Thoto79 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har gått meg bort/fast i Mzulft ruinene i missionet Revealing The Unseen og Reach The Oculory. Har to nøkler (Mzulft key og Mzulft observatory key) men ingen av dem passer til den døren det virker som at jeg skal inn for å komme meg videre. Når jeg bruker clearvoance illusion spellen så peker den meg mot døren inn til Aedrome og på andre siden av døren peker den meg tilbake inn i Boilery Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Du har gått deg bort altså. Husker bare å ha brukt Mzulft observatory key for å komme meg videre. Kan allltids hende du har støtt på en bugg også. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) SWEET! Digger når man møter på flere typer fiender samtidig og man bare får en FFA av dimensjoner. ScreenShot5.bmp Endret 27. november 2011 av Flin Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen som vet når Creation Kit kommer? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Drager burde jo utgjøre en større utfordring enn hva de gjør, selv på expert. De er jo essensielle for spillets egenart, men er på ingen måte hva de burde være. De kan jo drepes på ett angrep med riktig oppsett. Hvis det er prat om ancient dragon som oneshottes har du deg selv å takke, som bruker Bethesda sine lite gjennomtenkte op våpen gjennom smithing. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Du har gått deg bort altså. Husker bare å ha brukt Mzulft observatory key for å komme meg videre. Kan allltids hende du har støtt på en bugg også. Jeg loadet tidligere save og når jeg da prøvde å låse opp samme døra funket det. MEN har støtt på ett nytt problem litt lengre inn hvor man skal aktivisere en krystall med Paratus Decimus. Har fått plasert krystallen i den greia på midten men skjønner ikke hvordan jeg skal få aktivert det hele. Har trykket på aktiviseringsknappene for å rotere taket uten at noe skjer. Decimus prater om en spell man skal bruke, men isåfall hvilken og hvor? EDIT: Frost og flame spell samtidig på krystallen så skjedde det noe men nå slukket de strålene. Noen som har en walk through her? Endret 27. november 2011 av Thoto79 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvis det er prat om ancient dragon som oneshottes har du deg selv å takke, som bruker Bethesda sine lite gjennomtenkte op våpen gjennom smithing. Hva? Hvordan i alle dager er det spilleren sin skyld? 2 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Om de skulle gjør spillet utfordrende for de som looper potions og enchantments ville det blitt umulig for de som spiller uten exploits Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Lol, hadde ikke regnet med å ha 6-7 dragon souls liggende.... Er det jeg som er treg, og lat, siden jeg ikke har stupt ned i hver enenste draugh dungeon som finnes? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 EDIT: Frost og flame spell samtidig på krystallen så skjedde det noe men nå slukket de strålene. Noen som har en walk through her? Hold den konstante frostspellen på krystallen til lysene stiller seg i en noe fornuftig posisjon, skal vel ta noen sekunder Lol, hadde ikke regnet med å ha 6-7 dragon souls liggende.... Er det jeg som er treg, og lat, siden jeg ikke har stupt ned i hver enenste draugh dungeon som finnes? Har ca 12 souls til gode selv om jeg bare mangler en 3-4 oppgraderinger til Shouts, så souls samles litt raskere enn du har bruk for dem Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 @Joakim: takk. Etter det så var det bare å trykke tilstrekkelig på aktiviseringknappene etterpå så ordnet det seg. Dette er forøvrig det mest omfattende enkeltmissionet jeg har vært med på hittil, tror jeg har brukt 4 timer og levla opp to ganger inne i disse ruinene nå... Gleder meg til å komme meg ut og vekk Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva? Hvordan i alle dager er det spilleren sin skyld? Fordi spilleren selv styrer hvor mye skade h*n vil gjøre. Synes du det er for lett? Bruk et våpen med mindre skade.. Ja det burde ikke vært op in the first place, men det er nå det, deal with it. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Dragene er for lette uansett våpen! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Gleder meg til å komme meg ut og vekk Kjenner følelsen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg finner det interessant hvordan alle ikke-menneskeraser (eller dyreraser) tydeligvis egentlig er alver. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvilke er det egentlig? Dwemer, orcs, altmer og bosmer? Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Nå føler jeg karakteren min er klar for mere story på skyrim Level 71 nordic level 100 på destruction,resteration,smithing,heavy armor, light armor,block,two handed,one handed,arcery,sneak,lockpicking,pickpocket,speech,ilusion i feel ready Endret 27. november 2011 av samco 1 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hvilke er det egentlig? Dwemer, orcs, altmer og bosmer? hvordan klarer du å glemme de beste, dunmer? +falmer, men de er ikke så kule Endret 27. november 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nå føler jeg karakteren min er klar for mere story på skyrim Level 71 nordic level 100 på destruction,resteration,smithing,heavy armor, light armor,block,two handed,one handed,arcery,sneak,lockpicking,pickpocket,speech,ilusion i feel ready Høres så jæææævla kjedelig ut. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå