epqr Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva er forskjellen på Azura's Star og the Black Star (Soul Gem)? Hvilke av dem er bedre? Azura's star tar store sjeler fra store dyr, Black star tar store sjeler fra mennesker. Da det er betydelig lettere å drepe mennesker (banditter, osv) enn svære monstre, regnes Black star som den mest foretrukne Black star tar faktisk alle typer sjeler, så den er absolutt å foretrekke. Med mindre du føler at karakteren din ikke vil rote seg bort i 'svart magi' Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg vil anbefale denne fixen! Sikkert en del av dere som har funnet den fra før av, men uansett så økte den mine gjennomsnittlige frames med rundt 15 FPS! Tok meg fra en del lagg på medium til å kunne kjøre high så og si uten lagg! Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fy flate som pengene renner inn når du har 100 i speech Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva er forskjellen på Azura's Star og the Black Star (Soul Gem)? Hvilke av dem er bedre? Azura's star tar store sjeler fra store dyr, Black star tar store sjeler fra mennesker. Da det er betydelig lettere å drepe mennesker (banditter, osv) enn svære monstre, regnes Black star som den mest foretrukne Black star tar faktisk alle typer sjeler, så den er absolutt å foretrekke. Med mindre du føler at karakteren din ikke vil rote seg bort i 'svart magi' Og med tanke på at Necromancy ikke er forbudt i Skyrim... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Noen som har prøvd den gratis Dragon Shout appen til Iphone? Endret 10. desember 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Prøvde den nå - kan ikke si jeg var veldig imponert, men vurderer å kjøpe Mappz - Skyrim Edition Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 NEI! Jeg lagra en lvl 3 karakter opppå en lvl 17. Er det noe jeg kan gjøre? Alle de tre autosavene er fra lvl 3 - karakteren. Finnes det flere autosaves? Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hadde 4 stk auto saves på x360 i tilleg til manual savene Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er nok bare tre på PC ser det ut til, men 4 hadde holdt - da hadde det vært på den gamle karakteren. Kan det funke å tilbakstille pcen eller no? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nope. Du får begynne på nytt. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Herrejesus! nå ble jeg deppa. Forresten hvorfor er det to filer for Autosave og quicksave, men ikke for hard-save? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Herrejesus! nå ble jeg deppa. Forresten hvorfor er det to filer for Autosave og quicksave, men ikke for hard-save? fordi du lagret over og ikke på ny, det er to forskjellige filer for autosave og quicksave også Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Herrejesus! nå ble jeg deppa. Forresten hvorfor er det to filer for Autosave og quicksave, men ikke for hard-save? fordi du lagret over og ikke på ny, det er to forskjellige filer for autosave og quicksave også Tror kanskje ikke du leste godt nok der Har tre forskjellige karakterer (hadde fire, men den ene savet jeg over)med hver sin hard-save pluss en save fra tidlig Helgen, så det var ikke det som var spørsmålet mitt! MEN: Hvorfor er det en fil som heter "bak" og en som heter et eller annet annet? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Herrejesus! nå ble jeg deppa. Forresten hvorfor er det to filer for Autosave og quicksave, men ikke for hard-save? .bak-filene er nok backupfiler, tror når du lagrer legger skyrim '.bak' til navnet av den gamle saven, før den lagrer en ny. Så det kan godt hende at din gamle karakter er savet i .bak filen. Hard-save overskrider ingen filer, så backup er ikke nødvendig. I tillegg, om du har win7, kan du sjekke egenskapene til saven, jeg har f.eks tre tidligere versjoner av min fra forrige uke. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fra Elder Scrolls på Facebook: Congrats to the Bethesda team on Skyrim winning Game of the Year, Best RPG and Best Studio at the VGAs! Velfortjent 4 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva er en elder scroll? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Spill Skyrim, så får du svar! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fra Elder Scrolls på Facebook: Congrats to the Bethesda team on Skyrim winning Game of the Year, Best RPG and Best Studio at the VGAs! Velfortjent Greit at Skyrim vant GOTY, hadde egentlig forventa det, men resten av awardsa på VGA var jo helt på trynet. AC:R vant over Batman: Arkham City i Best Action Adventure Game, Portal 2 vant over Battlefield 3 i multiplayer (det er jo ikke multiplayer en gang, men co-op...) og Modern Warfare 3 vant over Battlefield 3 i best shooter. Støtter ikke helt at Bethesda vant Studio of the Year heller... 3 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har dette skjedd med flere av dere? 3 stk av han samme der ved stallen i Whiterun. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå