Bone Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Nå har jeg hatt en lang pause, pga eksamen og sånn.. og i mellomtiden har det kommet en oppdatering (hvorpå det også ble styr om PS3-versjonen (jeg har PC)), også har det kommet kanskje en til (eller?)..? Uansett.. nå fungerer ikke ESC-knappen min (alt annet av key-bindings fungerer normalt), så nå får jeg ikke opp menyen, eller noe.. og jeg må avslutte via ctrl+alt+del, osv.. Noen som vet hvordan jeg får aktivert ESC-knappen min igjen? Jeg har prøvd alle andre knapper også, flere ganger, for å se om funksjonen for å få opp menyen hadde havnet på "en annen plass/knapp", men nei.. Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Da blir det ny spill-pc på tirsdag = MASSE Skyrim!! Gleder meg! *Litt for flink til å kjøpe julegaver til seg selv, håper det ligger penger under treet* 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Awesome Vurderer om jeg å skal prøve meg på ren fist fighting. http://www.youtube.com/watch?v=uhBiNx749Zw Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Den videoen har blitt linket før. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Makan til flauere film skal man lete lenge etter, snakker da selvsagt om snakkingen til nerden. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Liker du fisting Kim ? Endret 18. desember 2011 av Mikkel™ 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Alle liker vel litt fisting. Ble jo ganske kraftige slag etterhvert da. Får prøve å lage meg en karakter å bare fiste folk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Må skaffe deg nok trollfat da. Unngå brannsår Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Makan til flauere film skal man lete lenge etter, snakker da selvsagt om snakkingen til nerden. What the fuck feilar deg? Han er jo rett og slett fantastisk. Meir fantastisk monolog her: 3 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hmm, hva er en side quest egentlig? Hva betegnes som en? Har gjordt flere questlinjer (mangler bare college of Winterhold linja) og masse misc, hele mainquest og liberation, men ikke fått sideways-achievementen... Any clues? Når du sier det så er det rart... Skulle hatt den jeg og. Den kan ikke være det at de mener de questene som er valgfri under hovedquesten da? Selv om det høres ulogisk ut ... Edit: http://www.trueachievements.com/a157051/sideways-achievement.htm lol,skulle akuratt til å poste denne linken her nå, hehe rart at noen er sidequests og resten misc quests... but hey.. more to do Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er ikke rart i det hele tatt. Misc quests er vel hovedsaklig "randomly generated". Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er ikke rart i det hele tatt. Misc quests er vel hovedsaklig "randomly generated". nope, de er ikke det. Misc quest er ikke random, men thiefs guild,dark brotherhood....alle factionsene har random generated quests etter at questlinjene er fullført, for å tjene gold. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hjernen min går litt i surr til tider. Misc. er vel små "ubetydelige" quests, som den til Faendal i Riverwood, mens side-quests oftest er faction orienterte. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Veldig fin og oversiktlig side: http://www.ign.com/wikis/the-elder-scrolls-5-skyrim/Side_Quests - Alle sidequest og main quest Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvordan sletter man eksisterende enchantment? Har for eksempel fire damage på 5 points som enchantment som jeg kan enchante andre våpen. Også har jeg et annet våpen med 35 points fire damage som jeg vil ha for å enchante andre våpen. Hvordan fjerner jeg "enchantmenten" som har 5 points? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Du kan ikke slette enchantments. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Det suger! På begynnelsen av spillet disenchantet jeg alle våpen, fordi det var "kult". Men nå har jeg funnet våpen med mye bedre perks, som jeg ikke får gjort noe med Lenke til kommentar
Hocki Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Kan ikke få med meg en medhjelper, alle sier jeg allerede har en... Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg "fikk" Lydia, men hun er ikke der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå