Muggkaare Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Herre min hatt så feil Skyrim-mjødhallen høres ut. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 "Mjødhallen - hvor ekte menn diskuterer Skyrims beinharde kamper" 1 Lenke til kommentar
larspli Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Pro tip: Bruk Marked for death shouten i starten på en boss fight, etter 20 sek går bossen lett ned på noen få slag selv på Master. Spes relatert til de dragon priestene Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary armor equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Endret 29. november 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skyrim-mjødhallen er det mest uninspirerte forslaget jeg har hørt. Mjødhallen -insert something skyrim- er langt bedre 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 The Ragged Flagon er jo også en trådtittel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Mjødhall Skyrim. Mye bedre. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Er jo ganske så enkelt å få takk i. Men hvis du synes det er imponerende so be it : ) Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Er jo ganske så enkelt å få takk i. Men hvis du synes det er imponerende so be it : ) gledesdreper he he var jo ingen sak å få tak i det da, ble bare så glad Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Er jo ganske så enkelt å få takk i. Men hvis du synes det er imponerende so be it : ) gledesdreper he he var jo ingen sak å få tak i det da, ble bare så glad Er veldig glad jeg også : ) Spesielt når man har gode enchants. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Denne tråden bytter til stadighet navn, frustrerende. Likte Skyrim-kaféen, jeg. 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvorfor så avansert? ”Den store Skyrim tråden” er vel bra nok? Fordi Whitefall, som er handelssenteret i Skyrim er bygd rundt Jorrvaskr, og det er på en måte "møteplassen" i Skyrim. Så blir det kult, og vi blir annerledes enn de dusin andre trådene som heter "Den store" "Den lille" "... snakke tråden" "Der vi diskuterer tissefantstørrelse og wow" Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 [bragfest] Oh baby, 3x daedric legendary equipped *flex* Stolt stolt stolt! [/bragfest] Er jo ganske så enkelt å få takk i. Men hvis du synes det er imponerende so be it : ) gledesdreper he he var jo ingen sak å få tak i det da, ble bare så glad Er veldig glad jeg også : ) Spesielt når man har gode enchants. Der suger jeg desverre. Har bare +2 ha, +13 1h dmg og +4 1h dmg på delene...å det er baaad... Er det sånn at de enchantsa man har lærts seg blir bedre ettersom man levler skillen? Im a chant-n00b Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 "Den vittige Skyrim relaterte tråden med ikke noe god tittel" Best. Titel. Ever. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Behold tittelen du har nå 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Haha. Faen skjer med navnet på tråden her da? :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Liker det nåværende navnet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg hadde virkelig ikke sett for meg at dette skulle bli en stor greie. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Skyrim-Arenaen. Noe sånt ;p Selv om det kanskje ikke passer helt O.o Jeg hadde virkelig ikke sett for meg at dette skulle bli en stor greie. Skriv bare noe... Om folk ikke er fornøyd... gi dem bacon. Endret 29. november 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå