hugRmunR Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Du har nok ikke noe å frykte. Blitt angrepet et par ganger selv. Alltid forfra, av en eller annen grunn =P Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skyrim: Hva er det som er så spesielt med Skyrim? Hva skiller seg ut fra Oblivion og Morrowind? Hvordan fungerer respawn i Skyrim? Jeg spiller bare open world spill. Det første jeg liker å gjøre når jeg kjøper et nytt spill som Skyrim er å løpe rundt og gjøre akkurat det jeg har lyst til og bare ta subquestene og leke meg. Når jeg er lei av det så starter jeg med mer seriøs spilling. Jeg kan si meg misfornøyd med Skyrim. De samme elementene i grafikken gjentar seg altfor ofte og jeg synes ikke Skyrim er så enormt stort. Oblivion var større og Morrowind var enda større og faktisk det beste etter min mening. Skyrim har også en veldig uoriginal interface som er alt for mye preget av vår moderne verden som jeg ikke liker. Jeg har mistanke om at det er gjort for at flere folk skal forstå hvordan man spiller sånn at det er mer idiotsikkert. Det idiotiske kartet som følger med spillet er bare en illusjon for å få spillet til å virke mye større. Det samme er kartet inne i spillet. Jeg har vært over alt og har ikke fått en eneste følelse av å være jævlig langt inni skauen og jeg har heller ikke klart å miste retningssansen og ikke ha peiling på hvor jeg er. Det er også mye fjell og derfor mye opp og ned bakker og det er enda en illusjon på å få spillet til å virke mye større enn det det egentlig er. Også at dem har laga landskapet i Skyrim til å bli det mest uframkommelige enn forgjengerne. Jeg var kritisk til Oblivion men det var bedre enn jeg trodde men savna fortsatt mange spesielle følelser som jeg forventer av et godt spill slik som Morrowind var. Skyrim hadde dessverre utviklet seg enda mer i en retning som jeg var redd for. Det har blitt mer spillevennlig for å nå nye grupper for å få solgt flest mulig kopier i et mulig trangt budsjett så har dem også spart mye ved å bygge spillet så lett som mulig og jobba minst mulig med det. Jeg trodde at grafikken i Oblivion var bra nok og at de kunne laga en enda større verden ved å basere spillet på grafikken i Oblivion og heller konsentrere seg om andre småting. Det er jo ikke en gang skikkelige byer i Skyrim. Det er bare sånne små creepy hus som er ødelagte eller bortgjemte sånn som det er i Norge. Det er også mye lettere å stjele og man kan sove i nesten hvilken som helst seng i Skyrim men for å få til det i Oblivion og Morrwind så måtte man slite litt. Til gjengjeld så virker det som at slåssingen er mer realistisk... Jeg drepte alle de dumme røverne som løp etter meg, noen kjemperotter også noen svarte hundelignende skapninger men jeg ble drept selv med en gang da jeg møtte en sint bjørn. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hundelignende skapninger? Tenker du på ulver? Og det at det er mye fjell er jo en tåpelig ting å klage på. Er tross alt Skyrim. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Awww.. Og jeg som hadde brukt store deler av arbeidsdagen på å prøve å finne på ett godt navn på denne tråden. Skuff! And now for something completely different: Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 PC patch released! Men anbefaler deg at du ikke laster den ned. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Awww.. Og jeg som hadde brukt store deler av arbeidsdagen på å prøve å finne på ett godt navn på denne tråden. Skuff! And now for something completely different: Monty Python!! Går han rundt med en plastik-kylling også? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) PC patch released! Men anbefaler deg at du ikke laster den ned. Går det an å la være? Endret 30. november 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skyrim: Tekstvegg Sånn er det når man forelsker seg i ett spill, alt annet virker dårligere. Kommer aldri til å finne ett spill som kan måle seg opp med Baldurs Gate serien, såpass mye har jeg innsett nå. Og klage på at kartet som følger med i esken til spillet er for stort og skal få spillet til å virke større? Det er ett detaljkart for pokker, man trenger bare å ta to skritt ut i spillverdenen før man innser at den faktisk er gigantisk. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kommer aldri til å finne ett spill som kan måle seg opp med Baldurs Gate serien, såpass mye har jeg innsett nå. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) "så har dem også spart mye ved å bygge spillet så lett som mulig og jobba minst mulig med det". Hmmmm, 6 år har Bethesta brukt, det er 5 år mer enn hva for eks Infinity Ward har jobbet med MW3 eller Ubisoft med Assassins Creed Hvordan det er mulig å være skuffet over Skyrim er for meg totalt uforståelig men vi alle har jo forskjellige kriterier for hva som utgjør ett bra spill. Uansett, skulle det ikke komme en patch idag? kan ikke se Steam har lastet ned noe enda. EDIT: Den laster inn patchen nå! Endret 30. november 2011 av Thoto79 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 PC patch released! Men anbefaler deg at du ikke laster den ned. Går det an å la være? Offline mode funker, men vet ikke om det er nok å slå av auto update. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Går det an å la være? Slå av PC'en. Monty Python!! Går han rundt med en plastik-kylling også? I wish! Må nok heller nøye meg med en sweetroll, selv om noen stjæler dem hele tida.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Får ikke startet spillet. Andre som har problemer med Steam? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Det er bekreftet resistance i pc patchen er "broken". Edit: Les den øverste kommentarn http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1297192-patch-12-thread-2/page__st__140__p__19549940#entry19549940 Endret 30. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 PC patch released! Men anbefaler deg at du ikke laster den ned. Den lasta seg visst ned av seg selv. Hva er dårlig med patchen? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor vil man joine de som prøvde å drepe deg i starten? Go Stormcloak! 2 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 PC patch released! Men anbefaler deg at du ikke laster den ned. Den lasta seg visst ned av seg selv. Hva er dårlig med patchen? "Every single resistance. Disease, poison, elemental and magic do not work." Kopiert fra Bethesdaforum. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 hmmm ... nå tørr jeg ikke logge av steam i frykt for 1.2 patchen , som jeg faktisk hadde gledet meg til . hva driver de med ? ødlegger spillet med patcher Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 PC patch released! Men anbefaler deg at du ikke laster den ned. Den lasta seg visst ned av seg selv. Hva er dårlig med patchen? "Every single resistance. Disease, poison, elemental and magic do not work." Kopiert fra Bethesdaforum. Snakker vi at det er mulig å bli Werevampire? Pass opp! 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det tenkte jeg ikke på! skummelt! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå