RonF...ingSwanson Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det noen her inne som ville prøvd denne modden? Wereroll: Basically instead of the werewolf body you'll take on the form of a sweet roll. http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=3363 Skal prøves. Btw, noen som vet om noen "must-haves" mods? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Skal prøves. Btw, noen som vet om noen "must-haves" mods? Container Categorization Du trenger Skyrim Script Extender til den. Edit: Brotherhood Mask for Man and Mer - male Det er kanskje ikke en "must have". Endret 11. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
ArildHH Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har dette skjedd med flere av dere? 3 stk av han samme der ved stallen i Whiterun. Slik er det i mitt spill også. Der finnes det tre vanlige versjoner av han, og en som er halvveis nedsunket i bakken. Opprinnelig var det en + han halve, så noen driver med svart magi ved Whiterun Stables... Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Container Categorization Vet du om det er noen konflikter med den ogbetter sorting ? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Container Categorization Vet du om det er noen konflikter med den ogbetter sorting ? Hmm, har ikke prøvd den, men tror det skal gå greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Finnes det Skyrim edition laptoper? laptoper som garantert kan gjøre det på ultra? Bare lurer siden jeg har bra nok desktop PC men om jeg skal på ferie vil jeg gjerne ha med meg spillet. Billigst mulig. Endret 11. desember 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 En vakt i Solitude som sa at han tok en pil i kneet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 *bilde* Hahaha, made my day! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Irriterer meg at Iron Helmet (eller hva den heter) med de horna der suger i forhold til andre hjelmer man får tak i før man får tak i hjelmen :\ Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Irriterer meg at Iron Helmet (eller hva den heter) med de horna der suger i forhold til andre hjelmer man får tak i før man får tak i hjelmen :\ Hæ? Tror jeg fant den hjelmen i helgen jeg... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg gjorde ikke. Kjørte imperial til jeg fikk Steel. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det trygt å legge fra seg items i The Hag's Cure når man er gift med Muiri? Jeg gjorde ikke. Kjørte imperial til jeg fikk Steel. Horned Steel Helmet er ganske tøff den og da. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Iron helmet kan en få veldig tidlig ved flere anledninger, bare en plukker den opp. Men ja, er litt trasig at signatur-hjelmen til spillet er såpas dårlig. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg gjorde ikke. Kjørte imperial til jeg fikk Steel. Horned Steel Helmet er ganske tøff den og da. Mener å huske at det er den jeg har nå Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Level 39 og kjører fortsatt full klisjédrakt!!! (= iron armor med horn) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Spørsmål om det å bli Guildmaster i Thieves Guild Hva oppnår man ved å bli guildmaster? Får man en spesiell rustnig/våpen eller en ny plass å bo? Føler alle disse småjobbene bare er en masse grinding (ikke kommet til "Special Jobs" enda), håper det er vært det Endret 12. desember 2011 av JacEr Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Vanlig at hester holder til i fjellveggen? Artig liten bug, den kom ned etterhvert da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå