samco Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Alright skal ikke maxe alt har det jeg trenger nu.. Blir thief guild og mages etterpå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor mange timer spilt? Underkant av 60 tror jeg. Kom til et punkt der jeg hadde fått alle perks jeg ville ha på karakteren min (sword and shield-dude) og knuste all motstand, så bestemte meg like greit for å bruke en glitch og makse ut alle stats. Synes det er greit å påpeke at man ikke får noen flere poeng å dytte inn i perks enn ved vanlig spilling gjennom denne glitchen, kun "xp" til skills. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Ancient Dragon... Den var "litt" vanskeligere enn de andre Men drepte den tilslutt... etter at han hadde sloss mot både meg, Forsworn og Justiciars. Epic battle! ;p Endret 27. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bare for kicks tar jeg noen oppdrag (Spesielt de fra Mage College) som mage istedetfor som den krigsherren jeg er. Legger igjen armor hjemme, og går rundt i mage robes, bruker fortrinnsvis spells (men tar frem mitt Legendary Daedric Longsword når det blir tight). Er ganske artig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ancient Dragon... Den var "litt" vanskeligere enn de andre Jeg tror Ancient Dragon er blant de få monstrene som skalerer seg helt etter din level, slik at de alltid skal være en utfordring. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ancient Dragons er ikke noen utfordring for min del hvertfall. En del mindre, tobente skapninger derimot... 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Ancient Dragon... Den var "litt" vanskeligere enn de andre Jeg tror Ancient Dragon er blant de få monstrene som skalerer seg helt etter din level, slik at de alltid skal være en utfordring. http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Dragon Her er en liste over dragene... Jeg møtte på Ancient Dragon (Frost) lvl 50. (Jeg vet ikke om det er helt korrekt da.) Endret 27. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Om du vil ha "Essential followers" (at de ikke kan bli drept) så har det kommet en fin mod til akkurat det. Essential followers plugins Endret 27. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg er Nord, med 50% frost resistance som standard, flaks for meg at alle dragene foruten om 1 bare har spytta ut frost Den med flammer var litt mer utfordring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor mye bonus armor får du av enchante armor med +enchanting, så enchante armor med +smithing osv og så lage Daedric armor? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 THE BLACK STAR ER HELT UMULIG! Når du er inne i sjernen.. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hvor faar man tak i Dwarwen metal ingots? Edit: Fannt det ut Må finne huler med dwarven metal også smelte de om til ingots. Endret 27. november 2011 av JayMK93 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 THE BLACK STAR ER HELT UMULIG! Når du er inne i sjernen.. Hehe. Vet hvordan du har det. Hadde satt det til master vanskelighetsgrad fordi jeg følte det ble for lett. Så kom jeg dit og ble tatt med ett skudd. Da måtte jeg skru ned igjen vanskelighetsgraden til standard igjen. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Haha, jeg klarte det nettop, på master! Jeg løp opp til starten igjen og klarte å gjemme meg siden jeg har 100 i sneak, så drepte jeg alle 3 dremora fiendene eller hva det heter og ''bossen'' på 1 hit Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ballanced game is ballanced Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 What Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er det noen steder som har utrolig bra quester? Noe litt obskurr? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er det noen steder som har utrolig bra quester? Noe litt obskurr? Horte at man faar ganske OP vaapen hvis man gjor dark brotherhood questene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå