hugRmunR Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Livet hadde blitt utrolig kjedelig hvis dialogen i alle spill og filmer skulle være 100% gramatisk korrekt... Av den enkle grunn at dialogen ville fremstått som meget unaturlig. In the knee er iallfall en lite logisk måte å si det på. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tviler sterkt på at de har samme butikk-inventory. Grunnen til dette er at butikk-inventory i Skyrim i bunn og grunn er en kiste som er plassert under bakken. Siden Warmaiden dama er i et annet locale (eller hva det heter) så har hun ikke tilgang til kisten som er inne i huset. Derfor tviler jeg på at de har samme inventory. Når det er sagt så har dere jo glemt den jakt butikken rett ovenfor Warmaiden. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Når jeg ser på inventory til Warmaidens (og dama) er mesteparten bare gammelt ræl jeg har solgt til dem tidligere. Dette gjelder de fleste jeg selger til, finnes det noe tidsskjema for når dette forsvinner og de har noe "nytt"? Rundt 2-3 dager tror jeg. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det har skjedd noe merkelig , har kosa meg med Skyrim i snart hundre timer , men plutselig får jeg ikke lyst til å spille mer. Det sa bråstopp. Muligens at jeg venter på swotor. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tviler sterkt på at de har samme butikk-inventory. Grunnen til dette er at butikk-inventory i Skyrim i bunn og grunn er en kiste som er plassert under bakken. Siden Warmaiden dama er i et annet locale (eller hva det heter) så har hun ikke tilgang til kisten som er inne i huset. Derfor tviler jeg på at de har samme inventory. Når det er sagt så har dere jo glemt den jakt butikken rett ovenfor Warmaiden. Jeg har opplevd at de har samme inventory når dama er innendørs, forskjellig inventory når hun er utendørs. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bare en som spiller/elsker minecraft som spør: Er dette spillet verdt å prøve hvis du liker minecraft? Du kan ikke bygge noe, og det er vel det som er hovedprinsippet med Minecraft (har spilt det selv). Litt mer fra meg da. Minecraft hoved prinsitt orginalt vra bygging og mining. Men så kom jo også survival, med overlevelse, mat og monstre på natta. Du kan jo gjøre Skyrim noe "survival"-aktig. Det er bare om å gjøre det så realistisk som mulig. La oss si at du må jakte på dyr for å få mat. Da gjør du dette med å for eksempel jakte på hjort, elg, kanin osv. Ta kjøttet og leather'en og slikt. Noen ganger så kan en drage komme helt plutselig, så da er det kanskje ikke vits å være "realistisk" i og med at du kan fort dø hvis du ikke bruker healing/potions. Dette avhenger jo også om du gjemmer deg bak steiner/trer/bygninger for å beskytte deg mot flammen/frost-greiern som kommer ut av dragens munn. Du kan som sagt gjøre det til survival. Det blir også natt på Skyrim. Du kan bli angrepet av bjørner, troll, sabre cat og andre dyr både på dagtid og nattid. Så sånn sett så kan du ha "survival" på Skyrim. EDIT: Men du kan ikke hugge ned trær, men du kan mine i huler. Nice! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) PS3 spillere slår seg sammen. På metacritic gir mesteparten spillet 0/10 pga det blir uspillbart etter hvert. Endret 7. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er bare på ps3 de har kodet feil slik jeg skjønner? Er glad jeg har xbox Lenke til kommentar
valentino Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tviler sterkt på at de har samme butikk-inventory. Grunnen til dette er at butikk-inventory i Skyrim i bunn og grunn er en kiste som er plassert under bakken. Siden Warmaiden dama er i et annet locale (eller hva det heter) så har hun ikke tilgang til kisten som er inne i huset. Derfor tviler jeg på at de har samme inventory. Når det er sagt så har dere jo glemt den jakt butikken rett ovenfor Warmaiden. Jeg har opplevd at de har samme inventory når dama er innendørs, forskjellig inventory når hun er utendørs. Dette er min observasjon også. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Når jeg ser på inventory til Warmaidens (og dama) er mesteparten bare gammelt ræl jeg har solgt til dem tidligere. Dette gjelder de fleste jeg selger til, finnes det noe tidsskjema for når dette forsvinner og de har noe "nytt"? Rundt 2-3 dager tror jeg. 48 timer Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er bare på ps3 de har kodet feil slik jeg skjønner? Er glad jeg har xbox Samme kode, men X360en har mer RAM slik at det ikke blir et problem for den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Startet nettopp min tredje karakter (nr. 1 var tank som endte på level 45 mens nr. 2 var en level 41 caster). Har fremdeles til gode å komme noe særlig i gang med hovedhistorien (kom til Hrothgar til på en av de to karakterene). Snedig spill. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er bare på ps3 de har kodet feil slik jeg skjønner? Er glad jeg har xbox Samme kode, men X360en har mer RAM slik at det ikke blir et problem for den. Er vel like mye RAM, men noe er dedikert til grafikk på PS3(?) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noen som vet hvorfor ting du ber Lydia bære blir listet som stjålet når du tar det tilbake? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er bare på ps3 de har kodet feil slik jeg skjønner? Er glad jeg har xbox Samme kode, men X360en har mer RAM slik at det ikke blir et problem for den. Er vel like mye RAM, men noe er dedikert til grafikk på PS3(?) Stemmer det, men jeg tenkte i realiteten så har X360en "mer" Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hmm, patch i dag? steamen min laster ned noe på 56mb nå, hehe Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Patch 1.3 Notes: General stability improvements Optimize performance for Core 2 Duo CPUs Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles Fixed magic resistances not calculating properly Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes Fixed dragon animation issues with saving and loading Fixed Y-look input to scale correctly with framerate 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Thanks EDIT: kan tenkes det er noen flere enn meg som laster ned den patchen akuratt nå, hehe... jeg kræsjet nedlastingen jardt iallefall, stuck on 66% atm Endret 7. desember 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) np Edit: Awesome Endret 7. desember 2011 av aBaDmAn91 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå