Error Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bacon/tråden som ingen kunne navngi er dog i mot forumets regler. Første forslag er naturligvis det beste Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Skriv bare noe... Om folk ikke er fornøyd... gi dem bacon. Om bare alle politikere tenkte som deg. Endret 29. november 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skyrimtråden - Where all the great warriors come to dishcush the ongoing hoshtilities. 1 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Stemmer for Skyrim - tråden som ingen kunne nanvgi. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Er TS full som endrer navnet på tråden i hytt og pine? Synes navnet som var tidligere funket bra. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Mud Crab vs. Dragon-tråden. :-) 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Er TS full som endrer navnet på tråden i hytt og pine? Synes navnet som var tidligere funket bra. Men det egnet seg ikke, da tråden ble opprettet kvelden Skyrim ble annonsert, og dermed kun tok for seg alt som hadde med Skyrim å gjøre før det ble sluppet. Nå egner det seg ikke lenger at én tråd tar opp all plassen til alle tråder som kan bli skapt på bakgrunn av at Skyrim er sluppet. Avgjørelsen vil tas i morgen. Endret 29. november 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hey bro.. stop this nonsense Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvorfor så avansert? ”Den store Skyrim tråden” er vel bra nok? Joda, bortsett fra at du presterte å ha en skrivefeil der Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 lag en egen navn-diskusjons tråd for tråden? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) MEN HVA SKAL VI KALLE DEN?!? Endret 29. november 2011 av Stonemeister 4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvorfor så avansert? ”Den store Skyrim tråden” er vel bra nok? Fordi Whitefall, som er handelssenteret i Skyrim er bygd rundt Jorrvaskr, og det er på en måte "møteplassen" i Skyrim. Så blir det kult, og vi blir annerledes enn de dusin andre trådene som heter "Den store" "Den lille" "... snakke tråden" "Der vi diskuterer tissefantstørrelse og wow" Hvor er Whitefall? O.o Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hva faen var galt med det tidligere navnet? 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 uummh... Morokei er ikke MORRO !! hvordan i helsike skal jeg klare og ta faenskapet jeg som for det meste har brukt perks på one hand , block og andre close combat ting ser folk tar han på avstand med bow and arrow , spells osv . eneste jeg har er fireshout og en staff som skyter flammer . Im fucked Jeg brukte Ice-Form shoutet på ham og da var det bare å hakke løs på ham. Tror ikke jeg mistet liv en gang.. Eller jeg summona en storm atronach først slik han angrep den.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg får prøve noen andre måter å ta Morokei på i morgen , nå er det et par episoder med tv serier før jeg køyer , takk for tips Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fordi Whitefall, som er handelssenteret i Skyrim er bygd rundt Jorrvaskr, og det er på en måte "møteplassen" i Skyrim. Whiterun, thank you. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) En liten nyhet på patch som kommer imorgen: Pete Hines: "Yes, 360 update will go live tonight (I believe XBL time for updates is 0 hr GMT). PC tomorrow as well." Ikke noen stor nyhet, meeen til dere som spiller på xbox... patch kommer kanskje klokken 1 i natt. Endret 29. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg får prøve noen andre måter å ta Morokei på i morgen , nå er det et par episoder med tv serier før jeg køyer , takk for tips 1: Stikk av! 2: Skaff en bue og så mange piler som mulig. 3: Dra tilbake. 4: Gjem deg bak en stein/pillar og skyt piler på han mens du selv tar dekning. 5: Quicksave ofte under kampen. 6: ?????? 7: Profit. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skyrim - Magiens verden eller bare Skyrim-tråden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå