Jepp, er bare Windhelm og Markath igjen, men disse er til gjengjeld veldig fine, spesielt Vlindrel Hall i Markath. Jeg ligger også på 90% achievments i Steam, regner med at det å gifte seg skal være enkelt, "Thief" vet jeg ikke hvor langt unna jeg er og "Master Criminal" har jeg ikke som mål og fullføre. "Oblivion Walker" og "Standing Stones" er de målene jeg har satt meg først, men også disse kommer i andre rekke. Før Steam-achievments prioriteres, skal samtlige skattekart, shouts og priest-masks samles! Ønsker også å bli Thane igjen i samtlige byer. Endret 24. desember 2011 av JacEr Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Postet denne i SnowDOG's Picture Thread, men syntes den fortjener en repost i denne tråden. More bacon is good bacon! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ser bare satanistisk ut med de hornene. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Alt med horn er satanistisk ja -_- Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Når jeg ser den hjelmen så irriterer jeg meg bare enda mer over at den hjelmen suger så jævlig i spillet. Hadde lyst å bruke den, men er så mange andre som er bedre allerede tidlig i spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Startet på nytt nå som Nord med bare sverd, skjold og heavy armor å nær kamp skills, istedetfor Khajiit med bue, sneak/light armor å snike skills. Edit: Siden vi har hatt skikkelig dritvær her jeg bor + null snø, så var det ganske kjekt å skru på Skyrim, pile opp til Windhelm på fjellet, se utover viddene, skru av lyden, hide våpen og bare se snøen dale på 42". Endret 25. desember 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hei, fikk skyrim til jul. Noen som vet hvilken class jeg bør starte med. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Umulig å svare på. Bare prøv deg frem. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hei, fikk skyrim til jul. Noen som vet hvilken class jeg bør starte med. Det einaste du BØR i Skyrim er å spele det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå