Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Føler meg egentlig litt lite lur her nå; har gått rundt i verden og hørt at folk sier "You look a little sick" uten å helt skjønne sammenhenget. Helt til jeg nå - på level 20 - fikk opp en tekst på loading bildet som fortalte meg at templene kurrerte sykdommer. En tur til et temple, en liten bønn, vips, jeg er ikke syk lengere :p

 

Føler meg lur? Neida .....

 

Haha, akkurat det samme skjedde meg. Skjønte ingenting før etter 20 levler ellernoe :p

Fant ut at det var en ganske nasty disease.

 

Da føler du deg kanskje enda lurere med kunnskapen om at du sannsynligvis fra børjan også har gått rundt med en haug potions som heter "cure disease" - cures all diseases, noe den stort sett gjør...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MEN, nå skulle jeg spille Skyrim som vanlig via spillutforsker (Windows Vista) - og plutselig lå den ikke der! Gikk inn via dvd-en, og fikk det bedritne brukerkontrollspørsmålet om å tillate programmet i loop da steam hele tida måtte resette oppstarten før jeg fikk trykke på "play" i menyen. Når jeg nå har deaktiverte brukerkontrollen og trykket "play," skjer det ingenting....

 

Eh... - hjelp?!

Lenke til kommentar

Skyrim:

 

Tekstvegg

 

Sånn er det når man forelsker seg i ett spill, alt annet virker dårligere. Kommer aldri til å finne ett spill som kan måle seg opp med Baldurs Gate serien, såpass mye har jeg innsett nå.

 

Og klage på at kartet som følger med i esken til spillet er for stort og skal få spillet til å virke større? Det er ett detaljkart for pokker, man trenger bare å ta to skritt ut i spillverdenen før man innser at den faktisk er gigantisk.

JA, men hvorfor har dem laga det med sånn tjukt jævla papir og det hjelper jo lite når landskapet er så lite at jeg har klart å få full oversikt etter kort tid og som sagt så har jeg ikke fått feelingen av å være litt lost i en stor verden.. Det kartet er en episk fail.

 

Det virker jævla stort men man ser jo nesten hele landskapet uansett hvor man er og man trenger ikke mer enn 2-3 minutter på å gå gjennom en tredjedel av hele kartet så jeg ville ikke si at det er gigantisk så illusjonene virker godt på deg.

 

Full oversikt etter kort tid? Jeg har ikke begynt på mainstory enda. Har spillt i over 70 timer og har ikke i nærheten av 50 % av kartet en gang.

Lenke til kommentar

Du har nok ikke noe å frykte. Blitt angrepet et par ganger selv. Alltid forfra, av en eller annen grunn =P

 

 

Kom en assassin fra the dark brotherhood aa provde aa drepe meg, saa fannt jeg et brev hun hadde som stod at jeg er paa svarte listen deres o.O Burde jeg se bak meg naar jeg er ute aa gaar?

128902968635732700.jpg

Takker :)

 

 

Er paa Imperial quest linjen hvor jeg skal snike meg inn paa Riften, men jeg er heavy armor og 1 handed med archery og restoration, har ikke noe som helst i det hele tatt i sneak. Blir dette vanskelig for meg?

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Vil bare si at etter patchen kan jeg ikke se opp eller ned med siktet mitt eller se opp eller ned. Dessuten fungerer ikke svømming. Jeg lagger plautselig bortover vannet. En fyr jeg bare skal snakke med har plutselig blitt fientlig. Sniking fungerer ikke for meg. MAnge teksturer blir plutselig usynlig. Dragene lagger bortover himmelen. Ødelagte Quester er fremmedeles ødelegt.Ingen resistance.

 

patchen her jo ødelagt hele spillet. Stay away.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Vil bare si at etter patchen kan jeg ikke se opp eller ned med siktet mitt eller se opp eller ned. Dessuten fungerer ikke svømming. Jeg lagger plautselig bortover vannet. En fyr jeg bare skal snakke med har plutselig blitt fientlig. Sniking fungerer ikke for meg. MAnge teksturer blir plutselig usynlig. Dragene lagger bortover himmelen. Ødelagte Quester er fremmedeles ødelegt.Ingen resistance.

 

patchen her jo ødelagt hele spillet. Stay away.

 

glad jeg har d på ps3, alt funker helt fint :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvor kan jeg finne Dark Elves og High Elves? Trenger å loote blodet deres.

Finn Liars Retreat og Halted Stream Camp. De er alle fientlige og de har mange forskellige raser. Så du får ingen moralske problemer.

 

Edit: I options er Xbox 360 kontroller blitt avmerket enda jeg ikke har slått det på eller har noen slik kontroll. Dumme patch -_- Slår av og kan ennå ikke se opp eller ned. Det går supertregt.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvor kan jeg finne Dark Elves og High Elves? Trenger å loote blodet deres.

 

Finn Liars Retreat og Halted Stream Camp. De er alle fientlige og de har mange forskellige raser. Så du får ingen moralske problemer.

Takker

 

Tror du finner alle 5 rasende du trenger bloded til innenfor disse. Ja en High Elf ligger i en fallfelle i haltet stream camp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...