Dasch Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen morsomme eller must have addons der ute? Med morsomme tenker jeg da på superdubersterke spells, kul armor, nye byer osv... I og med at jeg har runnet spillet. Sånne ting kommer ikke før folk har fått tak i Creation Kit. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Creation Kit kommer i alle fall ikke i denne uken dessverre :/ Bethesda sa det i går. Endret 29. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bah, dårlige nyheter. Vil puste nytt liv i Skyrim. Har ikke spilt på rundt en uke, da det begynnte å bli litt repetivt. Men føler jeg fortsatt har en karakter i meg, så skal starte på nytt i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Endret trådtittelen til noe mer passende. Skyrim-kaféen* Skal det være apostrof når det er dobbeltvokal, altså? Ser ut til at begge fungerer. *Skyrim-tavernaen Brilliant. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Burde det ikke hett mjødhallen eller noe sånt? 6 Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tavernaen høres utrolig dårlig ut, for å väre helt ærlig. Da blir kaféen bedre. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tavernaen? Trudde det var tavernen i tilfelle, eg? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hva med Skyrim-puben? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Burde det ikke hett mjødhallen eller noe sånt? This!! 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tavernaen hørtes på det beste billig ut Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Begynte å lure på hvordan jeg hadde gått glipp av en Skyrim-tråd med så mange innlegg i, før jeg åpnet den og så at navnet var skiftet. Mjødhallen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Blir ikke Mjødhallen litt vel generelt? Hadde jo vært morsomt med en "pun" eller noe lignende som faktisk er relatert til spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Støttar forsåvidt Mjødhallen, men det er Shampoo sin tråd, så han må nesten få byte namn på han sjølv. Trist at Creation Kit let vente på seg. Har lyst til å dille litt med det etter eksamen - tenkte å snekre saman eit hus på fjellet som oppvarming. Uh, korleis er mjødhall ikkje relatert til spelet? Jorrvaskr vert jo til og med omtala som ein. Endret 29. november 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Happy? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det der er som definisjonen du får når du slår opp "Skyrim-<sosial møteplass med drikkeservering>-en" internettordboka. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Uh, korleis er mjødhall ikkje relatert til spelet? Jorrvaskr vert jo til og med omtala som ein. Jeg sier ikke at det ikke er det, men jeg personlig synes det blir litt for generelt (alle Viking-relaterte spill flommer over av mjød), samtidig som jeg er en stor tilhenger av forumtråd-titler med litt "snert" over seg. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hmm, noen forslag til hvor man kan få kjøpt et Daedric hearth? Prøver å lokalisere alle alchemistene i Skyrim, for å se om noen kan ha et hjerte, men foreløpig ingen... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Let's have a poll! 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hmm, noen forslag til hvor man kan få kjøpt et Daedric hearth? Prøver å lokalisere alle alchemistene i Skyrim, for å se om noen kan ha et hjerte, men foreløpig ingen... Enthir i Mage's College i Winterhold selger dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå