Dragen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Stopper videoen ved 1:09 hos dere? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Må si Dunmer, Argonians og Orcs har fått en utrolig forbedring Og ja stopper på 1:09 Endret 19. august 2011 av maanemann Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Grei pris på Syrim hos Elkjøp nå...299 for standard utgaven. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-pc-mac/PCCDESVSKYRIM/the-elder-scrolls-v-skyrim-pc Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 249,- på elkjop.no kun i dag (gratis frakt) 3 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ny for tråden, tror jeg. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Takk til TMB for Elkjøp link og vid. Bestilling +1 her også. Vid'en bekreftet mye ang. crafting lockpicking etc. og andre ting som Oblivion er gode på. Er det noen som dog har info ang. hvordan universet oppfører seg, reager på deg etc. samt hvordan guildsene funker er det bare å linke det også. ;-) Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Noen som har video av demoen de spilte på Gamescom? Eller det det den samme gamle fra E3? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Grei pris på Syrim hos Elkjøp nå...299 for standard utgaven. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-pc-mac/PCCDESVSKYRIM/the-elder-scrolls-v-skyrim-pc Prisen er flotters den, men jeg ville vært veldig forsiktig med å bestille fra Elkjøp om du har lyst til å motta spillet på utgivelsesdagen. Har gått på en smell mer enn en gang fra deres side, aldri igjen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Grei pris på Syrim hos Elkjøp nå...299 for standard utgaven. http://www.elkjop.no...lls-v-skyrim-pc Prisen er flotters den, men jeg ville vært veldig forsiktig med å bestille fra Elkjøp om du har lyst til å motta spillet på utgivelsesdagen. Har gått på en smell mer enn en gang fra deres side, aldri igjen. Virker som det varierer veldig fra folk til folk der, men ja har lest at flere har hatt levering problemer ifra dem. Men jeg har alltid fått på slipp dato eller dagen før....jeg er vel unntaket jeg da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Har Bethesda sagt noe om monstrene leveler sammen med deg slik som de gjorde i Oblivion? Endret 22. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja, scalinga er som i Morrowind/Fallout 3. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Dritbra! Bra de lærer av feilene sine, i hvert fall. Synes det er synd de har som mål å forenkle meny- og ability-systemet. Det er helt feil filosofi, spør du meg. De burde gått andre veien, jeg liker rollespillene mine så avanserte, og med så mye muligheter, som mulig. Og videoene vi har fått sett hittil fokuserer for mye på grafikken. Jeg forstår jo at de vil vise den frem, og den er fin den, men personlig er det ganske uinteressant. Jeg vil heller se ting som NPC-interaksjon o.l. Endret 22. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Dritbra! Bra de lærer av feilene sine, i hvert fall. Nå husker jeg ikke helt, men var det slik at man møtte på f. eks. superkraftige mus? Hvordan ble det løst i TES Morrowind? Endret 22. august 2011 av Quote Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nå husker jeg ikke helt, men var det slik at man møtte på f. eks. superkraftige mus? Hvordan ble det løst i TES Morrowind? Mener å huske at selv mus og forvokste maur kan gi deg noen kraftige ørefiker helt i starten, ja. Å ta seg en søndagstur i skogen ble jo en kamp om livet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) I Oblivion møtte man bare monstre som var passelig for din egen level. Gikk du ned i en hule på lvl 1 møtte du goblins. Gikk du ned i den samme hulen på lvl 15 så var det troll der nede. Det ble "løst" i Morrowind, ved at alle monstre var plassert ut på forhånd, og det endret seg aldri uansett hvor kraftig karakteren din måtte bli. Systemet Oblivion hadde medførte at den optimale måten å spille på var å ha en level 1 karakter, med bare skills du ikke brukte som major skills, og maksede minor skills. Endret 22. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Det ble "løst" i Morrowind, ved at alle monstre var plassert ut på forhånd, og det endret seg aldri uansett hvor kraftig karakteren din måtte bli. Faktisk ikkje. Brorparten av mobs i Morrowind var angitt i TESCS som "leveled monster", av og til av kategori x eller y (daedra, undead, etc.) - skilnaden er at skaleringen var så godt implementert at, vel, dei fleste veit ikkje om den i det heile. Mellom anna nytta dei et system som sikra at "levelled monsters" alltid hadde ein minimum og ein maksimum level, så du fekk til dømes aldri ein daedric ruin full av berre scamps. NPC-ar og unike monstre scala ikkje, så du har delvis rett. Kanskje det faktum at generisk loot ikkje vert scala i Morrowind (jfr. bandittar i full Daedric Armour) òg spelar inn - det eksisterte "levelled loot", men det kom då i form av ting som sterkare scrolls/potions i høve til karakteren din sin level. Endret 22. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dritbra! Bra de lærer av feilene sine, i hvert fall. Synes det er synd de har som mål å forenkle meny- og ability-systemet. Det er helt feil filosofi, spør du meg. De burde gått andre veien, jeg liker rollespillene mine så avanserte, og med så mye muligheter, som mulig. Og videoene vi har fått sett hittil fokuserer for mye på grafikken. Jeg forstår jo at de vil vise den frem, og den er fin den, men personlig er det ganske uinteressant. Jeg vil heller se ting som NPC-interaksjon o.l. De har også sagt at monstres level blir fryst når man går inn i en grotte. Det vil si at hvis du går inn i en grotte når du er level 3 uten å fullføre den, så vil fortsatt monstrene være level 3 hvis du kommer tilbake senere som level 15. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Systemet Oblivion hadde medførte at den optimale måten å spille på var å ha en level 1 karakter, med bare skills du ikke brukte som major skills, og maksede minor skills. Det er vel ingen som spiller spillet slik da? Det høres ut som det er mer arbeid enn gøy. Uansett så var systemet i Oblivion ikke særlig bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå