Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Noen flere som syntes det spammes i overkant mye drager her? Føler at annenhver gang jeg går meg en tur får jeg en drage eller to i hode.

Er det laget noen mod som fjerner random spawning av drager, dvs dragene som ikke er scriptet? Evnt en console command av noe slag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har problemer med quest tracking? Får det når jeg har enormt mange quest tracket, de virker på hoved kartet, men når jeg springer rindt i f.eks en by viser ikke piler over dører, folk ol jeg trenger. Men vises viss jeg går innpå map. Fjerner jeg en del quest begynner de og virke igjen, men jeg vil ha alle active. Problemet begynte når jeg rundet cirka 40 quests i loggen.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ha ALLE aktive?

Blir jo bare et salig kaos.

Nei blir ikke noe kaos av det, har spillt 70 timer med det uten problem. Grunner er at jeg ikke gidder gå innpå loggen og velge hver gang jeg skal gjøre et quest, må jeg lete gjennom general quests for og se om det er noe i samme område.

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre om en ting angående dynamisk kontrast og skyrim . Uansett hva jeg stiller inn skjermen på så bruker skjermen alt for lang tid på og oppdatere seg . la oss si jeg snur meg fra et mørkt område og til et lyst, da ser jeg skjermen fader fra mørkt til den lysere delen av rommet veldig tregt. er bare i skyrim jeg opplever dette. andre spill så henger skjermen fint med i lyst til mørkt og mørkt til lyst.

utrolig plagsom effekt , om en kan kalle det det

• Liker 1
Lenke til kommentar

- «Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3.

Utrolig ræva av Bethesda. Glad jeg har spillet på PC.

Blåst ut av sammenheng. Det er alltid en fix.

Det er viktig å presisere her, mener Sawyer, at det ikke er en bug eller en glitch det er snakk om, men heller at dette er en fundamental måte spillmotoren er bygd opp på. Derfor kan det ikke bare fikses uten at store deler må kodes på nytt.

Sånn, sett bort ifra det, så aner jeg ikke selv. Har ikke den fjerneste anelse på programmering og hva de nå gjør for å mekke spill, men synes det er synd om det skal være slik. Kjenner flere som har spillet på PS3, og sett bort ifra de vanlige Bethesda-buggene er det vel det at spillet plutselig henger seg i noen sekunder de fleste opplever.

Lenke til kommentar

Meg mot en stakkar. :p

*bilder*

Spiller du som dragen? Mod, regner jeg med?

Det eneste jeg lasted ned var noe som fikset kameraet :)

Link: http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2294

Ellers så er det bare å skrive inn på console: Setrace dragon

Men siden Creation Kit ikke har blit utgitt enda, så er det ganske lite man kan gjøre.

Kan f.eks ikke sloss som drage enda. Men Draugr, Giant og Skeleton kan sloss.

Edit tatt fra nexus:

"By the way, if you want to play as a Dragon, the only attacks you'll be able to do are Shouts at this point in development. Simply equip a shout and use it to your heart's content. In the console, enter PSB to give yourself every spell and shout

in the game. This will enable you to use the DRAGON ONLY shouts, such as breathing

fire."

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

- «Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3.

Utrolig ræva av Bethesda. Glad jeg har spillet på PC.

Blåst ut av sammenheng. Det er alltid en fix.

Det er viktig å presisere her, mener Sawyer, at det ikke er en bug eller en glitch det er snakk om, men heller at dette er en fundamental måte spillmotoren er bygd opp på. Derfor kan det ikke bare fikses uten at store deler må kodes på nytt.

Sånn, sett bort ifra det, så aner jeg ikke selv. Har ikke den fjerneste anelse på programmering og hva de nå gjør for å mekke spill, men synes det er synd om det skal være slik. Kjenner flere som har spillet på PS3, og sett bort ifra de vanlige Bethesda-buggene er det vel det at spillet plutselig henger seg i noen sekunder de fleste opplever.

Dette kommer fra en tredjepart som selv aldri har jobbet med Skyrim sin grafikkmotor. Det lukter attention whore lang vei. Alt kan fikses så lenge man har internet å mulighet for patching. At Dagbladet opererer med krigstyper som "«Skyrim» kan være ødelagt for alltid på PS3" vitner vel om hvor sensasjonpreget denne artikelen er.

Lenke til kommentar
. Sawyer var producer på et spill som benyttet seg av akkurat den samme spillmotoren, «Fallout: New Vegas», og har i den sammenheng stor innsikt i hvordan ting fungerer bak kulissene.

Han har så vidt jeg klarer å se det definitivt erfaring med grafikkmotoren

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...