Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg foreslår: Dovahkiin's Realm - Offisiell Skyrim Tråd Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg foreslår . Skyrim - den pongløse heltens siste lekegrind. Btw en must have mod , alle mynter i spillet blir til gammeldagse norske mynter http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1897 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 «Skyrimtråden - Hvor alle er rassistiske mot Kajiits» 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg foreslår at vi snakker om Skyrim i stedet for hva denne tråden skal hete. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Finner man ut hva som skjedde med dvergene i dette spillet eller det finnes noen spesielle quests der man kan møte en? Nærmer meg etterhvert level 30. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg har ikke funnet noe som sier hva som skjedde med den forsvunnede Dwemer-rasen (de er ikke dverger, men alver). Hvor finner jeg Morokai? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er vel ingen som vet hva som skjedde med Dwemer. En dag var de bare borte, så vidt jeg har fått med meg. Falmer-historien er i hvert fall veldig fascinerende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Kanskje Falmerne har spist opp Dwemerne? heh EDIT: fant Azura and the Box - boken har ivertfall en vill teori. Dwemerne forsvant på grunn av en forbannelse eller at de fornærmet en hellighet. Men ganske så løst. ikke noe konkret. Skjønner heller ikke the calling teorien i boken Chimarvamidium. Endret 30. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg har ikke funnet noe som sier hva som skjedde med den forsvunnede Dwemer-rasen (de er ikke dverger, men alver). Hvor finner jeg Morokai? De er ikke dverger, men de kalles dverger av folk i Tamriel. http://www.uesp.net/wiki/Lore:Dwemer Liker mystikken bak Dwemer. De var en høyt utviklet og godt utbredt sivilisasjon, som plutselig forsvant sporløst. Tenker alltid på det når jeg går rundt i ruinene de etterlot seg, gir en spesiell stemning Endret 30. november 2011 av Apox 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 «Skyrimtråden - Hvor alle er rassistiske mot Kajiits» Nå er de jo strengt tatt en annen art. Så... artistiske Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er vi ferdige med å diskutere hva tråden skal hete nå? Jeez. Liker også mystikken bak dwemer, hvor ble de av? Og hvorfor funker teknologien deres enda? (autobotene deres). Falmene har jo slått seg til ro i disse ruinene, så kan jo ligge noe i luften her, men jeg tviler på at det var de som utryddet de. Kanskje vi får svaret i en DLC ettervært.. "The return of the Dwemer" ellerno Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Blir sikkert en DLC som følger opp historien av Dwemer. Ingen hadde jo latt muligheten å få inn penger på noe som er så historieverdig gå ifra seg; ) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg foreslår: Dovahkiin's Realm - Offisiell Skyrim-tråd Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg foreslår: Dovahkiin's Realm - Offisiell Skyrim-tråd +1 til deg Iskall Dette burde tråden hete. Period! 2 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Er det noen som har kommet over noen spesifike dungeons med litt mer loot med enchants på? Skulle gjerne buffet opp enchantingen min, men kan så lite enchants enda syns jeg... ps, sjekk dette headshottet ha ha ha Endret 30. november 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Not to burst your bubble, men her er originalen: Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ahhh en copycat jeg postet altså... Orginalen var hakket bedre Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Der døde den plagsomme karen hvertfall Endret 30. november 2011 av Vizla Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Får jo gratis hus av han fyren der. Skøyt han selv fra fjellet ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå