Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en ting av en dude som bare løp mot meg, mens jeg var i combat med en bjørn, det ble instant-prating (HATER det) og bjørnen sto og spiste han duden mens jeg prata med han :thumbdown: heldigvis overlevde han, men aner ikke hva jeg fikk. han sa det var dritviktig og at han dreper meg hvis jeg tuller det til. :omg: HVA kan jeg tulle til? uhm..

Lenke til kommentar

Jeg fikk en ting av en dude som bare løp mot meg, mens jeg var i combat med en bjørn, det ble instant-prating (HATER det) og bjørnen sto og spiste han duden mens jeg prata med han :thumbdown: heldigvis overlevde han, men aner ikke hva jeg fikk. han sa det var dritviktig og at han dreper meg hvis jeg tuller det til. :omg: HVA kan jeg tulle til? uhm..

 

Han gir deg et våpen eller liknende, som han er sjelt fra en hunter. Har fått en del av de. Dersom du ser hunteren (han løper gjerne etter), kan du gi det tilbake til han. Eller beholde det selv.

Lenke til kommentar

Sånne quests er det massevis av, de er random genererte. Du møter på en desperat fyr ute i villmarka som gir deg noe han har stjålet. Like etter kommer han det ble stjålet fra og lurer på om du har sett fyren som stjal det. Selv om han står rett ved siden av dere når dere snakker. Veldig bra AI, det.

 

Nesten like bra som villdyrene som springer ut i elver og hav og forsvinner sporløst.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

 

Kan man lage smykker?

 

Jeg får bare til og mekke på smykker jeg har funnet.

 

 

Nederste valget når du åpner forge (samme sted du lager armor og våpen - ikke forbedrer, men lager) skal være Jewelry. Bruker golden ingots, silver ingots og ymse edelsteiner du finner rundt om.

 

Er jo det jeg sier.

 

Du kan fremdeles ikke lage de, bare utsmykke de.

Jo, du kan lage dem fra bunn.

 

I stand corrected.

 

Jeg trodde at man først måtte ha en ring/amulett + gold/silver ingot for og lage jewelry, dvs at smithing bare utsmykket noe du allerede hadde.

 

Er lvl 10 og har ikke fått meg et hus engang. Må få det veldig snart!

Er eneste utvei for og få hus og kjøpe? Er vell ikke noen quester som gir deg et hus?

 

Grunnen er at jeg og bli baktung med all dragon bones/hides :!:

Er lei av og ikke kunne loote items haha.. + Companion dauer jo hele tiden, så og gi han/henne items= enda mer arbeid!

 

Hvorfor det? Er lvl 23 og har enda ikke hus :)

 

selg alle bones/hides!

 

Companion dauer? re-load :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Oi, beste tilfeldighet jeg har møtt hittil, fant ett sted som har en liten del av mitt virkelige navn. :ph34r: Loot og skeevers der. Møtte to drager hvorpå den ene bare fløy rundt og den andre sto stille i lufta.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Er 37 ut i spillet nå, og det er fortsatt fuckings fantastisk!

 

Har fullført Stormcloak-oppdragene, og er et godt stykke inn i både hovedhistorien og Thieves Guild-oppdragene. Ellers har jeg vel bare gjort diverse oppdrag rundt om i verden. Har løpt mye til fots rundt og utforsket tilfeldige huler o.l. jeg har kommet over, og det gjør spillet så mye rikere å se at det er slik variasjon på utformingen av dem. Jeg tipper at jeg ikke er ferdig med hovedhistorien før om _minst_ 30-40 timer til. Det virker ikke som om jeg kommer til å gå tom for oppdrag med det første, heller.

 

=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte Skyrim et par timer i går på PS3. Har en virkelig ubrukelig skjerm (gammel 32" uten HD) så det var en litt trist opplevelse å ikke ha det i HD og nesten ikke klare å lese teksten engang, og det var også noe greier hvor jeg ikke alltid kunne se teksten som var helt til sidene av skjermen. Jeg sjekket aspect-ratio og den var fin, og det er kun i Skyrim, som selvfølgelig ikke har noen aspect-ratio/display settings! :(

 

Utover det så minnet det meg veldig mye om Oblivion av det lille jeg rakk å spille Skyrim. Ble ferdig med første ordentlig Quest hvor man loker nedi den grotta i fjellet hvor man finner en golden claw, tok jo evigheter fordi jeg er så forsikt av meg, men var veldig morsomt å spille selv på konsoll, så ikke på det som noen spesiell ulempe :)

 

Ble selvfølgelig stuck med blacksmith og gå igjennom alle husene i Riverwood (eller hva det het) og ta alle tingene til folk som ikke stod som stealing og har nå et par tusen gull uten at det er noe jeg spesielt trenger :p

 

Valgte forresten nord og kjører som warrior med heavy armor, shield og one-hander. Er dette en grei kombinasjon eller kommer jeg til å streve videre i spillet? Er vel straks lvl 6 så kan fortsatt bytte til 2hander f. eks. Orker ikke å lese side på side med theorycraftig :p

 

Gleder meg til jeg får skaffet en bedre TV, forventer da at det blir litt deiligere å spille, nå er det bare trist :(

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å være skikkelig slem og sløye en hel by ? Lar det seg gjøre ?

 

En rekke NPCs går ikke å drepe da de er koblet til quests og guards respawner, så det blir ikke akkuratt noe ghost town. :p

 

Noen som har en liste over feks topp 10 kule oppdrag? Og hvor de starter?

 

Anbefaler Thieves Guild oppdragene, de var fete! :)

Lenke til kommentar

Drepte nettopp en hel by for jeg kjedet meg, fikk noe last witness killed til slutt men er ikke sikker paa hva det var. Loadet tilbake etter det da :p

 

Når du får last witness killed, betyr det at det ikke er noen vitner igjen til å fortelle om det det gjorde. Ergo, ingen bounty :thumbup:

Lenke til kommentar

Faen, er savet i en dragefight, som tydeligvis bugger. Den flyr rundt og rundt og angriper fra luften mens jeg peprer den med piler, det tar tid... jeg kiter den litt, håper den lander snart... Når den er nærme shouter jeg fire breath.. Og plutselig fryser skjermen og lyden går i loop...Dette har skjedd kanskje 5-6 Gjerne når dragen spruter frost eller når jeg shouter... hva skjer??Jeg må reboote maskinen. Dette har ikke skjedd på mange mange titalls timer, og aldri så mye som nå, nøtter rett og slett ikke å fullføre denne fighten... Jeg har drept 22 drager før denne, og ikke opplevd lignende....Kan denne dragen være bugga, eller kanskje stedet jeg fighter den?

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Bare å påkalle litt tordenvær, da blir det raskt gøy!

 

Faen, er savet i en dragefight, som tydeligvis bugger. Den flyr rundt og rundt og angriper fra luften mens jeg peprer den med piler, det tar tid... jeg kiter den litt, håper den lander snart... Når den er nærme shouter jeg fire breath.. Og plutselig fryser skjermen og lyden går i loop...Dette har skjedd kanskje 5-6 Gjerne når dragen spruter frost eller når jeg shouter... hva skjer??Jeg må reboote maskinen. Dette har ikke skjedd på mange mange titalls timer, og aldri så mye som nå, nøtter rett og slett ikke å fullføre denne fighten... Jeg har drept 22 drager før denne, og ikke opplevd lignende....Kan denne dragen være bugga, eller kanskje stedet jeg fighter den?

Send saven til en kompis, få han til å drepe dragen for deg, så sender han saven tilbake :)

Lenke til kommentar

Er lvl 10 og har ikke fått meg et hus engang. Må få det veldig snart!

Er eneste utvei for og få hus og kjøpe? Er vell ikke noen quester som gir deg et hus?

 

Grunnen er at jeg og bli baktung med all dragon bones/hides :!:

Er lei av og ikke kunne loote items haha.. + Companion dauer jo hele tiden, så og gi han/henne items= enda mer arbeid!

 

Anbefaler deg og kjøpe hus, det i første byen koster 5000. Har selv over 1000 i vekt i kista der, hadde aldri hartt plass på meg og companion :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...