aBadMan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tatt fra Bethsoft forumet. "We’re also planning on rolling out support for 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) next week for our PC users. Stay tuned!" Kilde: http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1308295-update-13-now-on-steam/ Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 hmm, eg kan ikkje sjå opp eller ned i den nye patchen Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøp spill på PC! This. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tatt fra Bethsoft forumet. "We’re also planning on rolling out support for 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) next week for our PC users. Stay tuned!" Kilde: http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1308295-update-13-now-on-steam/ Hvorfor nøye seg med 4? Jeg har 24 jeg gjerne vil utnytte til mer enn filmredigering... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tatt fra Bethsoft forumet. "We’re also planning on rolling out support for 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) next week for our PC users. Stay tuned!" Kilde: http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1308295-update-13-now-on-steam/ Hvorfor nøye seg med 4? Jeg har 24 jeg gjerne vil utnytte til mer enn filmredigering... Mere enn 4 er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hjerim er ganske ålreit, men mangler en kiste eller to for stuff. Jeg liker å sortere i kategorier, og det er vanskelig i Hjerim. Dessuten er det ingen containers i rommet som har enchanting table og alchemy lab. Hmm okey Da vil jeg revurde og kjøpe det. hvilke hus mener dere er "mest" praktiske i form av kister+ armor decor. eller er det ting du må selv investere i upgrades på huset for og få? Bruker bare det svære rommet mitt i Winterhold College Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hjerim er ganske ålreit, men mangler en kiste eller to for stuff. Jeg liker å sortere i kategorier, og det er vanskelig i Hjerim. Dessuten er det ingen containers i rommet som har enchanting table og alchemy lab. Hmm okey Da vil jeg revurde og kjøpe det. hvilke hus mener dere er "mest" praktiske i form av kister+ armor decor. eller er det ting du må selv investere i upgrades på huset for og få? Bruker bare det svære rommet mitt i Winterhold College Alså du legger det i skapene osv? eller på gulvet ? Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Personlig foretrekker jeg Breezehome for å lagre ting siden det er så nærme fast-travel punktet. Enchantments ordner jeg i Dragonsreach. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har Breezehome i Whiterun og Proudspire Manor i Solitude, men bruket det i Solitude kun til enchanting. Breezehome er nær fast-travel punktet, en selger rett ved siden av, og nok containere til det jeg trenger. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg har Breezehome i Whiterun og Proudspire Manor i Solitude, men bruket det i Solitude kun til enchanting. Breezehome er nær fast-travel punktet, en selger rett ved siden av, og nok containere til det jeg trenger. Også er jo Breezehome så koooooselig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Breezehome er favoritten så langt. Grr. Irriterer meg at jeg ikke får kjøpt huset i den steinbyen helt øst p.g.a. en bug.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Absolutt! Etter jeg kjøpte huset i Solitude (til en pris som er altfor høy), fast-travela jeg rett til Breezehome igjen. Breezehome er faktisk overlegent i forhold til Proudspire Manor. Sistnevnte er ikke praktisk og har absolutt ingen sjel... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Mere enn 4 er ikke nødvendig. Det hadde nok gjort seg, men det er vanskelig å utnytte mer enn det i en 32-bits applikasjon i Windows. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Pcen min klarte å kjøre Skyrim!!! Jeg er så stolt <3 Lille Pesleifen min! Bare synd at eksamen er rett rundt hjørne og jeg ikke kan spille mer før neste uke Men julen blir braaaaa <3 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du har mye å glede deg til Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Breezehome er favoritten så langt. Grr. Irriterer meg at jeg ikke får kjøpt huset i den steinbyen helt øst p.g.a. en bug.. Windhelm? Enig der, har lyst til å prøve den ut.... Er det sagt noe om det kommer en fix for det? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som har funnet Skyrim Script Extender til 1.3? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hmm, jeg trodde jeg kunne pickpockete fra folk som var aleine og deretter bare drepe de og komme unna med det hvis det ikke var noen vitner, stemmer ikke det? For jeg gjorde dette med ei kjerring som var helt aleine (sjekka grundig) og når jeg gikk rundt hushjørnet igjen så kom vaktene Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg er på questen The Jagged Crown for Stormcloaks, men etterhvert som jeg møtte flere folk i Skyrims vide verden skjønte jeg at de ikke er noe mer rosenrøde enn The Empire. Jeg vet det går, men hvordan leverer jeg denne jagged crown inn til empire slik at jeg sider med dem i stedet? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som har funnet Skyrim Script Extender til 1.3? http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1302434-wipz-skyrim-script-extender-skse/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå