kjeLL// Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) How-elder-scrolls-5-skyrim-sounds-in-japanese Jeg vil ha Noen som vet om jeg kan få dette, mod etc? Jeg bruker Steam versjon, ^ videoen er original versjon som ble/blir sluppet i Japan. fikk litt gåsehud av det der ass =) stor animefan, kunne spillt tvert mellom den japanske versjonen med engelske undertekster! Endret 30. november 2011 av kjeLL// 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg hadde nok holdt meg til engelsk Føler at japansk ikke passer helt til Skyrim, men det er bare min mening 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 How-elder-scrolls-5-skyrim-sounds-in-japanese Jeg vil ha Noen som vet om jeg kan få dette, mod etc? Jeg bruker Steam versjon, ^ videoen er original versjon som ble/blir sluppet i Japan. W00t Jeg vil også ha ! 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Jævla weeaboos! Endret 30. november 2011 av Broseph 2 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hva faen var galt med det tidligere navnet? Men det egnet seg ikke, da tråden ble opprettet kvelden Skyrim ble annonsert, og dermed kun tok for seg alt som hadde med Skyrim å gjøre før det ble sluppet. Nå egner det seg ikke lenger at én tråd tar opp all plassen til alle tråder som kan bli skapt på bakgrunn av at Skyrim er sluppet. Navnet er nå endret. Endret 30. november 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg hadde nok holdt meg til engelsk Føler at japansk ikke passer helt til Skyrim, men det er bare min mening Tja, jeg synes det hadde passa bruktbart, men så kan jo jeg litt muntlig japansk... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Eh, føler det hadde blitt litt sånn "dubba"? Hvis språket skulle endres burde det vært til et germansk språk, fordi Nords er inspirert av nordiske folkeslag. Skjønner at mange ikke er enige, men jeg syns det bare ser dumt ut når andre enn japanere snakker japansk. 3 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bring back the bacon. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Denne tråden bytter navn oftere enn det er nye innlegg i forumkaféen. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Eh, føler det hadde blitt litt sånn "dubba"? Hvis språket skulle endres burde det vært til et germansk språk, fordi Nords er inspirert av nordiske folkeslag. Skjønner at mange ikke er enige, men jeg syns det bare ser dumt ut når andre enn japanere snakker japansk. veldig enig! 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er vel ingen som vet hva som skjedde med Dwemer. En dag var de bare borte, så vidt jeg har fått med meg. Falmer-historien er i hvert fall veldig fascinerende. Hvorfor er det ingen som bare har spurt den ene gjenlevende Dwemeren Yagrum Bagarn ? Greit at han er infected med Corprus og derfor mye mulig blitt gærn da men hadde jo ikke skadet å høre med ham Anyways, enig i at historien til Falmers er fascinerende, er jo nesten litt synd på dem der de først ble jaget ned i grottene av The Nords og deretter plaget videre der av Dwemersene Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor er det ingen som bare har spurt den ene gjenlevende Dwemeren Yagrum Bagarn ? Greit at han er infected med Corprus og derfor mye mulig blitt gærn da men hadde jo ikke skadet å høre med ham Anyways, enig i at historien til Falmers er fascinerende, er jo nesten litt synd på dem der de først ble jaget ned i grottene av The Nords og deretter plaget videre der av Dwemersene Han har blitt spurt og han sier at han ikke har peiling Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor er det ingen som bare har spurt den ene gjenlevende Dwemeren Yagrum Bagarn ? Greit at han er infected med Corprus og derfor mye mulig blitt gærn da men hadde jo ikke skadet å høre med ham Anyways, enig i at historien til Falmers er fascinerende, er jo nesten litt synd på dem der de først ble jaget ned i grottene av The Nords og deretter plaget videre der av Dwemersene Han har blitt spurt og han sier at han ikke har peiling Ok, da får noen kjøre good cop/bad cop rutinen og prøve og "spørre" igjen med Dwemers egne og velbrukte tortur instrumenter da kanskje Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) The Definitive Guide to Dwemer History of the Dwemer Veldig interessant å lese dette Jeg må si at jeg virkelig liker sånne type historier. Endret 30. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Herregud, mjødhallen meg i ræva. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bare jeg som går rundt med angst for å få en pil i kneet? 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Synes den nye trådtittelen blir litt vel intern. Det må da gå an å se hva den handler om uten å ha spilt spillet. Ja, jeg vet den ligger i TES-kategorien, men det er ikke alltid det er like tydelig. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor ikke bare holde seg til Skyrim-Kaféen? Syntes det var bra jeg. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan den ikke bare hete Skyrim tråden. Alle skjønner hva det dreier seg om da. Mjødhallen? WTF? 1 Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har ikke funnet noe som sier hva som skjedde med den forsvunnede Dwemer-rasen (de er ikke dverger, men alver). Hvor finner jeg Morokai? *Morokei en maske med 100% mana regen. Du bare gjøre College of Winterhold quest linjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå