Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Og jeg mener ringenes herre ville vært bedre om filmene var dobbelt så lange..1 film for hver "bok" (Er 6 bøker).

Kortere? Jeg får vondt inni meg ved tanken.

Ringenes Herre er seks bøker? Siden når? Det er teknisk sett bare én bok, men ble senere delt opp i tre. (Ringens brorskap, To tårn og Atter en konge.)

Siden det ble utgitt første gangen :)

Hva babler du om? Ringenes Herre har da aldri vært seks bøker?

The three volumes were entitled The Fellowship of the Ring, The Two Towers, and The Return of the King. Structurally, the volumes are divided internally into six books, two per volume.
Fra Wikipedia.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har ikke Bethesda lært at folk trenger MASSE storage i husene etter alle modsa til Fallout 3/NV!? Skulle jo tro man fikk en del storage når man bruker 36k på et hus, så får man faen med 6 cointainers!?

Whiterun huset har 11 cointeiners, Riften 5, og Solitude 6? Lolwat.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterende med bugen der kona mi bare stikker av før seremonien i kirken er helt ferdig. Jeg er visstnok gift med Camilla, men første hun gjorde var å stikke av. Nå er hun verken i huset mitt eller hos svigerfar, så good call fra min side ang. valg av kone. Hvor er nærmeste skilsmisseadvokat? :)

Lenke til kommentar

fadern også. nå har jeg blitt bitt av en vampyr igjen.. ikke si at jeg må gå rundt og finne slike soul gems og annet drit.. hva skal jeg gjøre for å bli kvitt vampyr forvandlingen? Husker jeg ble det i oblivion.. ga opp hele spillet pga det... umulig å farte rundt om dagen, folk vil ikke snakke med deg.. og man blir stengt ute fra byer..

hjelp

Vel, hvis du ikke har blitt vampyr enda, men bare har sykdommen, så kan du enten drikke en Cure Disease potion eller besøke en av "kirkene" og aktivere Shrine of Hvemsomhelst.

Hvis du på merkverdig vis ikke har klart å kvitte deg med sykdommen på de tre dagene du har før du faktisk blir vampyr:

1. Prat med hvilken som helst innkeeper og spør om det er any rumors.

2. Du blir sendt til Falion i Morthal.

Resten av questen er relativt self-explanatory. Mye enklere enn i Oblivion.

Og angående The Warmaiden i Whiterun... Mener absolutt at det skal være to separate shops. Hun som står utenfor sier det indirekte selv. Hun sier at man ikke skal glemme å sjekke inne også hvis man skulle trenge noe mer.

har prøvd shrine og potion, ser ut som at jeg må ta den vanskelige veien.. :-/ men men, takk for svar :)

Lenke til kommentar

Som sagt har det aldri vært seks bøker. ;) Hver bok er delt inn i to, ja, men de er ikke to forskjellige bøker.

fra Wikipedia:

Structurally, the volumes are divided internally into six books

At de er puttet i 1, 3 eller 19 permer gjør dem ikke til noe annet. Du får ringe egmont e.l å krangle med dem om hva som betegnes som ei bok. Evt finne en kopi av LOTR som var utgitt før filmene og slå opp i indexen.

ontopic:

Er det bare meg eller scaler drager alt for dårlig? Greit at andre ting er elendig, men drager oneshotter jeg nesten med 2H nå, og det føles ikke helt rett. Jeg spiller forøvrig på expert som noen nesevise skal påpeke at jeg må sette opp vanskelighetsgraden. Master gidder jeg rett og slett ikke siden jeg spiller for content og story, får mer av å lese bøkerne enn jeg gjør av å farme bandits. Likevel bør en drage være litt hardere :(

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller scaler drager alt for dårlig? Greit at andre ting er elendig, men drager oneshotter jeg nesten med 2H nå, og det føles ikke helt rett. Jeg spiller forøvrig på expert som noen nesevise skal påpeke at jeg må sette opp vanskelighetsgraden. Master gidder jeg rett og slett ikke siden jeg spiller for content og story, får mer av å lese bøkerne enn jeg gjør av å farme bandits. Likevel bør en drage være litt hardere :(

Om du spiller på expert kan du jo bare skru opp vanskelighetsgraden... Trenger ikke sutre så lenge du ikke har gjort det...

:p

Jeg måtte bare. Jeg er lei meg... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...