Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Heh, jobber meg gjennom Daedric Questene nå på slutten, før jeg skal samle de to Dragon Priest-maskene jeg mangler. Har vel gjennomført 11 eller 12 (av 15 Daedric Quests), og får ganske artige våpen/armor av de. Spesielt Ebony Mail er morosam. Skulle ønske jeg fant den før Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 http://youtu.be/9nI9rbBm6qA 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Starta akuratt min andre char, en Pusekatt, skal gå Theif\Assasin på denne,ikke spille Mainquest i det heletatt Looking forward to it. Hva bruker dere Stealth-folket etter dere har sneaket med bue, og blitt oppdaget, 2x daggers? 2x dagger og war axe om ting blir vanskelig. Har allereie super One-handed lizm, så why not? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dobbel Legendary Scimitar med Absorb Health på den ene og Soul Trap på den andre var faktisk meget profit. Hogger meg gjennom det som er, en vanlig heftig Bandit Marauder (jeg er lvl 51) går ned på to doublehanded power attacks. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 hahahaha Jeg drepte nettopp ho dama den gutten i windhelm ville ha meg til å drepe(han trodde jeg var fra dark brotherhood) hva må jeg gjøre videre for å joine dem? Fikk et mystisk brev med et hånd avtrykk, er det fra dem? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Japp. For å komme videre: Sov i en seng i MINST 8 timer, så blir du "plutselig" kidnappet av Dark Brotherhood Lenke til kommentar
Bazoom Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 hahahaha Jeg drepte nettopp ho dama den gutten i windhelm ville ha meg til å drepe(han trodde jeg var fra dark brotherhood) hva må jeg gjøre videre for å joine dem? Fikk et mystisk brev med et hånd avtrykk, er det fra dem? Så vidt jeg husker, ta inn på "Inn" i byen og sov 24 timer. Vent og se 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Japp. For å komme videre: Sov i en seng i MINST 8 timer, så blir du "plutselig" kidnappet av Dark Brotherhood Eller 1 time, funket fint for meg duppa litt av og ble kidnappet oOo Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 bazoom din bitch ass, gidd spoiler 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 bazoom din bitch ass, gidd spoiler Spoiler på ei setning som ikkje spoilar noko som helst? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Alt som forklarer noe hvordan man gjør ting er jo per definisjon spoiler, selv om den ikke var så ille. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fornøyde nå? 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fornøyde nå? Hehe Lenke til kommentar
Bazoom Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser i ettertid at posten min inneholdt vesentlig plot-informasjon, og beklager at jeg ikke satte den i spoiler. Videre er jeg oppriktig lei meg på vegne av de tusener av spillere som nå ikke får gleden av å utforske dette selv, men har blitt påtvunget fasiten av min hensynsløse posting. Forøvrig et utrolig kult spill. Lenge siden jeg har lagt inn 100+ timer på et spill som ikke er online ;-) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet hvordan man skipper hele quests? Er på brettet 'The Fallen' og får ikke tilkalt dragen med ropet mitt. Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet hvordan man skipper hele quests? Er på brettet 'The Fallen' og får ikke tilkalt dragen med ropet mitt. SetStage <quest id> <stage value> Du finner det her. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dagens! Fikk et tilfeldig oppdrag i Markath om å ta livet av en Forsvorn-leder i en eller annen hule. Jeg greide faktisk å snike meg helt opp til lederen og bestemte meg for å prøve pickpocket, da dette er en av skillsene jeg ikke har levelet noe særlig. En av tingene jeg kunne stjele var Briarheart, noe jeg også tok. Mannen falt død om på stedet uten at jeg hadde tatt i ham en gang! 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Dagens! Fikk et tilfeldig oppdrag i Markath om å ta livet av en Forsvorn-leder i en eller annen hule. Jeg greide faktisk å snike meg helt opp til lederen og bestemte meg for å prøve pickpocket, da dette er en av skillsene jeg ikke har levelet noe særlig. En av tingene jeg kunne stjele var Briarheart, noe jeg også tok. Mannen falt død om på stedet uten at jeg hadde tatt i ham en gang! Du rev jo ut hjertet hans da. Så jo, du tok definitivt på han =P Endret 13. desember 2011 av Northern 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå