Leo_Khenir Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg fikk kjøpe en cleanup-upgrade av han fyren som fjerner blodet. Noe man bare får om man gjennomfører sidequesten "Blood on the Ice". Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dette er en liten mod jeg har ventet på. Bilde: Fra Nexus. Human Brotherhood Mask - male Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg skulle ønske jeg hadde en magisk kiste som forbandt stæsjet i alle hjemmene mine med hverandre. Dropbox i Skyrim.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er jo ikke som om det ikke finnes magi i Skyrim heller. Det hadde vært nais. Da hadde jeg slippet å gå rundt med 4000 kilo i inventory for å få med meg alt til det nye huset mitt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 noen andre som sliter med og trene destruction? går jo nesten aldri opp og føles stuck. Jeg er pure mage, og bruker dobbel firebolt hele tiden. Switcher jeg til flames etter en par timer dungeonering, så går jeg opp med en gang.... fishy Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Destruction magic går bare opp hvis det brukes mot "verdige" motstandere. Etter en stund er det ikke nok å gå gjennom skyrims åpne verden for å få destruction leveling, du må gjennom noen dungeons. Har vel rundt 60 eller så i destruction nå, det aller meste går ned i løpet av en super fireball, er de fremdeles i livet sitter de enten på kne eller springer brennende fra meg Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er jo ikke som om det ikke finnes magi i Skyrim heller. Det hadde vært nais. Da hadde jeg slippet å gå rundt med 4000 kilo i inventory for å få med meg alt til det nye huset mitt. du vet du får companion til å ta all dritten fra en kiste om du samler alt der? så du får med deg alt på 1 tur =) Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er jo ikke som om det ikke finnes magi i Skyrim heller. Det hadde vært nais. Da hadde jeg slippet å gå rundt med 4000 kilo i inventory for å få med meg alt til det nye huset mitt. du vet du får companion til å ta all dritten fra en kiste om du samler alt der? så du får med deg alt på 1 tur =) kompanjongen kan ikke bære med seg mer kilo enn det du klarer,f.eks 350kg.Altså 700kg tilsammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Det finnes jo items så langt tilbake som 1970-tallet og Dungeons'n'Dragons for å bli kvitt inventory-plass problemet. "Bag of Holding" inneholder en åpning til en annen dimensjon, så alt du putter nedi havner der og ikke veier noe som helst i baggen, siden det fysisk sett ikke er der. Endret 3. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er jo ikke som om det ikke finnes magi i Skyrim heller. Det hadde vært nais. Da hadde jeg slippet å gå rundt med 4000 kilo i inventory for å få med meg alt til det nye huset mitt. du vet du får companion til å ta all dritten fra en kiste om du samler alt der? så du får med deg alt på 1 tur =) kompanjongen kan ikke bære med seg mer kilo enn det du klarer,f.eks 350kg.Altså 700kg tilsammen. Derfor har man en hest. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har lagret flere hundre kilo med dragon bones og dragon scales i Winterhold, nå har jeg da fått meg hus i Whiterun, og ikke pokker at jeg gidder å drasse alt av bein og slikt over til nye huset. Hva forteller du forøvrig til kompanjongen din at du komoden din er smekke full av drage deler? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Du synger bare "kjekt å ha, kjekt å ha, ikke kast den, du får nok bruk for'n en vakker dag. Nei kast ikke bort en eneste fis, bare slepp'n på flaske og legg'n på is, du vet aldri når slike ting kan komme til nytte" Endret 3. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Bør man ta vare på drageben altså? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kan lage Dragon Armor av det. Du har Dragonplate (heavy) og Dragonscale (light armor). Dragonplate er dårligere enn Daedric (den nest siste HA-en), mens Dragonscale er den beste LA-en. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg vet vel ikke hvor mye du vet om spillets mekanikker Men jeg tar vare på alt av stuff som ser viktig ut. Navngitte våpen og våpen med enchantments (samme med armor), og har også en slump med annet ræl. Men nå skal det flyttes, så får vi se. Stakkars Lydia blir vel gående rundt alene i et tomt (men møblert hus). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg driver og selger alt jeg har jeg. Med mindre jeg bruker det selv... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Whiterun huset er desidert det mest praktiske m.t.p. forge rett utenfor. (og container til alchemy rett ved siden av bordet) Hadde det bare hatt enchanting table.. Nå skal sant sies at jeg bare har hus i Whiterun og Riften da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Windhelm har enchanting table, og er ikke så forferdelig langt unna en blacksmith. Mange flere kontainere til å legge ting i, samt et fett armory der man kan henge opp de våpnene som ser kule ut men som man ikke bruker. Synes det er småfett jeg. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvor finner jeg stewarten som jeg kan kjøpe innredninger til huset mitt i Witherun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå