Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil dere skryte av å ha den peneste verdenen?

Her er en ganske enkel ini editor som hjelper deg å velge verdiene. Fiksa mouse buggen min også som gjorde at jeg ikke kunne se opp eller ned med min MX 518 med 1.2 patchen. Jeg kan bekrefte at det virker med 1.2 siden jeg spiller nå.

http://donotargue.co...-makers/skyrim/

Link

Bør kombineres med texture mods for beste resultat. Jeg mener, hvis du vil utnytte feks monsterpcen til det fulle. 4gb mod er anbefalt. Go ahead. :p

Hadde jeg turt å fikle med de settingsene hadde jeg lett gjort det. Men jeg aner ikke hva halvparten av de tingene gjør, og hvorvidt jeg bør/kan endre på noe av de med mine current specs (kliss ny pc, men likevel...).

Lenke til kommentar

Er oppgraderingene til DawnStar Sanctuary verdt prisen? Har jo 40.000 gull nå, men kjipt å bruke 20.000 hvis det ikke er noe vits.

Nei.

Kjøp torture chamber hvis den koster under ca. 8,000 gull og du vil tjene penger. (Jeg vet ikke om tortur-ofrene spawner hvis du kun skaffer chamber, men verdt et forsøk)

Lenke til kommentar

Når jeg prøver denne 4Gb patchen, så får jeg bare opp "Original Exe Modified - Executable Headers failed to validate. An unmodified original exe is required. You should get Steam to verify your game cache and download unmodified versions of any files.

Hmm..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Når jeg prøver denne 4Gb patchen, så får jeg bare opp "Original Exe Modified - Executable Headers failed to validate. An unmodified original exe is required. You should get Steam to verify your game cache and download unmodified versions of any files.

Hmm..

Den versjonen som heter Binaries and Source Update 4 virker. Kanskje du har feil eller gammel mod?

Link

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hmm..

Den versjonen som heter Binaries and Source Update 4 virker. Kanskje du har feil eller gammel mod?

Link

Nei, er ganske sikker på at det ikke er problemet. Dobbeltsjekket nå, og har prøvd både via download manager og manuelt, men får fortsatt feilmeldinga.

Men takk uansett ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvorfor er Vald hele tiden fientlig? argg.

Edit: må være en bugg, for før angrep han bare av synet av meg. Etter ørten reloadinger av saven er han endelig snakkesalig.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Faen, jeg hater steam. Jeg var i godt humør og skulle bare sette meg ned for å kose meg litt med skyrim, men neida. Steam nekter å åpne seg, så nå må jeg reintalere, gå inn i safemode for å fullføre installasjonen fordi stam ikke klarer å installere seg selv som det skal. Så må jeg sikkert bruke de neste 6 timene på å laste ned skyrim igjen. :realmad:

Lenke til kommentar

Lol, artig hendelse i Skyrim nå.. (minor spoiler fra main quest)

Drev med questen der man skal inn på en fest, og må gi fra seg alle eiendelene og ta på seg fest klær... rett etter jeg hadde gitt fra meg all stasjet mitt, kom det jo selvfølgelig en drage.. Så med litt hjelp fra Solitude guardenes buer, drepte jeg dragen med bare nevene, ha ha. Bare "kite-healet" med restoration noen ganger, ha ha.. jeg har drept en drage med my bare hands, ho ho... Da er de litt for lette egentlig....

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt i en uke på denne sneak/assassins fyren min, og er knapt kommet meg til Riften (har kun besøkt og holdt på med quester i Riverwood og Whiterun så langt). Elsker at spillet tar så lang tid, med denne farten er jeg i Solitude om en måned ^^

Lenke til kommentar

Faen, jeg hater steam. Jeg var i godt humør og skulle bare sette meg ned for å kose meg litt med skyrim, men neida. Steam nekter å åpne seg, så nå må jeg reintalere, gå inn i safemode for å fullføre installasjonen fordi stam ikke klarer å installere seg selv som det skal. Så må jeg sikkert bruke de neste 6 timene på å laste ned skyrim igjen. :realmad:

Last heller ned en piratkopi, så trenger du aldri å bekymre deg for det problemet igjen.

-1 :(

Pirates Sucks ;)

Snylter på oss som faktisk kjøper spill. hadde ikke noen betalt,hadde det faen ikke vært noen spill å piratkopierer heller... møkkafolk!

Endret av Xandathrii
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er jeg enig i. Jeg kjøpte spillet, men jeg instalerte fra en piratkopi. Dermed slepper jeg DRM/Steam.

Målet med DRM er å forhindre piratkopiering, men DRM går kun negativt utover de som faktisk kjøper spillet på ærlig hvis. Pirater legger ikke engang merke til at det er DRM der. Derfor hater jeg alle spillselskaper som dytter DRM inn på produktene sine.

Endret av Skurupu
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...