Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VRÆL! :evil:

 

Forresten, hvor mange her har brukt Spurte-ropet for å komme seg fortere fram når man har alle bagger fulle og ikke kan løpe? :whistle: Har brukt det en haug av ganger, gått flere titalls mil med å rope sånn ca hvert minutt :p Forferdelig! :p

 

Haha, jeg hadde lastet opp bortimot 600 (kg?) og var så dypt inne i en dwemer ruin at jeg ikke turde å legge igjen noe i tilfelle jeg aldri ville finne det igjen og da ble "spurte-ropet" godt brukt. Tror jeg spurtet i rykk og napp i nærmere en time for å komme meg ut.. sånn går det når man er grådig :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet noe som sier hva som skjedde med den forsvunnede Dwemer-rasen (de er ikke dverger, men alver).

 

Hvor finner jeg Morokai?

*Morokei en maske med 100% mana regen.

Du bare gjøre College of Winterhold quest linjen.

Ahh, den har jeg jo funnet. Kan ikke huske å hatt noen problemer med å drepe fyren.

Lenke til kommentar

Det har vært litt dårlig kommunikasjon innad blant moderatorene, og navnet er blitt byttet litt om av forskjellige folk uten at det egentlig har vært tatt opp. Nå har vi imidlertid kommet til enighet, og jeg tror vi ser oss fornøyde med det nåværende navnet. Det var vanskeligere enn jeg hadde trodd i går.

 

Satser på at vi kan la navnedebatten ligge dø nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...