Error Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Kommer til å se an litt hva jeg går. Vet ikke så mye om magi-systemet osv enda. I utgangspunktet har jeg tenkt å kjøre battlemage, og være menneske. Mer spesifikt blir vel å bestemme seg for etterhvert Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) ORC: Det så ut som James Bond. Liker ikke Orcs med masse hår. Endret 14. august 2011 av bekimc Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Female Redguard Endret 14. august 2011 av xm8 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Eg ser dei framleis er litt redde for å gjere kvinnelege karakterar med svære våpen realistisk proporsjonerte. Litt større armar kunne ho hatt, ellers veldig bra. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Lakus: Sarte er dei ikkje ("the wild elves", Tamriel sine beste bogeskyttarar, etc.), men eg hadde vel kanskje venta at dei skulle vere senete snarare enn bulky. De beste bueskytterne er da wood elves (eller Bosmer som du kaller dem)? Litt enig med både Lakus og Zealuu. Som bra bueskyttere burde de vært mer senesterke og ikke så buff. De svakeste i universet er kanskje high elves? Endret 15. august 2011 av maanemann Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lakus: Sarte er dei ikkje ("the wild elves", Tamriel sine beste bogeskyttarar, etc.), men eg hadde vel kanskje venta at dei skulle vere senete snarare enn bulky. De beste bueskytterne er da wood elves (eller Bosmer som du kaller dem)? Ja, det er jo dei eg refererer til i sitatet? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg er litt småsur på meg selv. Jeg velger alltid den klassen/stats/items etc som gjør meg mest mulig OP på kortest mulig tid. Så går jeg lei og kommer sjelden igjennom "Main quest". Finner det litt småfrustrerende at spill er dårlig balansert, det er alltid en eller annen karakterbygge taktikk som "lønner seg" mer enn de andre. The Elderscrolls er ikke akkuratt 'et build' som er best. Det er bare noe du trur fordi du har glemt å skru på den passende vansklighetsgraden (I Oblivion var det en slider man dro til venstre for lettere, og høyre for vanskligere). Dersom du satt Oblivion på vanskligst, var det INGEN, og da mener jeg INGEN build som var op. Derimot fikk du en helt ny spill opplevelse enn bare Rollespill. Husker spesielt det var da jeg satt på wiki og googlet hva hvilkene raser var svake mot osv. Byttet gear deretter hva jeg skulle sloss mot. Magi, sverd, pil & bue og av og til stikke av var elementer jeg måtte bruke. Så det å si at alltid ett build er best, er bullshit. Det er du som har glemt å skru opp vansklighetsgraden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det er du som har glemt å skru opp vansklighetsgraden Nah... Nå er det så lenge siden jeg spilte at jeg ikke helt husker detaljene lenger, men hele OP greia gikk (stort sett) ut på å samle; chameleon, reflect damage, magic absorb. En av klassene startet med magic absorb. Deretter var det en viss rekkefølge på ting (quests) for å få skills/items. (Bl.annet er det er skjold som gir deg 25% reflect damage, en chameleon ring (?), etc). Mot slutten (level 30 ca) var det egentlig bare å heale seg selv, det meste drepte seg selv med å slå løs på meg. Rakk jeg ikke å heale fort nok var det bare å bytte til 100% chameleon (ring + potion). Økt venskelighetsgrad gjorde egentlig bare at det tok lenger tid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har spilt igjennom et par ganger der jeg endte opp med å skaffe meg 100% Chameleon, den beste magien og ting som var enchanted til det ypperste. Kan vel si at jeg gikk lei, så hver gang jeg spilte igjennom så laget jeg meg "regler" eller bevisst bestemte meg for at jeg ikke skulle enchante ting til 100& Chameleon eller Absorb Magick/Reflect Damage. At du får ting eller finner ting som er bra, er jo bare sånn det er. Jeg kunne lett bestemt meg for å selge disse tingene også. Det blir hva du gjør det til og det er bare å bestemme seg for at du ikke skal skaffe deg (ingen enchanting) eller ha slike ting (selge quest rewards, selge loot). Du kan jo for eksempel holde deg til de våpnene og rustningene du finner helt i begynnelsen. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg brukte alltid å stille ut utstyr jeg fant eller stjal i et okkupert hus i Balmora. R'Virr sin sjappe tror jeg det var. Brukte alltid å drepe han slik at jeg kunne ta sverdet som summoner et Deadric longblade. Det var i grunn ganske spennende å slå opp i en bok hvor det sto om legendariske gjenstander og stikke ut på tokt for å få tak i dem slik at jeg kunne fylle hyllene. Jeg hadde riktig nok litt andre mål i Morrowind enn å bli størst og farligst, selv om jeg var det. For min del var det viktigst å få tak alle unike gjenstander (noe som innebar en del tyveri) og prøve å komme til bunns i hva som skjedde med Dwemer, eventuelt finne dem. Noe jeg aldri klarte. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Lakus: Sarte er dei ikkje ("the wild elves", Tamriel sine beste bogeskyttarar, etc.), men eg hadde vel kanskje venta at dei skulle vere senete snarare enn bulky. De beste bueskytterne er da wood elves (eller Bosmer som du kaller dem)? Ja, det er jo dei eg refererer til i sitatet? Du skriver at Wild Elves er de beste bueskytterne. Wild Elves (Ayleid) != Wood Elves (Bosmer) Ayleid The Ayleids, also known as the Wild Elves or Heartland High Elves, were the first race to establish an empire in Tamriel. They lived in a tribal society, with each "tribe" being different from the next. They were the first inhabitants of the Imperial City and apparently spoke a variation of Old Cyrodiilic. Many Ayleid ruins can be found throughout Cyrodiil. These ruins are filled with dangerous traps, monsters, bandits, and undead. Many would-be treasure hunters have died trying to plunder these lost ruins of the Ayleids. The Ayleids controlled the entirety of Cyrodiil, thanks to their mastery of magic and their alliances with the Daedric princes, and enslaved the Cyrodiilic and Nordic populations (which at that point were both part of the same prototypical race of men). During this time, the Ayleids made great strides in the arcane arts. [klipp] Bosmer The Bosmer, also called Wood Elf, inhabit the province of Valenwood.[9] They are among the shortest races, and they are remarkable thieves and archers, due to their superior dexterity and agility, presumably because they spend their time living in trees. [klipp] http://en.wikipedia.org/wiki/Races_of_The_Elder_Scrolls Endret 16. august 2011 av maanemann Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Å, sånn. Meiner å hugse at Bosmer vert omtala som Wild Elves i manualen til Morrowind, men det er vel neppe riktig då. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 ... Du kan jo for eksempel holde deg til de våpnene og rustningene du finner helt i begynnelsen. Som nevnt tidligere, jeg klarer det ikke. Har prøvd flere ganger, men går alltid tilbake til den mest "effektive" måten å gjøre ting på. Dette selv om det setter føringer for hvilken klasse jeg velger osv. Derfor også min kritikk til at slike spill alltid har noen klasser/skills/items/metoder (komboer) som er bedre enn andre (dvs. ubalansert). Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Håper det kommer noe stilig gameplay fra Gamescom! "We can confirm today that we're using Steamworks for Skyrim" Fra Twitter. Antageligvis får vi steamcloud også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Håper det kommer noe stilig gameplay fra Gamescom! "We can confirm today that we're using Steamworks for Skyrim" Fra Twitter. Antageligvis får vi steamcloud også. Nice! Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Gamescom 2011. Litt gameplay. lol videon stopper. http://www.youtube.com/watch?v=Sm5IuXCDUh8 The Evolution of Argonians The Evolution of Dunmer The Evolution of Khajiit The Evolution of Nords The Evolution of Orc Evolution of Redguards Endret 18. august 2011 av Inzane Cat 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå