Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er TS full som endrer navnet på tråden i hytt og pine? Synes navnet som var tidligere funket bra.

Men det egnet seg ikke, da tråden ble opprettet kvelden Skyrim ble annonsert, og dermed kun tok for seg alt som hadde med Skyrim å gjøre før det ble sluppet. Nå egner det seg ikke lenger at én tråd tar opp all plassen til alle tråder som kan bli skapt på bakgrunn av at Skyrim er sluppet.

Avgjørelsen vil tas i morgen.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Hvorfor så avansert? ”Den store Skyrim tråden” er vel bra nok?

Fordi Whitefall, som er handelssenteret i Skyrim er bygd rundt Jorrvaskr, og det er på en måte "møteplassen" i Skyrim.

Så blir det kult, og vi blir annerledes enn de dusin andre trådene som heter "Den store" "Den lille" "... snakke tråden" "Der vi diskuterer tissefantstørrelse og wow"

Hvor er Whitefall? O.o

Lenke til kommentar

uummh... Morokei er ikke MORRO !! hvordan i helsike skal jeg klare og ta faenskapet jeg som for det meste har brukt perks på one hand , block og andre close combat ting :(

ser folk tar han på avstand med bow and arrow , spells osv . eneste jeg har er fireshout og en staff som skyter flammer . Im fucked

Jeg brukte Ice-Form shoutet på ham og da var det bare å hakke løs på ham. Tror ikke jeg mistet liv en gang.. Eller jeg summona en storm atronach først slik han angrep den..

Lenke til kommentar

En liten nyhet på patch som kommer imorgen:

Pete Hines: "Yes, 360 update will go live tonight (I believe XBL time for updates is 0 hr GMT). PC tomorrow as well."

Ikke noen stor nyhet, meeen til dere som spiller på xbox... patch kommer kanskje klokken 1 i natt.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg får prøve noen andre måter å ta Morokei på i morgen , nå er det et par episoder med tv serier før jeg køyer , takk for tips :)

1: Stikk av!

2: Skaff en bue og så mange piler som mulig.

3: Dra tilbake.

4: Gjem deg bak en stein/pillar og skyt piler på han mens du selv tar dekning.

5: Quicksave ofte under kampen.

6: ??????

7: Profit.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...