Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Faen som jeg digger mods! Så jævla glad jeg spiller dette spillet på PC og ikke konsoll. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Pc gaming er utdødd HAHAHA. Akkurat. Det som faktisk er dødt, er å halde tilbake utviklinga av nye og potensielt revolusjonerande spel med 7 år gammal hardware. Syns de gamle konsollene faktisk gjør det bra. Hvilken 7 år gammel PC til 5000kr klarer man å spille Skyrim på? 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Og nå koster en PS3 bare 2k~ ca. Men å si at PC-gaming er dødt er helt absurd. Greit at mainstream-gamers har flyttet seg mer og mer over på konsoll, men det er fortsatt veeeldig mange PC-gamere. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 PS3 kostet 5-6000 når den kom ut. Jeg er faktisk ganske overasket hvor liten forskjell det er på grafikken til en high end PC vs en 7 år gsmmel PS3. For min del betyr ikke den lille forskjellen nok til at jeg gidder å bla opp 10k. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvis man spiller for grafikken, er man ingen gamer i mine øyne. 4 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg er en krigshelt som drepte Ulrich, jeg er Thane i solitude med fullt oppgradert hus, har fine klær og er dragonborn. Hvorfor sier soldatene: "let me guess, someone stole your sweetroll" !!? 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg bladde opp 2500 kr iløpet av to år for å oppgradere den eldgamle pcen min. Kjører alt mye bedre enn PS3en, selv om jeg er jævla fornøyd med den og. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Pc gaming er utdødd HAHAHA. Akkurat. Det som faktisk er dødt, er å halde tilbake utviklinga av nye og potensielt revolusjonerande spel med 7 år gammal hardware. Las du det jeg skrev???? For min del så synes jeg det er mye kjekkere å spille på konsoll framfor pc Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvis man spiller for grafikken, er man ingen gamer i mine øyne. Spørs helt på hvilken type spill det er etter min mening. For slike spill som Skyrim er grafikk et stort pluss for opplevelsen. Snakker vi skytespill så er det morro, men ingen nødvendighet. Sist gang jeg spilte FPS aktivt fra QuakeLive, og det er jo en liten upgrade av Quake3 fra 1999 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Pc gaming er utdødd Årets dummeste kommentar 2011. Nevn ett kompetetivt spill som er stort på konsoll. Endret 17. desember 2011 av SPRCO 4 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 FIFA og alle de andre sportsspillene osv. Men ikke dra dette helt off-topic nå, greit å diskutere Skyrim på konsoll vs. PC, men denne tråden er ikke for konsoll vs. PC -krigen : ) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 MW-spillene? Sammenlignet med de fleste spill som kan regnes som kompetetive på PC er COD-scenen på konsoll liten og ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sammenlignet med de fleste spill som kan regnes som kompetetive på PC er COD-scenen på konsoll liten og ubrukelig. Det er litt som å si at f.eks håndball som sport er liten og ubrukelig siden fotball er mye større. (Jeg hater forresten håndball, føffaen) Men nå er vi jævla off topic her. HAHAHA! 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Har stirret i 1 minutt på bildet å enda ikke funnet ut hva som er HAHAHAHA. Please tell me Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Førti ganger bedre å kjøpe ett nytt spill og slippe "klarer pc-en min å dra dette nå da ...????" 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Var vi ikke ferdig med denne diskusjonen nå? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Faen som jeg digger mods! Så jævla glad jeg spiller dette spillet på PC og ikke konsoll. Mods er jævlig digg! Kanskje du kunne tenke deg å skrive ned hvilke mods du bruker i mod-tråden? Den er klistret her på forumet, og trenger flere anbefalinger av mods (også av de som er anbefalt fra før av). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Skal se om jeg får gjort det litt senere, nå er det snart fotballkamp, men jada, skal få gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå