Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Sitter helt fast her. Holder på med "The staff of Magnus" og dør hele tiden. Er i slutten av questet, men klarer ikke alle mobsene.

Går igjennom en gang litt før jeg kommer til rommet Magnus er i, og de som er i den gangen dreper meg hele tiden.

Er det noe spess jeg skal gjøre eller?

Samme med han Magnus, prøvde å bare løpe forbi alle mobsene og gå rett på han, men han var alt for god for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens!

Fikk et tilfeldig oppdrag i Markath om å ta livet av en Forsvorn-leder i en eller annen hule. Jeg greide faktisk å snike meg helt opp til lederen og bestemte meg for å prøve pickpocket, da dette er en av skillsene jeg ikke har levelet noe særlig. En av tingene jeg kunne stjele var Briarheart, noe jeg også tok. Mannen falt død om på stedet uten at jeg hadde tatt i ham en gang!

EPIC :D

Sitter helt fast her. Holder på med "The staff of Magnus" og dør hele tiden. Er i slutten av questet, men klarer ikke alle mobsene.

Går igjennom en gang litt før jeg kommer til rommet Magnus er i, og de som er i den gangen dreper meg hele tiden.

Samme med han Magnus, prøvde å bare løpe forbi alle mobsene og gå rett på han, men han var alt for god for meg.

Pots pots POTS :D (Regeneration is your friend!!)

Eller skaffe deg bedre gear\perks før du prøver igjen? Evnt. sett ned vansklighetsgraden :)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Min løsning på problemet var å åpne porten, bruke conjure flame atronach, og løpe innen for porten igjen. Etter å ha åpnet porten, sluppet løs FA og gjemt meg et par ganger, var det bare en svær drage igjen. Feigt, men effektivt.

EDIT: Vet ikke helt om vi snakker om samme rommet, kan du gi litt mer info om hvor du er og hva du møter?

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Min løsning på problemet var å åpne porten, bruke conjure flame atronach, og løpe innen for porten igjen. Etter å ha åpnet porten, sluppet løs FA og gjemt meg et par ganger, var det bare en svær drage igjen. Feigt, men effektivt.

EDIT: Vet ikke helt om vi snakker om samme rommet, kan du gi litt mer info om hvor du er og hva du møter?

Klarte det omsider med å feige meg rundt.

Men nå klarer jeg ikke å defeate Ancano. Ingenting jeg gjør tar damage :(

Lenke til kommentar

En stund siden jeg gjennomførte den questen, men mener det har noe med Staff of Magnus og Eye of Magnus å gjøre før man får gjort skade på Ancano. Mener å huske jeg gjemte meg mye, brukte mye Magika på restoration-spells på meg selv, og mye pil og bue på Ancano. Mulig det finnes bedre måter å løse det på for det ble VELDIG mange savegames mellom hver gang jeg greide å få inn et par hits på Ancano.

Lenke til kommentar

En stund siden jeg gjennomførte den questen, men mener det har noe med Staff of Magnus og Eye of Magnus å gjøre før man får gjort skade på Ancano. Mener å huske jeg gjemte meg mye, brukte mye Magika på restoration-spells på meg selv, og mye pil og bue på Ancano. Mulig det finnes bedre måter å løse det på for det ble VELDIG mange savegames mellom hver gang jeg greide å få inn et par hits på Ancano.

Fikk det til. Etter jeg hadde brukt staven på eye of magnus gikk det ann å drepe han :)

Lenke til kommentar

Bestemte meg for å begynne på nytt for noen timer siden. Ble bare tull med den forrige. Speccet alt som så fett ut og klarte ikke å holde meg til en ting.

Tenkte jeg skulle fokusere på archery og har valgt wood elf.

Noen som har noen hotte tips ang det? Det er vel light armor jeg skal gå etter?

Andre ting som er fett å specce som archer?

Lenke til kommentar

JEEZ er det mulig!!!!!!!!!

Jeg startet en ny char i går, og koste meg med den. Savet med f5 som jeg pleier..... DET jeg ikke TENKTE på er at, det har jeg gjordt hele tiden med mainchar også...Og ikke lagd en ordentlig savefilpå leeenge... Så nå har min nye char "overwritet" mainchar sin autosave.... 20 siste timene GONE..... faen faen faen.......................................må kjøre resten av mainquest og liberation questen på nytt......

Endret av Xandathrii
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare jeg som syns mainquesten var kjedelig i forhold til resten av spillet? Deler av den er riktignok bra, men jeg syns spesielt avslutningen var en stor skuffelse. Satt kanskje med for høye forventninger, at det skulle heve seg ENDA et hakk over resten av et rimelig episk spill, noe som strengt tatt er ganske vanskelig.

Jeg kunne ihvertfall fått utlevert noe skikkelig loot!

Nå reiser jeg Skyrim rundt på jakt etter alle shoutsene, noe jeg føler er mer givende enn mainstoryen. Er thane i alle ni holds, og eier samtlige hus som kan kjøpes fullt oppgradert, er det en plass dette enorme spillet føles for lite, er det her. Nå er det liksom ikke noe mer å bruke penger på...

Lenke til kommentar

Andre ting som er fett å specce som archer?

Sneak er nevnt, og det er bare til å komme seg så fort som mulig til perken som gir 3x damage med bue.

Dersom du har behov for mer skade hjelper det godt på å ta noen perks i Enchanting, +20 damage Fire eller Frost hjelper på.

Smithing kan gi deg betydelig mer skade med buen og du kan lage dine egne, men merk deg at du trenger en egen perk (60 i skill) for å forbedre våpen med magiske effekter.

Jeg foretrekker Light armour når jeg spiller archer, og et par perks der kan gi deg betydelig høyere Armour rating.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...