Laktampe Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Spørsmål om det å bli Guildmaster i Thieves Guild Hva oppnår man ved å bli guildmaster? Får man en spesiell rustnig/våpen eller en ny plass å bo? Føler alle disse småjobbene bare er en masse grinding (ikke kommet til "Special Jobs" enda), håper det er vært det Du må gjøre 5 oppdrag i hver storby. (Solitude, windhelm, whiterun og marakat) Spiller ingen rolle om du tar oppdrag fra kun Vex, Delvin eller begge, så fort du har gjort 5 oppdrag i en av byene vil du få at spesial oppdrag i den byen. For hvert spesialoppdrag du fullfører så åpner det en ny shop i The ragged flagon. Når du blir guildmaster så får du et sett med guild masters armor som er helt grei. Og så tror jeg du får en kiste med forskjellig stash, men jeg har faktisk ikke sjekket ut denne enda kom jeg på. Endret 12. desember 2011 av Cromsen 1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Spørsmål om det å bli Guildmaster i Thieves Guild Hva oppnår man ved å bli guildmaster? Får man en spesiell rustnig/våpen eller en ny plass å bo? Føler alle disse småjobbene bare er en masse grinding (ikke kommet til "Special Jobs" enda), håper det er vært det Du må gjøre 5 oppdrag i hver storby. (Solitude, windhelm, whiterun og marakat) Spiller ingen rolle om du tar oppdrag fra kun Vex, Delvin eller begge, så fort du har gjort 5 oppdrag i en av byene vil du få at spesial oppdrag i den byen. For hvert spesialoppdrag du fullfører så åpner det en ny shop i The ragged flagon. Når du blir guildmaster så får du et sett med guild masters armor som er helt grei. Og så tror jeg du får en kiste med forskjellig stash, men jeg har faktisk ikke sjekket ut denne enda kom jeg på. Takk for svar Det med de fem drittoppdragene leste jeg om på wikien, men der sto ingenting om hva man fikk for å fullføre questen. Er ferdig med Spesialoppdragene i Markath, Solitude og Windhelm, mangler bare Riften. Blir vel å fullføre dette også, for så å kle på en eller annen mannekeng denne ny armoren, det er det som pleier å skje med belønningsutstyr Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kan man spille skyrim igjennom steam uten nett? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skyrim er jo ikke onlinespill så ... Ja? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) jepp funker helt fint. det står at du må ha oppdaterte spill da. hva det innebærer er jeg usikker på. Skyrim er jo ikke onlinespill så ... Ja? det er jo egentlig assassins creed serien også (med untak av det første) uten crack kan du glemme å spille det offline. Endret 12. desember 2011 av kjeLL// Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Steam har jo offline mode, så det skal vel ikke være noe problem. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ok takker Vet at det ikke er et online spill men som det ble nevnt, AC måtte ha nett. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hmm, hvorfor kan jeg ikke åpne spoilers? noen forum-instillinger eller Browerinstillinger?`Hmm... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 I used to open spoilers, but then I took an arrow to the knee. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Synes ikke vitsen er morsom i det hele tatt. Lo ikke engang da en vakt i solitude sa det. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Synes ikke vitsen er morsom i det hele tatt. Lo ikke engang da en vakt i solitude sa det. kjipt for deg da 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Synes ikke vitsen er morsom i det hele tatt. Lo ikke engang da en vakt i solitude sa det. 5 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Slik er det i mitt spill også. Der finnes det tre vanlige versjoner av han, og en som er halvveis nedsunket i bakken. Opprinnelig var det en + han halve, så noen driver med svart magi ved Whiterun Stables... For å bekrefte dette: Når stormcloacks tok over Whiterun var det hele 6 stykker av den fyren stående utenfor, og alle ble fientlige. Merkverdig å klone bare forsvarsløse stallgutter i stedet for soldater .. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Synes ikke vitsen er morsom i det hele tatt. Lo ikke engang da en vakt i solitude sa det. Selvfølgelig er vitsen morsom. Lurer på om scriptwriterene satt og tenkte "Hey, med den setningen her lager vi sikkert et internettfenomen!" når de tenkte ut NPC smalltalk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva er morsomt med vitsen jeg skjønnte den ikke. I took an arrow to the ass. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Most epic battle ever! Ble angrepet av to drager + en million Forsworn. Tok en stund å få tatt livet av alt! Endret 12. desember 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Forklaring på vits: Det morsomme med "I took an arrow in the knee"-vitsene, er ikke fordi selve utsagnet er morsomt, men at samtlige vakter i hele Skyrim har på et eller annet tidspunkt vært en vandrer som har blitt skutt i kneet med en pil. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 I Darkness Returns (Thieves Guild-questen) der jeg skal levere tilbake Skeleton Key, vil jeg miste Skeleton Key for alltid hvis jeg fullfører questen? jeg har lyst til å beholde nøkkelen, den er ganske bra! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Mange som fortsetter å spille etter å ha fullført mainquest? Jeg venter med det, for all motivasjon bruker å forsvinne når mainquest er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå