Occi Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=93W6mB0ZqCM 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Argoniel Skrevet 9. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg vet vitsen begynner å bli gammel, men denne var nå morsom uansett :!: 11 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Si meg, kan ikke companions svømme? Jeg driver og loker meg bortover kysten helt oppe i nord og retardo Mauricio (eller hva han heter) har slått seg helt vrang og nekter å gå videre hver gang vi får en vannskvett foran oss. Og han klarer/vil ikke å gå på isflakene bortover. Etter å ha prøvd og lokke ham med meg på alle mulige måter så har jeg nå bare forlatt ham (med 200 kg av lootet mitt...). Men jeg formoder at han står å venter på meg i Breezhome når jeg returnerer dit? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Så, er det noen her som har prøvd å spille som unarmed? Ser jo ut til å funke rimelig bra når man får like mye dmg som armor til gloves :> Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er det et maksnivå? Ut ifra det jeg har lest er maksnivået på level 81, mtp at du kun kan ha 100 i hver skill, og det vil tilsvare level 81 om du makser alt. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er det noen her som spiller med mods, og som ikke opplever at spillet kræsjer hele tiden? Si meg hvilke mods du bruker, slik at jeg kan teste samme oppsett.. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hmm, noen smart måte å få 30+ magica på? Trenger jo 130magica for å kaste flame (insert name here`) spellen for å få innpass på Winterhold college, men er jo hardbarket warrior som ikke har puttet et eneste point i magic... Hun som gir deg questet kan selge deg en hood som gir deg +30 magica, var slik jeg klarte det. Bare pratet med henne igjen, og sa jeg var dragonborn, det funka fint det også. Syns det hadde vært rart om en warrior var tvunget til å bruke 3 dings på Magica for å komme inn. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er flere potions som midlertidig øker magica, hvis du har noen slike med deg. De fikser også saken. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg vet vitsen begynner å bli gammel, men denne var nå morsom uansett :!: Hehe jeg liker disse vitsene fortsatt like godt Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvor er Mjoll etter at jeg har giftet meg med henne? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er det bare jeg som først etter to karakterer over førti finner ut at koden til slike claw doprs står bak på clawen? Fy faen jeg føler meg dum nå ... 3 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Og det i seg selv er vel grunn nok til å sette kommentaren i spoiler. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) I used to put things in a spoiler ... But then i took an arrow to the knee Endret 9. desember 2011 av Mikkel™ 5 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Var rundt level 20 når jeg fant det ut Tar litt tid å systematisk prøve å finne løsningen Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det blir hintet til ved mer enn en anledning 3 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er det noen her som spiller med mods, og som ikke opplever at spillet kræsjer hele tiden? Si meg hvilke mods du bruker, slik at jeg kan teste samme oppsett.. Spillet kræsjet regelmessig hos meg helt til jeg lastet ned siste patch, nå har jeg spilt ca 10 timer uten en eneste lagg Og modsa hadde jeg installert før patchen så virker ikke som at de har gjort noe fra eller til, men uansett så har jeg: 4GB Skyrim Realistic water textures No more locky faces Enchanted night sky Detalied faces Realistic smoke and Embers FXAA Post Process Injector Finner alle på top 100 listen på skyrimnexus.com 2 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 4GB SkyrimRealistic water textures No more locky faces Enchanted night sky Detalied faces Realistic smoke and Embers FXAA Post Process Injector Tusen takk! Nå kjører spillet helt smooth, uten kræsj. Du har ingen anelse om hvor mye arbeid du har spart meg for -- nå blir det langt enklere å finne hvilke mods som ikke er kompitable med hverandre (jeg hadde 17 mods installert). Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 4GB SkyrimRealistic water textures No more locky faces Enchanted night sky Detalied faces Realistic smoke and Embers FXAA Post Process Injector Tusen takk! Nå kjører spillet helt smooth, uten kræsj. Du har ingen anelse om hvor mye arbeid du har spart meg for -- nå blir det langt enklere å finne hvilke mods som ikke er kompitable med hverandre (jeg hadde 17 mods installert). Nice Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nå er jeg lei meg... Skyrim funket superfint på laptopen min i mange dager, men plutselig så funker det ikke superfint lenger... Grusom grafikk (selv om medium er valgt), og det er sånne "regnbuer" over alt (grafikkfeil)... Hva søren har skjedd?? Det funket jo så fint tidligere!! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ble vampyr for ikke lenge siden, men klarer ikke å finne ut hvordan jeg fjerner det! Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå