Thoto79 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg får CTD, hver gang jeg prøver å komme meg inn i wildhelm... Har du prøvd 4GB patchen? http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1013 Hvor enkelt er det egentlig å installere og få dette til å funke? Er jo en wall of text i beskrivelsen under der.. Men i korte trekk, er det som med andre mods bare å unzippe innholdet inn i skyrim mappa og overskrive gammel .exe fil? Vil Steam launchern automatisk kjøre 4GB versjonen av spillet neste gang man starter opp uten noe hokus pokus? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg får CTD, hver gang jeg prøver å komme meg inn i wildhelm... Har du prøvd 4GB patchen? http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1013 Hvor enkelt er det egentlig å installere og få dette til å funke? Er jo en wall of text i beskrivelsen under der.. Men i korte trekk, er det som med andre mods bare å unzippe innholdet inn i skyrim mappa og overskrive gammel .exe fil? Vil Steam launchern automatisk kjøre 4GB versjonen av spillet neste gang man starter opp uten noe hokus pokus? Plasser .exe'n i skyrim folderen. Dobbelklikk .exe'n Får ikke blitt enklere Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Du trenger vel strengt tatt ikke å plassere .exe filen i Skyrim folderen. Det som er viktig, derimot, er å ha .dll filen i samme mappe som .exe filen. (Ikke skyrim .exe filen, men 4GB Patch exe filen) Når du da skal spille Skyrim, starter du Skyrim 4GB.exe fila (ikke fra steam, eller skyrim.exe). 3 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er så lei av Companions som mister våpenene sine. Ene mistet den i en hule. En sånn Draugr som brukte Disarm shout. vi gikk tilbake og fant det igjen. siden NPC er for dum til og plukke det opp selv etterpå. Nå la jeg nettopp merke til at Companionen har mistet sverdet sitt igjen. og sitter der med et dritt dårlig sverd istedet. vet da faen ikke hvor han mistet det heller. Sykt irriterendes. skulle tro Companionsene var mentalt tilbakeståendes. Håper de lager en patch som iallefall lar de plukke opp igjen et våpen de mister. skulle ikke tro det var for mye og be om. Og seff. fikse alle bugsene som plager dette spillet. aaahhhh dette føltest bra. Merker jeg fikk ut litt frustrasjon der. Men ellers er spillet fett det. er lvl 30 nå og koser meg i en ellers så vakker værden. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er kjempeglad jeg ikke bruker companions . Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er kjempeglad jeg ikke bruker companions . Er nesten ikke værdt det. men synest det blir for ensomt uten Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ang. mainquestet: Noen som har noen gode råd for å ta tsun? Fyren er jo forjævlig sterk Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Haha, ja! Ingenting blir gjort rede på hvor kom pilene fra? Hvor blir det av dragen og hva i helsike er en hatt der kreftene er tre kanter?!? hahaaha!! Ha ha ha, Hatten med de magiske kantene ja!! Håper den dukker opp igjen ved en senere anledning Nå er det lydia som får gjennomgå da, å det liker vi Den kom tilbake! haha Ha ha, du la opp sørven, jeg sørvet , heh teamwork! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er så lei av Companions som mister våpenene sine. Ene mistet den i en hule. En sånn Draugr som brukte Disarm shout. vi gikk tilbake og fant det igjen. siden NPC er for dum til og plukke det opp selv etterpå. Nå la jeg nettopp merke til at Companionen har mistet sverdet sitt igjen. og sitter der med et dritt dårlig sverd istedet. vet da faen ikke hvor han mistet det heller. Sykt irriterendes. skulle tro Companionsene var mentalt tilbakeståendes. Håper de lager en patch som iallefall lar de plukke opp igjen et våpen de mister. skulle ikke tro det var for mye og be om. Og seff. fikse alle bugsene som plager dette spillet. aaahhhh dette føltest bra. Merker jeg fikk ut litt frustrasjon der. Men ellers er spillet fett det. er lvl 30 nå og koser meg i en ellers så vakker værden. Litt off topic, men det der fikk meg til å tenke på Arcanum. Companions der kan fint plukke opp ting av seg selv. Problemet er at de plukker opp hva som helst som ikke er skrudd fast, selv om det bare er skrot totalt uten noe slags verdi. Dette igjen gjorde at de ikke har plass til ting jeg vil de skal ha med seg, så jeg måtte stadig vekk gå inn i inventoriet deres og tømme ut alt skrotet. Ikke kunne jeg tømmet det automatisk, eller tømme flere ting på en gang. Neida, her måtte jeg ta hvert jævla stein og trekvist hver for seg. Litt irriterende i lengden, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Dette må være den mest forstyrra videoen jeg har sett på en stund http://www.youtube.com/watch?v=JHvx0l_tVEw Endret 1. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ang. mainquestet: Noen som har noen gode råd for å ta tsun? Fyren er jo forjævlig sterk Er bare å denge løs til han mister ca. 1/3 HP, så sier han at du er verdig. Gikk greit for min del, sverd og skjold. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ang. mainquestet: Noen som har noen gode råd for å ta tsun? Fyren er jo forjævlig sterk Er bare å denge løs til han mister ca. 1/3 HP, så sier han at du er verdig. Gikk greit for min del, sverd og skjold. Jeg tok en snarvei å stilte ned vanskelighetsgraden, da funket det Foresten, helt SYKT episk musikk når man er i det området Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Stemningen i det området er fantastisk ^^ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Du trenger vel strengt tatt ikke å plassere .exe filen i Skyrim folderen. Det som er viktig, derimot, er å ha .dll filen i samme mappe som .exe filen. (Ikke skyrim .exe filen, men 4GB Patch exe filen) Når du da skal spille Skyrim, starter du Skyrim 4GB.exe fila (ikke fra steam, eller skyrim.exe). Eeehh, beklager the noobness, men hvor finner jeg Skyrim folderen og exe filen? Eneste jeg finner på maskinen er savegame foldern som ligger under mine dokumenter. Finner heller ingenting i Steam mappa som ligger under programfiler(x86).. Endret 1. desember 2011 av Thoto79 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Du trenger ikke å legge dem der. Bare ha 4G exe fila og DLL fila i samme folder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Vil dere skryte av å ha den peneste verdenen? Her er en ganske enkel ini editor som hjelper deg å velge verdiene. Fiksa mouse buggen min også som gjorde at jeg ikke kunne se opp eller ned med min MX 518 med 1.2 patchen. Jeg kan bekrefte at det virker med 1.2 siden jeg spiller nå. http://donotargue.co...-makers/skyrim/ Link Bør kombineres med texture mods for beste resultat. Jeg mener, hvis du vil utnytte feks monsterpcen til det fulle. 4gb mod er anbefalt. Go ahead. Endret 1. desember 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvor finner man et vaapen med en enchant som absorber 1 stamina fra fienden? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er oppgraderingene til DawnStar Sanctuary verdt prisen? Har jo 40.000 gull nå, men kjipt å bruke 20.000 hvis det ikke er noe vits. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Ikke hver dag jeg finner ei bok i lufta... høyt oppe i fjellene Edit: brukte "tcl" der. Endret 1. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå