kaaasen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Bør jeg egentlig bare vente med å spille mer Skyrim til neste patch kommer? Jeg har ikke spilt siden før patchen, og hører jo at det ikke fungerer særlig bra nå... Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Bør jeg egentlig bare vente med å spille mer Skyrim til neste patch kommer? Jeg har ikke spilt siden før patchen, og hører jo at det ikke fungerer særlig bra nå... Nei? Hvorfor skulle du det? Fungerer helt fint for meg hvertfall. Noen småbugs her og der, men ingenting alvorlig. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 patchen funker forskjellig fra maskin til maskin. Skyrim på min maskin før patch var helt topp, krasj-free og bare lekkert. Nå etter patch krasjer jeg, ctds osv.. Andre som har krasjet før funker det fint for nå osv... Spill og prøv Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hvilken maskinvare kjører dere Skyrim med på PCen? Jeg trodde først at dette var veldig krevende, slik at jeg derfor hadde planlagt å oppgradere til litt middelmådig HW etter dagens standard, men ettersom det ikke kunne skje før til utpå nyåret fant jeg ut at jeg i alle fall skulle prøve spillet på PCen min for å se hvordan jeg lå an. Med Intel C2Q6600 (B3), 4GB DDR2-minne og et ATI 5770, hvor alt kjører uten overklokk klarer jeg faktisk å kjøre spillet på "high" med en oppløsning på 1920x1080 uten noe lagg. Hadde jeg aldri trodd... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har et lite problem: Før når jeg ville bruke fast travel, trykket jeg bare M for å få opp kartet, og klikket deretter på det stedet jeg ville fast travel til. Nå, derimot, når jeg klikker på et sted (som jeg allerede har vært i), lukkes bare kartet og ingenting skjer. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå er Skyrim ferdig nedlasta. Farvel, diskusjon.no 3 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå er Skyrim ferdig nedlasta. Farvel, diskusjon.no Safe travels on your adventures in Skyrim my friend, se opp for piler i kne! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 pil i kne = securitasjobb for you. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg fikk ei pil i hodet som satt fast Securitas på meg og?? Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå er Skyrim ferdig nedlasta. Farvel, diskusjon.no Safe travels on your adventures in Skyrim my friend, se opp for piler i kne! Husk å slå av en prat med Nazeem når du kommer til whiterun, trivelig type! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg gikk rundt med pil i hodet, armen og låret i femten timer uten at det ble securitas på meg. Så det går bra. Det er kneet som er greia, that shit dont heal vettu. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Grrr nazeem..... 1st on my kill-list Gleder meg til "get 1000 bounty in all nine holds" achievementen skal utføres, da går den jævlen først! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Når jeg er ferdig med main questline skal jeg MINST ha 1000 bounty på alle holds. Jeg skal massakrere hele kartet. Bare pga Nazeem. Han, familien hans, alle han kjenner, alle som kjenner noen han kjenner, alle som skylder ham penger, alle han skylder penger, alle som har lik hund som nazeem hadde da han var barn, alle som har hunder som ligner på den hunden, alle som skylder penger til hunder som ligner på hunden nazeem hadde som barn, you NAME it. faens fyr. Endret 1. desember 2011 av Slai 3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Etter at øksa splintret hodet til skydistriktets største sønn rømte jeg til Whiterun. Der møtte jeg på en ekkel liten fyr som ba meg bli med i guildet hans som ligger ved Falkreath. "Sod off" ble jeg fortalt. Da jeg spiste en av medlemmene i The Companions. Derfor tok jeg fram den store staven og en liten samling potions. En rev ruslet forbi som han brukte til å lage hatt. "fin hatt". Hvorfor han lagde en hatt, vet ingen, men den hadde krefter som hadde tre kanter. Plutselig hørtes et brøl av dimensjoner, en drage fløy høyt over skyene jaktende på mat mens den sprutet ild. Plutselig stupte Lydia ned fra hesten, trakk sverdet og løp avgårde. Der kom plutselig piler fra alle kanter. Både øst og vest. Trampeskritt kunne høres fra kjempen som tok springfart mot meg. Da jeg så dragen bite av kjempens hode i et stort jafs og blodet sprutet som en foss. Så kikket dragen på flyktende Lydia og strikket MINST en flammedempende ullgenser, i mellomtiden tok jeg og spiddet *Dramatisk musikk* Hva/hvem ble spiddet? Var det: A) en kanin som senere ble brukt som tøfler? B) Dragen som deretter falt oppå helten vår og drepte alle Eller var det C) Brødrene Dahl på rekke og rad? Følge med i neste episode av Skyrim- treordshistorien! Heh, mye forskjellig rart som skjer i Skyrim! Endret 1. desember 2011 av Argoniel 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Lol, litt ave en historie som utfolder seg i skyrim - treordshistore- tråden nå ja Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Haha, ja! Ingenting blir gjort rede på hvor kom pilene fra? Hvor blir det av dragen og hva i helsike er en hatt der kreftene er tre kanter?!? hahaaha!! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Haha, ja! Ingenting blir gjort rede på hvor kom pilene fra? Hvor blir det av dragen og hva i helsike er en hatt der kreftene er tre kanter?!? hahaaha!! Ha ha ha, Hatten med de magiske kantene ja!! Håper den dukker opp igjen ved en senere anledning Nå er det lydia som får gjennomgå da, å det liker vi Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen småbugs her og der, men ingenting alvorlig. Vil kalle akutt mangel på noen form for resist ganske alvorlig? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dragene er helt umulige på mitt oppsett, hver gang de for øye på meg spyr de ild og rygger baklengs langt ut i horisonten. Kampsystemet mot drager er rett og slett ødelagt, har forsåvidt flust av dragonsouls til overs så i mellomtiden kan jeg spille som normalt og bare ignorere drager enn så lenge. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Skyrim til PC var mye bedre enn til PS3, ass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå