Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja det er vel ting som å lockpicke uten at noen blir sinna på deg, husker ikke alle LP perksene.

edit:

Quick Hands - Able to pick locks without being noticed

Golden Touch - Find more gold in chests

Treasure Hunter - 50% greater chance of finding special treasure

Det er da ikke "4 steps required" for å se aktive effekter? P -> Active? Men ser pointet, mye kludring i systemet som kunne vært bedre gjort. Som active effects, equipped items, osv.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant nok, men er vel ikke alle som liker min/maxing like mye som meg, tenker at for en thief karakter er det bedre å ta det enn feks 2handed eller heavy armour, om man spiller det som et rollespill i stedet for en FPS :) .

Selv har jeg ikke engang tenkt over lockpicking, men har jo merket at det er nada problem å åpne uansett låser om man har nok tid og lockpicks. Men det var ikke flere perk-trær for meg å bruke poeng på, jeg var makset på sneak, onehanded, archery og pickpocket :|

Lenke til kommentar

Høyere lockpick-skill gjør vel at picks ikke knekker så lett på de hardere låsene? Greit at man kan åpne hvilken som helst lås med musa, men det skal jo så vanvittig lite feil til før den knekker på høyere vanskeligheter. Også huske NØYAKTIG punktet man hadde den sist, endre en halv grad, og prøve A igjen. *knekk* og vente noen sekunder på å få resatt lockpicken..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvilken av dem? Fins en del der ute ser jeg.

Endte opp med QD-inventory.

Til Orwandel sitt bilde: Det er jo slikt fordi det skal passe konsoll. "Enkelt" og greit. Suger det bisonbjeller for PC? Ja. Men syns det var litt "stating the obvious".

På hvilken måte vil et mer effektivt menysystem ikke passe på konsoll? Det er tungvindt på konsoll også. Hvordan vil noe slikt som dette gjøre det vanskligere på konsoll?

667-1-1322602933.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg liker menysystemet jeg. Ville bare se rart ut med 10 år gammel UI stil. Men ja noen ting kunne vært bedre. Hittil aldri tenk på det heller.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Morrowind sin UI ville forvirret meg nå som jeg er vant med Skyrim UI. Men jeg ser at det er bedre å ha flere ting på skjermen en bare en ting om gangen. Men om det ikke var noe tekst og bare en masse dekorative ikoner ville jeg hatt problemer med å finne og bruke riktige våpen osv.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...