Mladic Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva er forskjellen på Azura's Star og the Black Star (Soul Gem)? Hvilke av dem er bedre? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er sinnsykt digg å være varulv. Er varulv, men har ikke brukt kraften noe særlig. Føler den er litt ubrukelig, i og med at fiendene er sjeldent mye sterkere enn deg. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva er forskjellen på Azura's Star og the Black Star (Soul Gem)? Hvilke av dem er bedre? Azura's star tar store sjeler fra store dyr, Black star tar store sjeler fra mennesker. Da det er betydelig lettere å drepe mennesker (banditter, osv) enn svære monstre, regnes Black star som den mest foretrukne Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er det et maksnivå? Ut ifra det jeg har lest er maksnivået på level 81, mtp at du kun kan ha 100 i hver skill, og det vil tilsvare level 81 om du makser alt. Da går det greit. Hadde det vært for eksempel 50 kunne jeg jo ikke brukt særlig mange flere skillpoints, og hadde hatt en del mangler som jeg ikke kunne ordna opp i. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Prøver igjen. Hvor er Mjoll etter at jeg har giftet meg med henne? SPOILER! Vær så snill å ta hensyn. Endret 10. desember 2011 av Occi Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kan man lage arrows? Ser ikke noe hos smith Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Arrows to tha knee! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Nei, du kan ikke lage piler, kunne i alle fall ikke det før. Det ligger dog data for det i programfilene visstnok, så kanskje det kommer i en patch en eller annen gang. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kan man lage arrows? Ser ikke noe hos smith Bruker du PC, kan du innstallere en mod, og få blant annet arrow-smithing. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Takker På tide å gjøre eventyrere til vakter da 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) 4GB SkyrimRealistic water textures No more locky faces Enchanted night sky Detalied faces Realistic smoke and Embers FXAA Post Process Injector Tusen takk! Nå kjører spillet helt smooth, uten kræsj. Du har ingen anelse om hvor mye arbeid du har spart meg for -- nå blir det langt enklere å finne hvilke mods som ikke er kompitable med hverandre (jeg hadde 17 mods installert). Alle burde bruke Nexus Mod Manager. Da er det en lek å holde moddene oppdatert. Her er min liste: EDIT: Pluss at jeg starter spillet med 4GB Skyrim. Endret 10. desember 2011 av Orwandel Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Oi! Da var det plutselig en måned og 250 sider i forumet siden jeg postet sist. Kan vel se ut som Skyrim har tatt over litt for mye, og at jeg begynner å få litt for mange timer i spillet... Men jeg ser det er mange som snakker om 4 GB modden. Noen som kan forklare hva denne gjør, og om den eventuelt skaper trøbbel sammen med andre mods? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er det et maksnivå? Ut ifra det jeg har lest er maksnivået på level 81, mtp at du kun kan ha 100 i hver skill, og det vil tilsvare level 81 om du makser alt. Da går det greit. Hadde det vært for eksempel 50 kunne jeg jo ikke brukt særlig mange flere skillpoints, og hadde hatt en del mangler som jeg ikke kunne ordna opp i. Selv om du oppnår level 81, kan du ikke makse ut samtlige perks. Du får maks 80 skillpoints til å bruke på ca 230 forskjellige ting. At du har makset ut samlige skills er ikke det samme som at du får samtlige perks til hver skill. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Oi! Da var det plutselig en måned og 250 sider i forumet siden jeg postet sist. Kan vel se ut som Skyrim har tatt over litt for mye, og at jeg begynner å få litt for mange timer i spillet... Men jeg ser det er mange som snakker om 4 GB modden. Noen som kan forklare hva denne gjør, og om den eventuelt skaper trøbbel sammen med andre mods? Den gjør at Skyrim kan bruke opp mot 4GB (3,25 på 32bit) i minne, da den bare kan bruke 2 GB fra før. Kan føre til mer stabilitet, og gjøre det mulig å kjøre flere mods (høyere minne, mer innhold), kjører fint med både mods, SKSE og andre script extenders. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Bruker du PC, kan du innstallere en mod, og få blant annet arrow-smithing. En fordel at du samtidig advarer om hvor bugged den modden kan være for mange. Ei heller fungerer den til 1.3 patchen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er det et maksnivå? Ut ifra det jeg har lest er maksnivået på level 81, mtp at du kun kan ha 100 i hver skill, og det vil tilsvare level 81 om du makser alt. Da går det greit. Hadde det vært for eksempel 50 kunne jeg jo ikke brukt særlig mange flere skillpoints, og hadde hatt en del mangler som jeg ikke kunne ordna opp i. Selv om du oppnår level 81, kan du ikke makse ut samtlige perks. Du får maks 80 skillpoints til å bruke på ca 230 forskjellige ting. At du har makset ut samlige skills er ikke det samme som at du får samtlige perks til hver skill. Sant nok. Men jeg tror jeg skal få investert i det meste jeg skal ha om jeg når level 81. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 I used to be an adventurer like you. But then i took asword in the chest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 I used to be a virgin like you. Then I had sex. 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Flyttet nettopp Skyrim-mappa fra Steam-harddisken min over på system-SSD-en ved hjelp av dette trikset. Litt smudere grafikk, mye kjappere lasting. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 I used to be a virgin like you. Then I had sex. Saklig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå