Licht Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skal ha spelet på Xbox, då eg korkje har PS3 eller har hatt noko dugande spele-pc på fleire år. Er og eit bra teikn (for min del) at dei har vist fram mykje av spelet på Xboxen. Det visar at dei i alle fall er trygge nok på konsollutgåva. At dei er trygge på konsollutgåva er kanskje ei underdriving - 360 har vore lead platform for både Skyrim og Oblivion. Denne gangen har dei iallefall vedgått at PC-utgåva er ei port. For dei som lurar på om standardutgåva av Skyrim kjem med kart, så ville eg gjetta på at den gjer det. Det var papirkart med i både standardutgåva av Morrowind (trur ikkje det fanst ein Morrowind CE) og Oblivion. Ser ingen grunn til å kjøpe på Steam - vert både dyrare og kjipare. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 I videoen var det mye av de samme "scenene" vi så, men det varte mye lengre og du fikk et bedre overblikk av combat, landskapet og drager Takk for info! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 I videoen var det mye av de samme "scenene" vi så, men det varte mye lengre og du fikk et bedre overblikk av combat, landskapet og drager Takk for info! TMB si lenkje er enda i live, så her kan du laste ned videoen til odel og eige: http://www.mediafire.com/?1bm9tm4i7fb5lqy Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (trur ikkje det fanst ein Morrowind CE) http://pc.ign.com/articles/100/100341p1.html Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skulle du ha sett. Jaja, eg såg den aldri noko sted. Standardutgåva kom jo òg i ein snasen, utbrettbar pappeske, og inkluderte både kart og Construction Set på ein CD. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skulle du ha sett. Jaja, eg såg den aldri noko sted. Standardutgåva kom jo òg i ein snasen, utbrettbar pappeske, og inkluderte både kart og Construction Set på ein CD. Skal også sies at GOTY (Game of the Year) utgaven overskygget CE salget. Var mye spill for pengene (begge ekspansjonene) der. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvilke butikker pleier å sende spillene slik at man får det på release eller før? Vil ha det så fort som mulig! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Å ha en "kontakt" i USA er ikke dårlig. Skyrim på steam for 280 nok Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvilke butikker pleier å sende spillene slik at man får det på release eller før? Vil ha det så fort som mulig! Anbefaler Gamezone.no på det sterkeste. Alle spillene jeg har forhåndsbestilt der har jeg fått både 2 og 3 dager før launch, selvom du ikke nødvendigvis får spilt skyrim hvis du får det før ettersom det mest sansynelig vil ha steamworks. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Da blir det der da EDIT: Blæææ.. Kontoen var tom Endret 8. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 At dei er trygge på konsollutgåva er kanskje ei underdriving - 360 har vore lead platform for både Skyrim og Oblivion. Denne gangen har dei iallefall vedgått at PC-utgåva er ei port. For dei som lurar på om standardutgåva av Skyrim kjem med kart, så ville eg gjetta på at den gjer det. Det var papirkart med i både standardutgåva av Morrowind (trur ikkje det fanst ein Morrowind CE) og Oblivion. Ser ingen grunn til å kjøpe på Steam - vert både dyrare og kjipare. Sjå der ja! Det visste eg faktisk ikkje. Ja ja, flott for meg ;-) Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Makan til folk i den Quakecon-videoen. Er samme scripta gamle videoen da, bare litt utvidet her og der. Mye mer interessant å lese codex-tråden. but otherwise it looked ok except the UI and menus, why should i be able to zoom in on a carrot? Quakers: Kill the woman!Todd: No I'm not going to kill the townspeople Quakers: Ooh, a dog! kill the dog! Todd: No I'm not going to kill them either Quakers: A horse! Kill the horse! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Quakers: Kill the woman!Todd: No I'm not going to kill the townspeople Quakers: Ooh, a dog! kill the dog! Todd: No I'm not going to kill them either Quakers: A horse! Kill the horse! Dagens "rollespillere" i et nøtteskall. Skyrim ser forøvrig ut som en fin gåtur-simulator, akkurat som Oblivion. Ellers har de vel ikke snakket om så veldig mye interessant enda, antageligvis fordi de ikke har så mye interessant å snakke om. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Woah, skummel type, minner meg om Rasputin fra disneyfilmen Anastasia. >_< Heldigvis er det tydelig at det er lagt mer sjel i ansiktsmodeleringen og animasjonene denne gangen. Edit: Jaggu hadde du rett Cloudemyx. Den er så fullstendig lik disneyklassikerene at jeg antok det var de som hadde laget den. Jaja, fikk lyst til å se den nå. Endret 9. august 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Filmen Anastasia er ikke fra Disney RoR. On topic: Han så skummel ut ja. Kule våpen også. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Quakers: Kill the woman!Todd: No I'm not going to kill the townspeople Quakers: Ooh, a dog! kill the dog! Todd: No I'm not going to kill them either Quakers: A horse! Kill the horse! Dagens "rollespillere" i et nøtteskall. Har en følelse av at Bethesdas oppkjøp av "Quake-gjengen" har hatt sitt å si her, siden det er det 1st person shooter går ut på. Den nesten kunstig høye stemningen (håper det var videoen som gjenga det feil) er vanskeligere å forklare. Sikkert kult å se Todd Howard kjøre gjennom Skyrim, men ikke så kult (som stemingen skulle tilsi på vid'en) liksom. Skyrim ser forøvrig ut som en fin gåtur-simulator, akkurat som Oblivion. Ellers har de vel ikke snakket om så veldig mye interessant enda, antageligvis fordi de ikke har så mye interessant å snakke om. Dette er faktisk en legitim bekymring. Litt spissformulert å kalle Oblivion en gåtur simulator (hadde jo f.eks kul "på kroppen" combat dog forenklet), men jeg skjønner hva du mener. Det har sålangt vært lite revolusjonerede som ser ut til å dytte konvolutten og sjangeren fremover. Og det er imo Bethesda's, Bioware og Blizzard's oppgave å gjøre siden de har knowhow'en og ressursene til å gjøre det. Sistnenvnte softwarehus dog innen action-rpg. Endret 10. august 2011 av maanemann Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Heldigvis er det tydelig at det er lagt mer sjel i ansiktsmodeleringen og animasjonene denne gangen. Støtter det som er sagt om bakgrunnsbilde det var kult! Og ja det beste i det var helt klart figuren selv og våpnet. 8) Bra jobba Bethesda! Ja helt klart at de har tatt kritikken mot ansiktsmodellene på alvor og lagt jobb i det lyktes. Bakgrunnen var litt boksete og lite detaljerte og lyseffektene kunne også vært noe bedre anno 2011. Får assosiasjoner til lavbudsjett crpg'er der. Usikker på om dette er en trend eller vil merkes i spillet dog, kan bare være tonet ned for bildets størrelse etc skyld. "Månen" var dog veldig bra. Endret 10. august 2011 av maanemann Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kan noen hjelpe meg å forstå dette med, at jeg kan delta i økonomien. 'you can work at this lumbermill' for eksempel? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 At du kan tjene penger på å gjøre småjobber, I guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå