Thoto79 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen flere som syntes det spammes i overkant mye drager her? Føler at annenhver gang jeg går meg en tur får jeg en drage eller to i hode. Er det laget noen mod som fjerner random spawning av drager, dvs dragene som ikke er scriptet? Evnt en console command av noe slag? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Meg mot en stakkar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 - «Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3. Utrolig ræva av Bethesda. Glad jeg har spillet på PC. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen andre som har problemer med quest tracking? Får det når jeg har enormt mange quest tracket, de virker på hoved kartet, men når jeg springer rindt i f.eks en by viser ikke piler over dører, folk ol jeg trenger. Men vises viss jeg går innpå map. Fjerner jeg en del quest begynner de og virke igjen, men jeg vil ha alle active. Problemet begynte når jeg rundet cirka 40 quests i loggen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvorfor vil du ha ALLE aktive? Blir jo bare et salig kaos. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvorfor vil du ha ALLE aktive? Blir jo bare et salig kaos. Nei blir ikke noe kaos av det, har spillt 70 timer med det uten problem. Grunner er at jeg ikke gidder gå innpå loggen og velge hver gang jeg skal gjøre et quest, må jeg lete gjennom general quests for og se om det er noe i samme område. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 - «Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3. Utrolig ræva av Bethesda. Glad jeg har spillet på PC. Wow, de har mildt sagt driti seg ut. Nekter nesten å tro at utviklerne ikke visste om dette problemet. Får håpe de får seg en småjævlig smekk på fingrene ved at folk faktisk gidder å bytte inn spillet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Meg mot en stakkar. *bilder* Spiller du som dragen? Mod, regner jeg med? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg må bare spørre om en ting angående dynamisk kontrast og skyrim . Uansett hva jeg stiller inn skjermen på så bruker skjermen alt for lang tid på og oppdatere seg . la oss si jeg snur meg fra et mørkt område og til et lyst, da ser jeg skjermen fader fra mørkt til den lysere delen av rommet veldig tregt. er bare i skyrim jeg opplever dette. andre spill så henger skjermen fint med i lyst til mørkt og mørkt til lyst. utrolig plagsom effekt , om en kan kalle det det 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 - «Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3. Utrolig ræva av Bethesda. Glad jeg har spillet på PC. Blåst ut av sammenheng. Det er alltid en fix. 1 Lenke til kommentar
ArildHH Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 - «Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3. Utrolig ræva av Bethesda. Glad jeg har spillet på PC. Blåst ut av sammenheng. Det er alltid en fix. Ja, mistenker et lite tilfelle av media-hype... Pressfire/Dagbladet er ikke akkurat de mest seriøse mediene der ute... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 - «Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3. Utrolig ræva av Bethesda. Glad jeg har spillet på PC. Blåst ut av sammenheng. Det er alltid en fix. Det er viktig å presisere her, mener Sawyer, at det ikke er en bug eller en glitch det er snakk om, men heller at dette er en fundamental måte spillmotoren er bygd opp på. Derfor kan det ikke bare fikses uten at store deler må kodes på nytt. Sånn, sett bort ifra det, så aner jeg ikke selv. Har ikke den fjerneste anelse på programmering og hva de nå gjør for å mekke spill, men synes det er synd om det skal være slik. Kjenner flere som har spillet på PS3, og sett bort ifra de vanlige Bethesda-buggene er det vel det at spillet plutselig henger seg i noen sekunder de fleste opplever. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Meg mot en stakkar. *bilder* Spiller du som dragen? Mod, regner jeg med? Det eneste jeg lasted ned var noe som fikset kameraet Link: http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2294 Ellers så er det bare å skrive inn på console: Setrace dragon Men siden Creation Kit ikke har blit utgitt enda, så er det ganske lite man kan gjøre. Kan f.eks ikke sloss som drage enda. Men Draugr, Giant og Skeleton kan sloss. Edit tatt fra nexus: "By the way, if you want to play as a Dragon, the only attacks you'll be able to do are Shouts at this point in development. Simply equip a shout and use it to your heart's content. In the console, enter PSB to give yourself every spell and shout in the game. This will enable you to use the DRAGON ONLY shouts, such as breathing fire." Endret 5. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 - «Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3. Utrolig ræva av Bethesda. Glad jeg har spillet på PC. Blåst ut av sammenheng. Det er alltid en fix. Det er viktig å presisere her, mener Sawyer, at det ikke er en bug eller en glitch det er snakk om, men heller at dette er en fundamental måte spillmotoren er bygd opp på. Derfor kan det ikke bare fikses uten at store deler må kodes på nytt. Sånn, sett bort ifra det, så aner jeg ikke selv. Har ikke den fjerneste anelse på programmering og hva de nå gjør for å mekke spill, men synes det er synd om det skal være slik. Kjenner flere som har spillet på PS3, og sett bort ifra de vanlige Bethesda-buggene er det vel det at spillet plutselig henger seg i noen sekunder de fleste opplever. Dette kommer fra en tredjepart som selv aldri har jobbet med Skyrim sin grafikkmotor. Det lukter attention whore lang vei. Alt kan fikses så lenge man har internet å mulighet for patching. At Dagbladet opererer med krigstyper som "«Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3" vitner vel om hvor sensasjonpreget denne artikelen er. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 . Sawyer var producer på et spill som benyttet seg av akkurat den samme spillmotoren, «Fallout: New Vegas», og har i den sammenheng stor innsikt i hvordan ting fungerer bak kulissene. Han har så vidt jeg klarer å se det definitivt erfaring med grafikkmotoren 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 http://forums.bethsoft.com/index.php?/forum/182-playstation-3/ Det er litt panikk i bethsoft forumet (PS3) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nMu4Tzk2bdg Oh fuck. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 80 timer, fortsatt ikke lag problemer her på min ps3 heldigvis Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lol, konsoll. Konsoll er kos det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå