andrvas Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ingen som har link til videoen fra Quakecon i 720p? Ifølge ryktene er det filmet med et annet kamera fra en annen plass i salen (skal finnes 3 forskjellige versjoner på nettet visstnok). Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Får ein spelet raskare om ein kjøper digitalt enn om ein kjøper fysisk frå nettet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Om man kjøper på Steam kan man preloade spillet så man kan spille umiddelbart når det har release. Om man kjøper fysisk på nett så varierer det vel litt om butikken sender spillet så du har det på release, eller ikke. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hmm, dilemma. Fysisk utgåve er jo desidert kjekkast Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Joda Er godt mulig at spillet blir Steamworks også, at man som på New Vegas får en kode som må registreres i Steam, så da har man både fysisk og digital utgave. Lenke til kommentar
Ovatius Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hovedproblemet med digitalt kjøp er at det ikke blir noen Collectors Edition. Og jeg må ha Collectors Edition. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 CE var litt skuffande tbh, men finn sikkert tinga billig på nettet når ein eller annan g33k treng pengar Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg tror med nesten 100% sikkerhet at du kan satse på at det blir "Steamworks" DRM ettersom alle nye spill fra Bethesda har hatt det, så ser ingen grunn til at de vil gi slipp på det nå. Jeg har allerede forhåndsbestilt det på Steam da, så jeg er klar som et egg når 11.11.11 endelig kommer! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hadde håpet å kjøpe CE, men med prisen satt på den så blir det nok ikke noe kjøp av den. Blir heller vanlig versjon Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Huff, det ble en ekstremt skuffende CE. Jeg har veldig lyst på CE av Skyrim, men jeg nekter å betale så mye for så lite. Jeg hadde ønsket at de inkluderte soundtrack CD og t-skjorte med Skyrim logoen. Da hadde jeg godtatt den prisen, og kanskje en hundrelapp eller to mer også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Spillet blir awesome uansett. Jeg er klar for å bure meg inne i flere uker med dette spillet!! Det er bare til å komme med spillet Bethesda, jeg har gitt dere pengene allerede!! Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Eneste jeg har lyst på fra CE av Skyrim er cloth kartet. Har hørt at det følger med pre-order av den vanlige utgaven i USA. Noen som vet om det er det samme i Norge? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg fikk ihvertfall med kart i den vanlige Oblivion-utgaven når det kom ut. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Du fikk med tøykartet? Jeg fikk bare med det kjedelige papirkartet. Ser mye bedre ut med et tøykart på veggen tbh. Skyrim Cloth Map with preorder. Men man vet jo aldri hva man får i Norge. Endret 8. august 2011 av Makiavelli Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Lekket video... http://www.youtube.com/watch?v=QFuUdMsPsK0&feature=player_embedded Da var den fjernet. :\ Viste den noe nytt verdt å nevne vist i vid'en? Ang. CE./ikke-CE . Likte Making of DVD til Oblivion. Noen sjangs til å få tak i Skyrim Making of uten å gå via CE tro? Ja prisen på CE var litt vel steep. Endret 8. august 2011 av maanemann Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Making of dvden kommer nok alltids på torrent I videoen var det mye av de samme "scenene" vi så, men det varte mye lengre og du fikk et bedre overblikk av combat, landskapet og drager Also. Må bare si jeg DIGGER magi i begge hender! Når du har en kule av glødende energi i hendene så blir det ikke annet enn AWESOME! Endret 8. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du fikk med tøykartet? Jeg fikk bare med det kjedelige papirkartet. Var ikkje noko tøykart i min Oblivion CE - berre papir - fekk dei tøykart i t.d. USA? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Vet ikke om det faktisk ble laget noe tøykart for Oblivion, men spørsmålet var mitt var vel egentlig om tøykartet som følger med Skyrim CE, også kommer med den vanlige versjon når man forhåndsbestiller i Norge. Ifølge artikkelen jeg linket til tidligere skal det følge med i USA og Europa, men ser ikke noe om det på noen av de norske nettbutikkene. Som sagt, var kartet det eneste jeg vil ha fra Skyrim CE og hvis jeg kan få med det på en vanlig utgave til 299kr tar jeg den Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Dette spelet blir heilt magisk. Gledar meg som ein unge. Skal ha spelet på Xbox, då eg korkje har PS3 eller har hatt noko dugande spele-pc på fleire år. Er og eit bra teikn (for min del) at dei har vist fram mykje av spelet på Xboxen. Det visar at dei i alle fall er trygge nok på konsollutgåva. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe det på Steam eller et annet sted. Hvis det ikke er annet i pakken enn spillet så tror jeg at jeg velger Steam, men om det er kart med i den vanlige utgaven så vil jeg ha det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå