Mikkel™ Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg høvla over hele questlinen til Companions i går ... Så, Stormcloak eller Imperials? Pro's and cons? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg høvla over hele questlinen til Companions i går ... Så, Stormcloak eller Imperials? Pro's and cons? Det er faktisk en egen tråd for spørsmålet om Stormcloaks eller imperials, som faktisk ikke inneholder bacon eller mjødhallen enda https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1396598 Edit. Jeg kjørte stormcloaks for å fighte tilbake okkupasjonsmakten, og elsket quest-linjen Endret 30. november 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg høvla over hele questlinen til Companions i går ... Så, Stormcloak eller Imperials? Pro's and cons? Nå har jeg ikke prøvd Stormcloak-questen, men jeg tror egentlig det er samme saken. Man tjener nok like mye. Jeg likte Imperial-questen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor vil man joine de som prøvde å drepe deg i starten? Go Stormcloak! 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan ikke bedømme et helt styre på feilene til noen smålige underståtter. Har riktignok ikke besøkt solitude enda, men gud hvor jeg fikk avsmak av de stormcloak folka i windholm. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 True dat ... Alt munner vel ut i at folk dør, jeg får penger og verden blir sur på deg uansett. Meh, så lenge jeg får drepe noen så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 True dat ... Alt munner vel ut i at folk dør, jeg får penger og verden blir sur på deg uansett. Meh, så lenge jeg får drepe noen så er jeg fornøyd decisions decisions...screw it...kill em ALLL!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 True dat ... Alt munner vel ut i at folk dør, jeg får penger og verden blir sur på deg uansett. Meh, så lenge jeg får drepe noen så er jeg fornøyd Hail Sithis! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Heh, elsker Dark Brotherhood. Var utrolig morsomt i Oblivion, og enda bedre i Skyrim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Heh, elsker Dark Brotherhood. Var utrolig morsomt i Oblivion, og enda bedre i Skyrim. Enig, supercreepy dør til Sanctuary. Flere som intenst hater Chaurus? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dark brotherhood er og var win. Shadowmere må da være nært udødelig. Hadde en evigvarende match mot en drage i går uten å daue . Hesten min er mer tanks enn meg for faen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Enig, supercreepy dør til Sanctuary. Flere som intenst hater Chaurus? Hater de jeg også. Husker første gangen jeg møtte på dem, gikk frysninger nedover nakken på meg. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Syns også Thievs guild questlinja var episk, spesielt når man møter Mercer Frey ved den gigantiske statuen, og etter man har drept Frey, fylles hele rommet med vann, fikk helt panikk da jeg ikke fant veien ut med det første... Fy flate det var gøy! Og møtet med Nocturnal gjorde at jeg fikk en halvkram, hæ hæ hæ.... See why? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 er V 1.2 update kommet på Pc/ Steam ? Jeg takler ikke noe mer skurrete og dårlig lydkvalitet nå ! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Whiterun, thank you. My bad Sånn går det når du kombinerer Rift og Skyrim over ei helg. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 1.2 patch: Det er mange som klager på at resistance ikke fungerer (magic, elemental, poison) etter at de har installert 1.2 oppdateringen. PS3: http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1295737-game-no-longer-recognizes-my-magic-resistance-after-patch/ X360: http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1297753-magic-resistance-glitch-affecting-xbox-users/ Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 nice. ny patch nye bugs! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har noen andre opplevd til tider forferdelige svømmeproblemer? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har noen andre opplevd til tider forferdelige svømmeproblemer? Går bare en vei for meg når jeg svømmer, straight down! Må spille i 1st person for å klare å styre charen opp for luft.... crappy svømme mekanismer... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 How-elder-scrolls-5-skyrim-sounds-in-japanese Jeg vil ha Noen som vet om jeg kan få dette, mod etc? Jeg bruker Steam versjon, ^ videoen er original versjon som ble/blir sluppet i Japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå