Leo_Khenir Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vanskelig å reskinne armors på konsoll, gutter Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Se på damagen til daggeren og sverdet.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 ok, trodde det var mer slik som i andre spill der hurtigheten på våpena også kommer inn, pluss skills osv. så da gjør jeg kun 21 i dmg jeg da.... selv om jeg har specca i 1 hand weapon og sneak..... Tviler... må vel være en måte som viser dmg man gjør på motstanderen? eller treffer man altid like bra/dårlig. om man slår fra kneestående oppreist, bakfra framsiden osv osv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vanskelig å reskinne armors på konsoll, gutter Ikke vår skyld dere kjøper mindreverdige eksemplarer av spill. 9 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fanboys .. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er tonnevis med reskins av rustninger der ute allerede skyrim nexus er plassen jeg finner de aller fleste moddene mine. Om du vil ha annet utseende på noe så er det flusst av dem eller non-replacer reskins, så begynner det også å kommer nå. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Spørsmål: Hvordan venter man/lar tiden gå på PC uten å sove i en seng? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen morsomme eller must have addons der ute? Med morsomme tenker jeg da på superdubersterke spells, kul armor, nye byer osv... I og med at jeg har runnet spillet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Runnet spillet? Tviler litt der med tanke på Radiant AI =P Main og sidequests derimot. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Runnet spillet? Tviler litt der med tanke på Radiant AI =P Main og sidequests derimot. Mainquest da :< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Endret trådtittelen til noe mer passende. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) En kopp latte takk Med litt Skyrim-dryss på toppen Endret 29. november 2011 av Argoniel 4 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skyrim-Kafeen? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Endret trådtittelen til noe mer passende. Ble lettere forvirra og panisk redd da jeg ikke fant skyrim tråden, og så plutselig fikk jeg se....Skyrim kafeen... w00t? Hmmm...ahhhh....pheewwwwwww En dobbel mocca med en giant toe plsthxbye! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Noen morsomme eller must have addons der ute? Med morsomme tenker jeg da på superdubersterke spells, kul armor, nye byer osv... I og med at jeg har runnet spillet. Du må nok vente på Creation Kit, som fortsatt kan være noen uker unna. Endret 29. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Endret trådtittelen til noe mer passende. Ble lettere forvirra og panisk redd da jeg ikke fant skyrim tråden, og så plutselig fikk jeg se....Skyrim kafeen... w00t? Hmmm...ahhhh....pheewwwwwww En dobbel mocca med en giant toe plsthxbye! No lollygagging! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Endret trådtittelen til noe mer passende. Skyrim-kaféen* 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Endret trådtittelen til noe mer passende. Skyrim-kaféen* *Skyrim-tavernaen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå