Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan jeg finne Dark Elves og High Elves? Trenger å loote blodet deres.

Finn Liars Retreat og Halted Stream Camp. De er alle fientlige og de har mange forskellige raser. Så du får ingen moralske problemer.

Takker

Tror du finner alle 5 rasende du trenger bloded til innenfor disse. Ja en High Elf ligger i en fallfelle i haltet stream camp.

Funnet alt nå :) Takk for hjelpen. Discerning the Transmundane quest = complete

Lenke til kommentar

Er paa Imperial quest linjen hvor jeg skal snike meg inn paa Riften, men jeg er heavy armor og 1 handed med archery og restoration, har ikke noe som helst i det hele tatt i sneak. Blir dette vanskelig for meg?

Det er egentlig bare å gå rett inn i byen og rett inn på rommet til hun(?) stewarten.

Ohh? Fikk beskjed at jeg maatte vere forsiktig og snike meg inn. Skal prove :p

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at man ikke kan lagre ting i kister lenger? R fungerer ikke, kan ikke drive med lockpicking (A/D fungerer ikke), drager flyr baklengs, drager går berserk i lufta og tar seg gjerne en tur under jorden, interface forsvinner i blandt etc etc etc.

Jeg applauderer Bethesda, fantastisk QA. Heldigvis har visse utenfor Bethesda fikset pre-patch EXE og interface fil, så tilbake til buggy game i stedet for broken game..

Lenke til kommentar

JA, men hvorfor har dem laga det med sånn tjukt jævla papir og det hjelper jo lite når landskapet er så lite at jeg har klart å få full oversikt etter kort tid og som sagt så har jeg ikke fått feelingen av å være litt lost i en stor verden.. Det kartet er en episk fail.

Det virker jævla stort men man ser jo nesten hele landskapet uansett hvor man er og man trenger ikke mer enn 2-3 minutter på å gå gjennom en tredjedel av hele kartet så jeg ville ikke si at det er gigantisk så illusjonene virker godt på deg.

Ganske sikker på at du enda ikke har vært overalt. Hvis du tror man ikke trenger mer enn 2-3 min for å gå gjennom en tredjedel av kartet, så anbefaler jeg deg å flytte på "WASD" eller Kontrollstikka. (Du kan bevege deg rundt på kartet o: )

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at man ikke kan lagre ting i kister lenger?

Ikke hatt noen problemer med det enda

R fungerer ikke,

Hos meg var funksjonen havnet på tast nr 3 på musa

kan ikke drive med lockpicking (A/D fungerer ikke),

Funksjonen er flyttet til piltastene

drager flyr baklengs, drager går berserk i lufta og tar seg gjerne en tur under jorden

Haha, jepp var en av de første tingene jeg oppdaget, de flyr også 10X fortere (baklengs) og "rister" samtidig. For de som ikke har opplevd dette selv, her er et klipp.

http://www.youtube.com/watch?v=YaNZHfdCF_0

interface forsvinner i blandt etc etc etc.

Ikke opplevd det enda.

Jeg applauderer Bethesda, fantastisk QA. Heldigvis har visse utenfor Bethesda fikset pre-patch EXE og interface fil, så tilbake til buggy game i stedet for broken game..

Vet egentlig ikke hva jeg skal si, har alle elder scrolls spillene og selv om de har gjort mye riktig med inneholdet kontra oblivion, så dette er dårlig håndverk.

Dialog kan plutselig slutte å fungere

En må av og til forlate en celle helt og returnere før en greier å "låse opp" dialog med en npc

Drager flyr baklengs ++

Masse quest bugs

Fysikk bugs

Spillet krasjer uten videre.

Feil med grafikkmotoren (teksturer forsvinner, blir helt utvasket ect..)

Ingen editor på release dagen.

"Barnehage hjelpesystem" som hjelper deg uforskammet mye.

Er alt for tydelig at det er rettet mot konsollmarkede, er skjelden jeg ser et spill kaste bort så mye av skjermen på å vise "ingenting".

Er det jeg kommer på sånn i farta.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at Dragon Armor er det beste? Kan man få tak i det uten å være i svært høy smithing level?

Daedric armor er den beste heavy armoren. Dragonscale er den beste til light, men light er meningsløst.

Det enkleste er å smithe det. Du trenger 90 smithing for Daedric, men det er ikke noe problem. 1-90 smithing tar litt under en time, og resursene er gratis og farmbare.

Skjønner. Er i 62 nå tror jeg. Forslag til hvordan jeg kommer meg fort opp til 90?

Lenke til kommentar

Du kan jo kjøpe 5 HA-levels for hver level, men det blir ganske dyrt. Og du får likevel bare 5 points frem til neste gang du har levelet opp selv.

Er vel ingen andre måter å levele HA enn å stå i ro og bli slått på?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skjønner. Er i 62 nå tror jeg. Forslag til hvordan jeg kommer meg fort opp til 90?

Leather braces og iron daggers.

Whiterun: Gå inn i Warmaiden, kjøpe alt mannen har av leather straps\Leather+ Iron Ignots. Gå utenfor, kjøp akuratt det samme av Damen som arbeider der. Blir som regel rundt 40-50 daggers, og bruk resterende leatherstraps+Leather på å spamme Hide Bracers.

Trykk "T" og Wait til 8.AM neste morege = Rince and repeat! Dette går fort opp til lvl 80, da begynner det å gå litt lenger mellom levlene, men fortsatt fort gjordt å komme seg til 90.

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Jeg har hørt at Dragon Armor er det beste? Kan man få tak i det uten å være i svært høy smithing level?

Daedric armor er den beste heavy armoren. Dragonscale er den beste til light, men light er meningsløst.

Det enkleste er å smithe det. Du trenger 90 smithing for Daedric, men det er ikke noe problem. 1-90 smithing tar litt under en time, og resursene er gratis og farmbare.

Light leather er ikke menigsløst, de beste headpiecene du får i spillet er light leather, så viss du vil ha høyest mulig armor rating med best mulig gear er light leather the way to go. Må jo ha alle piecen i light eller heavy for og få bonus.

Lenke til kommentar

Lurte jeg også på. Av det man finner rundt om i verden, er vel Dragon Priest-maskene en fin kombinasjon av armorrating og brukbare enchantments, og på armorrating er det vel ingenting som slår Daedric Helmet.

Edit: Halvparten (ca) av Dragon Priest-maskene er LA og den andre halvparten er HA, så da er det jo greit.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

de beste headpiecene du får i spillet er light leather

Hvilken headpiece er det du refererer til?

Dragon Priest Masks, er de beste jeg har funnet jaffal :) Har ikke funnet alle da, men kan se stats online.

Som resulterer i denne : http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Konahrik

Det er flere heavy armor Dragon Priest Masks enn light …

Konahrik er forøvrig rimelig dårlig.

Alle jeg har funnet er light, hehe. Nå er jeg jo hunter da, så 20 % bedre archery passer bra for meg, den er light. Når jeg ser video er Konahrik heavy armour!

Så går du for den bør du investere i Heavy hehe. 64 armour rating på den headpiecen, ikke så gale liker "buffen" den gir da. Så kommer nokk til og gå for den. Får invistere et til poeng i smithing og lage Daedric armor når jeg kommer så langt da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...