Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Vel, de har putta ting inn i spillet for å tvinge dragene til å lande når du ser dem. Men når du ikke gidder å spille langt nok til å få den skillen, kan du jo takke deg selv :)

Orka ikke spille gjennom mainquesten i frykt for at de skulle forsvinne ... Synes fremdeles det er ett artig element i spillet. Men kan sikkert kjøre på fullt på den nye snean sneak fyren min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det noe å si at jeg er Thane i noen byer? Veit jeg kan si til vaktene at jeg er Thane og da slippe unna småting. Men har det noen annen verdi?

Du kan kjøpe hus i de byene du er thane i.

 

Ikke helt riktig. I noen byer krever de at du kjøper hus før du blir thane (f.eks Windhelm og Solitude).

 

Men har det noen annen funksjon? Får jeg noen slags boost? For da gidder ikke jeg å brenne bort 12,000 og sånt på hus :omg:

Lenke til kommentar

Har det noe å si at jeg er Thane i noen byer? Veit jeg kan si til vaktene at jeg er Thane og da slippe unna småting. Men har det noen annen verdi?

Du kan kjøpe hus i de byene du er thane i.

 

Ikke helt riktig. I noen byer krever de at du kjøper hus før du blir thane (f.eks Windhelm og Solitude).

 

Men har det noen annen funksjon? Får jeg noen slags boost? For da gidder ikke jeg å brenne bort 12,000 og sånt på hus :omg:

 

Om du trenger cash: Speech på 100 - lag smykker og enchant de. $$$$$$$$$$$$

Lenke til kommentar

Men har det noen annen funksjon? Får jeg noen slags boost? For da gidder ikke jeg å brenne bort 12,000 og sånt på hus :omg:

 

Du får en follower fra den byen (Housecarl), som du enten kan drasse med på tur, eller sette igjen hjemme til å passe på huset. Huset kan du bruke til å lagre ting i.

 

Og så kan du bruke det til å sno deg unna vaktene med.

 

Over til noe helt annet:

 

The Jarl of Whiterun is a scumbag.

 

 

http://www.ugo.com/games/skyrim-scumbag-jarl

 

(Url-embed funka plutselig ikke)

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har det noe å si at jeg er Thane i noen byer? Veit jeg kan si til vaktene at jeg er Thane og da slippe unna småting. Men har det noen annen verdi?

Du kan kjøpe hus i de byene du er thane i.

 

Ikke helt riktig. I noen byer krever de at du kjøper hus før du blir thane (f.eks Windhelm og Solitude).

 

Men har det noen annen funksjon? Får jeg noen slags boost? For da gidder ikke jeg å brenne bort 12,000 og sånt på hus :omg:

 

Om du trenger cash: Speech på 100 - lag smykker og enchant de. $$$$$$$$$$$$

 

Kan man lage smykker?

 

Jeg får bare til og mekke på smykker jeg har funnet.

Lenke til kommentar

Mine followers tåler ingenting og dør ved første mobs uansett :cry: Ellers bruker jeg alle mine penger på å betale dumme vakter. Når du skal prate med en dude, og han flytter seg så trykker du steal, eller hvis jeg legger fra meg kontrolleren, også slår den noen folk. dyrt å ha konsoll :new_woot: har så vidt klart å spare opp 20k og jeg er level 43 eller noe.

 

Lydia, han duden i Riverwood og en mercenary har dødd av mine companions. og nå tør jeg ikke mer :p

Lenke til kommentar

 

 

Kan man lage smykker?

 

Jeg får bare til og mekke på smykker jeg har funnet.

 

 

Nederste valget når du åpner forge (samme sted du lager armor og våpen - ikke forbedrer, men lager) skal være Jewelry. Bruker golden ingots, silver ingots og ymse edelsteiner du finner rundt om.

 

Er jo det jeg sier.

 

Du kan fremdeles ikke lage de, bare utsmykke de.

Lenke til kommentar

 

 

Kan man lage smykker?

 

Jeg får bare til og mekke på smykker jeg har funnet.

 

 

Nederste valget når du åpner forge (samme sted du lager armor og våpen - ikke forbedrer, men lager) skal være Jewelry. Bruker golden ingots, silver ingots og ymse edelsteiner du finner rundt om.

 

Er jo det jeg sier.

 

Du kan fremdeles ikke lage de, bare utsmykke de.

Jo, du kan lage dem fra bunn.

Lenke til kommentar

Er lvl 10 og har ikke fått meg et hus engang. Må få det veldig snart!

Er eneste utvei for og få hus og kjøpe? Er vell ikke noen quester som gir deg et hus?

 

Grunnen er at jeg og bli baktung med all dragon bones/hides :!:

Er lei av og ikke kunne loote items haha.. + Companion dauer jo hele tiden, så og gi han/henne items= enda mer arbeid!

Endret av ddarkyy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Joda, et sted som heter abandoned shack. Ett sted du får nøkkelen til gratis når du får i en av de første Dark Brotherhood Quests. Men du får ikke gjort noe med stedet. Men det er gratis da. Jeg ville ikke lagret noe der.

 

 

AbandonedShack(Location).jpg

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...