Barista Bob Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jo, vi er ferdige, men siden det ble spurt om et spill til konsoll som er "kompetetivt"; HALO... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Må si det er pinlig å se på hvordan alle hisser seg kraftig opp for å forsvare æren for sin plattform. Grow up 7 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Må si det er pinlig å se på hvordan alle hisser seg kraftig opp for å forsvare æren for sin plattform. Grow up Som regel bare å skygge unna tråden til den verste konsoll vs PC krigen har gitt seg. Det er vel bare 8, gang den har blusset opp så langt. "Smaken er som baken, den er delt." Var det en vis person som sa en gang. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Skal lage en mage naa, tenker paa cloth hatt og top, og heavy armor paa arm og legs. Er dette en god ide? Forste gang jeg prover meg paa mage her, og hva gjor alteration egentlig? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Må si det er pinlig å se på hvordan alle hisser seg kraftig opp for å forsvare æren for sin plattform. Grow up Er helt latterlig egentlig. Alle vet at PC er best så er ikke vits å diskutere det videre. For the record så sitter jeg med en singelcore laptop som sliter med å dra kabal uten lag Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Skal lage en mage naa, tenker paa cloth hatt og top, og heavy armor paa arm og legs. Er dette en god ide? Forste gang jeg prover meg paa mage her, og hva gjor alteration egentlig? Har du de riktige perksa og enchantene på heavy armor så utklasserer den all annen armor i spillet. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 ok, skyter inn nådestøtet her nå. Konsoll holder grafikknivået på dagens spill nede, case closed On topic. Noen som har klart 100% på steam achievementsen enda eller? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg foretrekker PS3, for da kan jeg bruke pc-en samtidig som jeg spiller. Ikke at det går så bra å spille Skyrim på en macbook air likevel. Synes også det er mye lettere å styre og slikt på konsoll enn pc, men det er vel en vanesak. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Må si det er pinlig å se på hvordan alle hisser seg kraftig opp for å forsvare æren for sin plattform. Grow up Enig, da Elder Scroll-serien fungerer LIKE godt på PC som konsoll. Og ja, jeg har skyrim til PC og PS3. Så jeg vet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Var det ikke mye snakk om at Skyrim fungerer bedre på PC enn konsoll? Med tanke på hvor begrenset Ramen er på konsoll tror jeg ikke Skyrim fungerer best på konsoll. Endret 17. desember 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Syns de gamle konsollene faktisk gjør det bra. Hvilken 7 år gammel PC til 5000kr klarer man å spille Skyrim på? Hadde Skyrim vært optimalisert med sitt nåværende grafikknivå til PC, hadde en 7 år gammel PC klart å kjøre Skyrim akuratt slik som konsollene gjør i dag. 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har stirret i 1 minutt på bildet å enda ikke funnet ut hva som er HAHAHAHA. Please tell me Seriøst? På tide at det ble noe på deg kanskje? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) I barneskolen kranglet vi om hvilken datamaskin som var kulest,C64, Amiga eller Atari. Og konsollungene krangla om Nintendo vs Sega. Det skjer visst fremdeles Endret 17. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har stirret i 1 minutt på bildet å enda ikke funnet ut hva som er HAHAHAHA. Please tell me Seriøst? På tide at det ble noe på deg kanskje? Hva? Jeg skjønner den heller ikke, og tviler på at det er problemet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 ok, skyter inn nådestøtet her nå. Konsoll holder grafikknivået på dagens spill nede, case closed Ja, og det er ganske jævlig. Det største problemet med nåtidens spill er definitivt grafikken. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har stirret i 1 minutt på bildet å enda ikke funnet ut hva som er HAHAHAHA. Please tell me Seriøst? På tide at det ble noe på deg kanskje? Hva? Jeg skjønner den heller ikke, og tviler på at det er problemet. Det ligner på et gammelt bilde av en mann som drar rompeballene til side og viser alt vi ikke ønsker å se i en annen mann. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Må dere slutte å krangle om hva som er best. Folk for spille på hva de vil 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har stirret i 1 minutt på bildet å enda ikke funnet ut hva som er HAHAHAHA. Please tell me Seriøst? På tide at det ble noe på deg kanskje? Hva? Jeg skjønner den heller ikke, og tviler på at det er problemet. Det ligner på et gammelt bilde av en mann som drar rompeballene til side og viser alt vi ikke ønsker å se i en annen mann. Jaja, man ser det man vil se antar jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ikkje PC vs konsoll i denne tråden her.Her går streken: Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Nei, her går streken: Ok da, den var dårlig. Noe nytt om ny patch egentlig? Endret 17. desember 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå