Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg er litt småsur på meg selv. Jeg velger alltid den klassen/stats/items etc som gjør meg mest mulig OP på kortest mulig tid. Så går jeg lei og kommer sjelden igjennom "Main quest".

Finner det litt småfrustrerende at spill er dårlig balansert, det er alltid en eller annen karakterbygge taktikk som "lønner seg" mer enn de andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lakus: Sarte er dei ikkje ("the wild elves", Tamriel sine beste bogeskyttarar, etc.), men eg hadde vel kanskje venta at dei skulle vere senete snarare enn bulky. :p

Ein kan tillate seg å gjere slik at nokre builds er meir effektive enn andre når det er tale om einspelar - ein balanserer ikkje mot noko anna enn sjølve spelverda. Det er viktigare for min del å ha fridommen til å kunne skape den karakteren eg sjølv vil ha enn det er at alle potensielle karakterar er "like gode". :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det er viktigare for min del å ha fridommen til å kunne skape den karakteren eg sjølv vil ha enn det er at alle potensielle karakterar er "like gode". :)

Jeg skulle ønske jeg følte det på samme måten...

Jeg forkaster alltid det jeg vil være mot det mest effektive, selv i enspiller. Tro du meg, jeg har prøvd å følge "jeg vil" innskytelsen. Hver gang det ikke funker godt nok går jeg tilbake til karakteren som "virker".

Mulig jeg lider av et snev maktsyke. :whistle:

Uansett, perfeksjonering er også morro og nettopp morro er vel kanskje vitsen antagelig.

Morro til du blir 100% chameleon, 85% reflect damage, 90% magic absorb.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Det er viktigare for min del å ha fridommen til å kunne skape den karakteren eg sjølv vil ha enn det er at alle potensielle karakterar er "like gode". :)

Jeg skulle ønske jeg følte det på samme måten...

Jeg forkaster alltid det jeg vil være mot det mest effektive, selv i enspiller. Tro du meg, jeg har prøvd å følge "jeg vil" innskytelsen. Hver gang det ikke funker godt nok går jeg tilbake til karakteren som "virker".

Mulig jeg lider av et snev maktsyke. :whistle:

Uansett, perfeksjonering er også morro og nettopp morro er vel kanskje vitsen antagelig.

Morro til du blir 100% chameleon, 85% reflect damage, 90% magic absorb.

You are simply awsome

Lenke til kommentar

Får håpe at Bosmer ikke er like irriterende i Skyrim som de var i Oblivion. Flere av de irriterende karakterene i Oblivion var nettopp Bosmer. De ser iallefall ikke like pinglete ut nå, fra bildet å dømme.

@Zealuu: Synes alle de rasene vi har sett til nå har vært interessante, så det blir vanskelig å velge mellom de. Muligens velger jeg Nord, siden vi er i Skyrim. Ender vel opp med å spille igjennom spillet med alle uansett.

Nå var jo det siden flere av de mest iriterende fyrene som adoring fan og han galningen i skingrad bosmer. Liker de nye rasene, lite poeng å bestemme seg før du er i spillet egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...