Vrengtpolvott Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Og jeg mener ringenes herre ville vært bedre om filmene var dobbelt så lange..1 film for hver "bok" (Er 6 bøker). Kortere? Jeg får vondt inni meg ved tanken. Ringenes Herre er seks bøker? Siden når? Det er teknisk sett bare én bok, men ble senere delt opp i tre. (Ringens brorskap, To tårn og Atter en konge.) Siden det ble utgitt første gangen Hva babler du om? Ringenes Herre har da aldri vært seks bøker? The three volumes were entitled The Fellowship of the Ring, The Two Towers, and The Return of the King. Structurally, the volumes are divided internally into six books, two per volume. Fra Wikipedia. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Som sagt har det aldri vært seks bøker. Hver bok er delt inn i to, ja, men de er ikke to forskjellige bøker. 2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Enig med deg viking. Det er tre fysiske bøker, hvor hver er delt inn i 2 deler. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Som sagt har det aldri vært seks bøker. Hver bok er delt inn i to, ja, men de er ikke to forskjellige bøker. Hvert bind (eller volume på engelsk) inneholder to bøker og siden det er tre bind blir det 6 bøker. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvordan i svarte helvette er dette relevant til TESV: Skyrim? 9 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvorfor har ikke Bethesda lært at folk trenger MASSE storage i husene etter alle modsa til Fallout 3/NV!? Skulle jo tro man fikk en del storage når man bruker 36k på et hus, så får man faen med 6 cointainers!? Whiterun huset har 11 cointeiners, Riften 5, og Solitude 6? Lolwat. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Som sagt har det aldri vært seks bøker. Hver bok er delt inn i to, ja, men de er ikke to forskjellige bøker. Jo, de har ved flere anledninger blitt utgitt i seks separate bøker. 2 Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Irriterende med bugen der kona mi bare stikker av før seremonien i kirken er helt ferdig. Jeg er visstnok gift med Camilla, men første hun gjorde var å stikke av. Nå er hun verken i huset mitt eller hos svigerfar, så good call fra min side ang. valg av kone. Hvor er nærmeste skilsmisseadvokat? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Du kan ikke skilles. Eneste måte jeg vet om, er å drepe kona di O.o Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Litt tricky når hun ikke er noen plasser Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Så for ca. 150 sider siden i denne tråden en ganske nice alchemy oversikt, har noen en link til den? Trur ikke jeg orker å trolle tilbake 200 sider for å finne den akuratt nå, hehe Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har pleid å bruke denne: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Alchemy_(Skyrim)#Alchemy_Effects Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg lette nettopp etter det samme. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392802 Var i en egen tråd. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er det laget noen liknende oversikt over alle enchantmentene man har mulighet til å få? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg lette nettopp etter det samme. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392802 Var i en egen tråd. Der var den jo, takker og bukker Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 fadern også. nå har jeg blitt bitt av en vampyr igjen.. ikke si at jeg må gå rundt og finne slike soul gems og annet drit.. hva skal jeg gjøre for å bli kvitt vampyr forvandlingen? Husker jeg ble det i oblivion.. ga opp hele spillet pga det... umulig å farte rundt om dagen, folk vil ikke snakke med deg.. og man blir stengt ute fra byer.. hjelp Vel, hvis du ikke har blitt vampyr enda, men bare har sykdommen, så kan du enten drikke en Cure Disease potion eller besøke en av "kirkene" og aktivere Shrine of Hvemsomhelst. Hvis du på merkverdig vis ikke har klart å kvitte deg med sykdommen på de tre dagene du har før du faktisk blir vampyr: 1. Prat med hvilken som helst innkeeper og spør om det er any rumors. 2. Du blir sendt til Falion i Morthal. Resten av questen er relativt self-explanatory. Mye enklere enn i Oblivion. Og angående The Warmaiden i Whiterun... Mener absolutt at det skal være to separate shops. Hun som står utenfor sier det indirekte selv. Hun sier at man ikke skal glemme å sjekke inne også hvis man skulle trenge noe mer. har prøvd shrine og potion, ser ut som at jeg må ta den vanskelige veien.. :-/ men men, takk for svar Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Som sagt har det aldri vært seks bøker. Hver bok er delt inn i to, ja, men de er ikke to forskjellige bøker. fra Wikipedia: Structurally, the volumes are divided internally into six books At de er puttet i 1, 3 eller 19 permer gjør dem ikke til noe annet. Du får ringe egmont e.l å krangle med dem om hva som betegnes som ei bok. Evt finne en kopi av LOTR som var utgitt før filmene og slå opp i indexen. ontopic: Er det bare meg eller scaler drager alt for dårlig? Greit at andre ting er elendig, men drager oneshotter jeg nesten med 2H nå, og det føles ikke helt rett. Jeg spiller forøvrig på expert som noen nesevise skal påpeke at jeg må sette opp vanskelighetsgraden. Master gidder jeg rett og slett ikke siden jeg spiller for content og story, får mer av å lese bøkerne enn jeg gjør av å farme bandits. Likevel bør en drage være litt hardere Endret 27. november 2011 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har ikke orket å gjøre mer enn litt smithing eller enchanting. Tok frem alle ingrediensene jeg hadde lagret i går, og gikk fra level 33 til 37 :3 (det inkluderte å levle 15 levler med heavy armor, kjøpt fra duden i Jorrvaskr) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er det bare meg eller scaler drager alt for dårlig? Greit at andre ting er elendig, men drager oneshotter jeg nesten med 2H nå, og det føles ikke helt rett. Jeg spiller forøvrig på expert som noen nesevise skal påpeke at jeg må sette opp vanskelighetsgraden. Master gidder jeg rett og slett ikke siden jeg spiller for content og story, får mer av å lese bøkerne enn jeg gjør av å farme bandits. Likevel bør en drage være litt hardere Om du spiller på expert kan du jo bare skru opp vanskelighetsgraden... Trenger ikke sutre så lenge du ikke har gjort det... Jeg måtte bare. Jeg er lei meg... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Drager burde jo utgjøre en større utfordring enn hva de gjør, selv på expert. De er jo essensielle for spillets egenart, men er på ingen måte hva de burde være. De kan jo drepes på ett angrep med riktig oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå