Orwandel Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 På tide å teste UI-modden. Fått nok av å scrolle som en gal i menyene hele tiden. 8 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvilken av dem? Fins en del der ute ser jeg. 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Til Orwandel sitt bilde: Det er jo slikt fordi det skal passe konsoll. "Enkelt" og greit. Suger det bisonbjeller for PC? Ja. Men syns det var litt "stating the obvious". Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Tja det er vel ting som å lockpicke uten at noen blir sinna på deg, husker ikke alle LP perksene. edit: Quick Hands - Able to pick locks without being noticed Golden Touch - Find more gold in chests Treasure Hunter - 50% greater chance of finding special treasure Det er da ikke "4 steps required" for å se aktive effekter? P -> Active? Men ser pointet, mye kludring i systemet som kunne vært bedre gjort. Som active effects, equipped items, osv. Endret 2. desember 2011 av Slai 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Får uansett så mye peng at det er lite vits vil jeg si. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Sant nok, men er vel ikke alle som liker min/maxing like mye som meg, tenker at for en thief karakter er det bedre å ta det enn feks 2handed eller heavy armour, om man spiller det som et rollespill i stedet for en FPS . Selv har jeg ikke engang tenkt over lockpicking, men har jo merket at det er nada problem å åpne uansett låser om man har nok tid og lockpicks. Men det var ikke flere perk-trær for meg å bruke poeng på, jeg var makset på sneak, onehanded, archery og pickpocket :| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Høyere lockpick-skill gjør vel at picks ikke knekker så lett på de hardere låsene? Greit at man kan åpne hvilken som helst lås med musa, men det skal jo så vanvittig lite feil til før den knekker på høyere vanskeligheter. Også huske NØYAKTIG punktet man hadde den sist, endre en halv grad, og prøve A igjen. *knekk* og vente noen sekunder på å få resatt lockpicken.. Endret 2. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Gjør så de ALDRI knekker, om jeg leser perksa rett. Og at det blir lettere å åpne de vanskeligere. Men... det GÅR jo an å lockpicke selv de vanskeligste uten perks, med litt tålmod. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tar jeg helt feil, eller er det musikk fra Morrowind i Riften!!?? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) "Zu'u Alduin. Zok sahrot do naan ko Lein!" Dragespråket er awesome^^ Endret 2. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvilken av dem? Fins en del der ute ser jeg. Endte opp med QD-inventory. Til Orwandel sitt bilde: Det er jo slikt fordi det skal passe konsoll. "Enkelt" og greit. Suger det bisonbjeller for PC? Ja. Men syns det var litt "stating the obvious". På hvilken måte vil et mer effektivt menysystem ikke passe på konsoll? Det er tungvindt på konsoll også. Hvordan vil noe slikt som dette gjøre det vanskligere på konsoll? 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 QD Inventory er "litt" populær, men tror jeg skal vente på DarN sin UI. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Går det an å velge navn på hesten? Nå står det bare "Loke's horse". Jeg vil at den skal hete Sleipner eller mr. hest Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg hadde en hest som het "Frost", men den het det allerede da jeg lurte den til meg fra en fyr. Men den var alt for aggressiv, og den døde for ca. 30 minutter siden, og jeg bare lot den være død. Gidder ikke å være barnevakt for hesten min, liksom. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Shadowmere burde ha juling ... Faen til aggressiv hest skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Shadowmere burde ha juling ... Faen til aggressiv hest skal du lete lenge etter Kanskje den stakkars hesten fikk mye juling som liten, og lært at vold er det eneste svaret? Vis omsorg og kjærlighet, så har du en venn for livet <3 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Går det an å velge navn på hesten? Nå står det bare "Loke's horse". Jeg vil at den skal hete Sleipner eller mr. hest mr. hest, litt av et navn på en hest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg liker menysystemet jeg. Ville bare se rart ut med 10 år gammel UI stil. Men ja noen ting kunne vært bedre. Hittil aldri tenk på det heller. Endret 2. desember 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Menyen ER elendig, men funker. Morrowind hadde mye bedre inventar (som bildet postet lengre opp tydelig viser) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Morrowind sin UI ville forvirret meg nå som jeg er vant med Skyrim UI. Men jeg ser at det er bedre å ha flere ting på skjermen en bare en ting om gangen. Men om det ikke var noe tekst og bare en masse dekorative ikoner ville jeg hatt problemer med å finne og bruke riktige våpen osv. Endret 2. desember 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå