Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Spørsmål om det å bli Guildmaster i Thieves Guild

Hva oppnår man ved å bli guildmaster? Får man en spesiell rustnig/våpen eller en ny plass å bo? Føler alle disse småjobbene bare er en masse grinding (ikke kommet til "Special Jobs" enda), håper det er vært det

Du må gjøre 5 oppdrag i hver storby. (Solitude, windhelm, whiterun og marakat)

Spiller ingen rolle om du tar oppdrag fra kun Vex, Delvin eller begge, så fort du har gjort 5 oppdrag i en av byene vil du få at spesial oppdrag i den byen. For hvert spesialoppdrag du fullfører så åpner det en ny shop i The ragged flagon. Når du blir guildmaster så får du et sett med guild masters armor som er helt grei. Og så tror jeg du får en kiste med forskjellig stash, men jeg har faktisk ikke sjekket ut denne enda kom jeg på.

Endret av Cromsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål om det å bli Guildmaster i Thieves Guild

Hva oppnår man ved å bli guildmaster? Får man en spesiell rustnig/våpen eller en ny plass å bo? Føler alle disse småjobbene bare er en masse grinding (ikke kommet til "Special Jobs" enda), håper det er vært det

Du må gjøre 5 oppdrag i hver storby. (Solitude, windhelm, whiterun og marakat)

Spiller ingen rolle om du tar oppdrag fra kun Vex, Delvin eller begge, så fort du har gjort 5 oppdrag i en av byene vil du få at spesial oppdrag i den byen. For hvert spesialoppdrag du fullfører så åpner det en ny shop i The ragged flagon. Når du blir guildmaster så får du et sett med guild masters armor som er helt grei. Og så tror jeg du får en kiste med forskjellig stash, men jeg har faktisk ikke sjekket ut denne enda kom jeg på.

Takk for svar

Det med de fem drittoppdragene leste jeg om på wikien, men der sto ingenting om hva man fikk for å fullføre questen. Er ferdig med Spesialoppdragene i Markath, Solitude og Windhelm, mangler bare Riften. Blir vel å fullføre dette også, for så å kle på en eller annen mannekeng denne ny armoren, det er det som pleier å skje med belønningsutstyr :)

Lenke til kommentar

jepp funker helt fint. det står at du må ha oppdaterte spill da. hva det innebærer er jeg usikker på.

Skyrim er jo ikke onlinespill så ... Ja?

det er jo egentlig assassins creed serien også (med untak av det første) uten crack kan du glemme å spille det offline.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Slik er det i mitt spill også. Der finnes det tre vanlige versjoner av han, og en som er halvveis nedsunket i bakken. Opprinnelig var det en + han halve, så noen driver med svart magi ved Whiterun Stables... :ph34r:

For å bekrefte dette: Når stormcloacks tok over Whiterun var det hele 6 stykker av den fyren stående utenfor, og alle ble fientlige. Merkverdig å klone bare forsvarsløse stallgutter i stedet for soldater ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...