The_Tom Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 At du kan tjene penger på å gjøre småjobber, I guess. jaja, men i hvor stor grad kan jeg påvirke? Tenker liksom på om jeg kan sette feks en lumbermill ut av spill, og se at den blir bygget opp igjen? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Etter det jeg har forstått, så kan du for eksempel ødelegge åkrene til en by, og da må den byen kjøpe korn fra en annen by og da blir prisene på korn høyere. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Platekompaniet har også fått inn CE nå. Dyreste jeg har sett til nå. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Platekompaniet har også fått inn CE nå. Dyreste jeg har sett til nå. Holy guacamole. Den dragestatuen er tross alt fet, men absolutt ikke verdt den prisen der. Litt mer stæsj som f.eks en t-skjorte osv kunne de godt ha slengt med. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Er ikke alle som liker klær heller, siden folk er av forskjellig størrelse. Selv hadde jeg likt en t-skjorte, men soundtracket kunne de i det minste ha slengt med da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg fikk tskjorte i Star Trek Online CE. Størrelse M. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fekk med ei veldig komfortabel t-skjorte i Far Cry 2 CE òg. Og den kosta halvparten. Statuen ein får her er forresten av plast, sjølv om det er skildra ("HIGH QUALITY PVC") noko meir dramatisk av Bethesda. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ser ikke ut som det blir noen mellomting mellom CE og den vanlige? Synd, for jeg kunne tenkt meg den konseptbildeboka og dokumentar-DVDen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Den boka hadde vært fet ja. DVDen legges sikkert ut på diverse torrentsites uansett. over 1k for CE er way overpriced IMO, kjøpte liksågodt på Steam jeg ;P Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 The Elder Scrolls V: Skyrim Exclusive EB Games Edition. Denne blir vel ikke tilgjengelig her til lands? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) The Elder Scrolls V: Skyrim Exclusive EB Games Edition. Dette var jo bare perfekt. Får håpe det blir mulig å få tak i denne her. 88 australske dollar = 498,119615 norske kroner Endret 11. august 2011 av LandePlage Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 EB Games-varianten var kjekk, ja. Lov å håpe Bethesda òg sleng seg på "Nordic Edition"-køyret? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Fint spillet splippes til alle plattformer samtidig. Endret 11. august 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 The Elder Scrolls V: Skyrim Exclusive EB Games Edition. Denne blir vel ikke tilgjengelig her til lands? Den versjonen var MYE mer fristende enn CE Håper den får en grei pris! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvis den er eksklusiv til Australia (slik som den Portal 2 CE'n var.....) så er det vel ikke mulighet for at vi kan få tak i den da? EB Games-varianten var kjekk, ja. Lov å håpe Bethesda òg sleng seg på "Nordic Edition"-køyret? Siden Skyrim er ganske så nordisk, så hadde det jo vært på sin plass med en Nordic Edition. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Man får vel med et papir-kart i Standard Edition? Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Etter det jeg har forstått, så kan du for eksempel ødelegge åkrene til en by, og da må den byen kjøpe korn fra en annen by og da blir prisene på korn høyere. Det er jo isåfall vanvittig tøft! Men då bør AIen vere svært bra, slik at du ikkje kan bli sett mens du øydelegger avlingar, og kjem tilbake neste dag med ein sekk på ryggen f.eks. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Man får vel med et papir-kart i Standard Edition? Helt sikkert, men hadde håpet på en Skyrim Map Edition, for en hundrelapp ekstra medfølger cloth map. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Skal ha spelet på Xbox, då eg korkje har PS3 eller har hatt noko dugande spele-pc på fleire år. Er og eit bra teikn (for min del) at dei har vist fram mykje av spelet på Xboxen. Det visar at dei i alle fall er trygge nok på konsollutgåva. At dei er trygge på konsollutgåva er kanskje ei underdriving - 360 har vore lead platform for både Skyrim og Oblivion. Denne gangen har dei iallefall vedgått at PC-utgåva er ei port. For dei som lurar på om standardutgåva av Skyrim kjem med kart, så ville eg gjetta på at den gjer det. Det var papirkart med i både standardutgåva av Morrowind (trur ikkje det fanst ein Morrowind CE) og Oblivion. Ser ingen grunn til å kjøpe på Steam - vert både dyrare og kjipare. Har de virkelig gått så langt som å si at pc-utgaven er en port? Hvis dette stemmer skjønner jeg ikke hvorfor de velger å gjøre det slik. (penger ofc), men det hadde vel vært mer naturlig å lage et spill med avansert nok funksjonalitet for pc og videre trimme ned en utgave til konsoller? På denne måten kunne de tilrettelagt for beste resultat på tvers av plattformer. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) De har annonsert at det vil bli portet fra konsoll til PC og dette er faktisk den beste løsningen for bethesda. Hvis du skulle brukt flest mulig funksjon på PC blir det så mye at konsoll utgaven kommer nesten til å mangle content. Restriksjoner av knapper osv. Wow hadde ikke fungert på konsoll, nettopp fordi det har for mye funksjoner. Derfor går de Konsoll til PC og ikke omvendt. Endret 12. august 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå