tom waits for alice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan det være et sandybridgeproblem kanskje? Min iMac har Sandy Bridge, 3,4 GHz i7, 2 gig 6970M, og jeg får ingen crash. (Ok, hadde vel et par før oppdateringen kom, i løpet av 100 timers spilling, ingen etter.) Jeg kjører på max settings uten problemer. Geir Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er det bare jeg som irriterer meg over at det ikke går an å sloss når man rir? 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nei, du er ikke aleine, det er mange som har det sånn. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan det være et sandybridgeproblem kanskje? jeg har hatt utrolig mange CTD på min i5 2410m nvidia 540m oppsett. ca 1-3 pr 10 time. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nei, du er ikke aleine, det er mange som har det sånn. Har spillt en del Assasins Creed, så er veldig uvant. Men får vel bare vende meg til det da. Kjøpte spillet i dag, så har ikke fått spillt så mye enda heller, men til nå virker det bra. Er noen småting som irriterer meg da.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nei, du er ikke aleine, det er mange som har det sånn. Har spillt en del Assasins Creed, så er veldig uvant. Men får vel bare vende meg til det da. Kjøpte spillet i dag, så har ikke fått spillt så mye enda heller, men til nå virker det bra. Er noen småting som irriterer meg da.. Test ut Mount & Blade hvis du liker sverdsvinging fra hesteryggen ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har nok av andre spill som skal spilles i jula, men takk for tips Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da får man bare konkludere med at skyrim funker dårlig på splitter ny HW. BF3 funker i det minste smoooth, så da bli det å pensjonere min lurvete Nord til det kommer "support for new and better hw n stuff" patch Det stemmer ikke noe for min del. Vil si at jeg har ganske ny HW. Men har ikke hat noen CTD etter 4GB modden vel og merke. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Mount And Blade: Warband er absolutt å anbefale ja 2 Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Snufs, jeg som hadde gledet meg til å spille massevis av Skyrim i juleferien... Men så stakk videokortet til Syden og kommer neppe tilbake, så det skjer ikke. Team Fortress er til og med blitt håpløst å spille :'( Trenger ny pc... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 hmm Er vel kanskje en ting som jeg nå er skeptisk til. Nexus mod manager. Kan den være kilden til CTD? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 hmm Er vel kanskje en ting som jeg nå er skeptisk til. Nexus mod manager. Kan den være kilden til CTD? Tviler, jeg hadde CTDs før jeg begynte med NMM og før jeg begynte med mods i det hele tatt... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg hadde flere en periode like etter at jeg installerte den, men det var et par versjoner tilbake. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er enkleste måten å reinstallere skyrim, uten å miste savegames? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 kopier save mappa fra /my doucuments/my games/skyrim mappa, reinnstaller spillet og kopier save mappa tilbake Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er enkleste måten å reinstallere skyrim, uten å miste savegames? slenge en pizza i ovnen og invitere en venn som gidder. 3 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er enkleste måten å reinstallere skyrim, uten å miste savegames? slenge en pizza i ovnen og invitere en venn som gidder. 4 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er enkleste måten å reinstallere skyrim, uten å miste savegames? Som nevnt tidligere, blir save-filene lagret et sted i Mine Dokumenter, disse kan du bare kopiere og lagre et annet sted om du vil (eller slette alle du ikke trenger lengre!). Men jeg tviler på at det er nødvendig, ettersom jeg selv reinstallerte for noen få dager siden, og ingen av savene mine ble slettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er nettopp derfor de har begynt å lagre savegames i My Documents, så folk skal slippe å ta backup av savegames når de reinstallerer. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har spillet på Xbox men vil ha det på PC å. Men har aldri spilt på en PC før:( Greier min Acer Aspire 5253 å dra skyrim? Esken sier: processor: AMD Dual-Core E-350 Graphics: AMD Raedon HD 6310 Memory: 4GB DDR3 Har tatt sånne tester på internett som jeg har finni her i tråden men føler dem er litt.. Strenge kanskje?. Leser jo om folk med gamle bærbare som drar det greit. Jeg fikk i vartfall feil på CPU Speed "Minimum: Dual Core 2.0 GHz or equivalent processor, You Have: 1.6 GHz" Resten fikk jeg godkjent på. Greier jeg å dra det uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå