kiwinazgul Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 noen som kjører full magicka/mage på sin karakter i skyrim, er litt keen på å prøve det, men vil høre fra folk som har en sånn karakter Jeg har en lvl 41 Breton mage. Bruker kun destruction, utenom en liten heal spell i ny og ne. Har en mercenary med meg som kan tanke, har enchanta armor slik at jeg har ~90% reduksjon på des magi, og spammer dual cast (stort sett fireball). Mye skade, bruker nesten ikke magika og med perken som gjør at folk blir nesten alltid "staggered" av dual cast funker det fett. Blir litt kjedelig i lengda da, kunne sikkert variert mer.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har Lydia som min companion og hu dør jo aldri, kneler mye, men dør ikke. Jeg spiller ikke på høy vanskelighetsgrad da siden jeg er mer en storyline person enn en som liker å klikke seg ihjel for å ta en fyr. Kan bare dø om du banker henne ned slik jeg har skjønt det. Det er feil, men det virker som om det er noen som har det slik, bug kanskje? Jeg var ikke i nærheten når Lydia ble drept av en helvetes liten Frostbite Spider. Patetiske kvinnfolk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det MÅ være bugs som dreper personer som ikke skal bli drept. Har opplevd det i mange quests. Plutselig er en fyr død før personene har rukket å vise meg det han/hun skulle eller bare ligget stivt på bakken som en statue. Restarter jeg fra en tidligere save og jeg saver hele tiden så skjer ikke det samme på nytt. En av mange bugs jeg håper de fikser. Endret 26. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det som irriterer meg mest med spillet er at 80% av fiendene er Draugrs, går kjapt lei av de karene NESTEN like irriterende som cliffracers, lol jk Endret 26. november 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Haha så for meg en ekspansjon til Skyrim med romvesner som da er intelligente Draugrs av store grønne menn med plasmavåpen fra den røde planeten man kan se på Skyrim himmelen. Endret 26. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 det er vel Masser, en av månene til Nirn Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En av mine drømmer må være å se The Elder Scrolls-serien som filmer, laget av Peter Jackson. Og at filmene var like lange som ringenes herre sine, og at de hver for seg gikk i triologier. Tror Oblivion hadde blitt en vanvittig suksess i alle fall. 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Fyren og dattera deler ikke butikk. De har forskjellig innhold og forskjellig mengde gull tilgjengelig. Da har en av oss en bug. Jeg har trippelsjekket, og de deler butikken. En av mine drømmer må være å se The Elder Scrolls-serien som filmer, laget av Peter Jackson. Og at filmene var like lange som ringenes herre sine, og at de hver for seg gikk i triologier. Tror Oblivion hadde blitt en vanvittig suksess i alle fall. Jeg vil heller ha en film basert på Morrowind, og -ikke- laget av Peter Jackson. Fyren kan ikke lage film lengre. Bad Taste og Braindead var meget bra, men etter han ble seriøs lager han bare vanvittig lange filmer uten innhold. Både Ringenes Herre og King Kong ville ha vært hundre ganger bedre om de hadde vært halvparten så lange. Mener nå jeg da. Endret 26. november 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 De deler ikke hos meg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Og jeg mener ringenes herre ville vært bedre om filmene var dobbelt så lange..1 film for hver "bok" (Er 6 bøker). Kortere? Jeg får vondt inni meg ved tanken. 7 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Og jeg mener ringenes herre ville vært bedre om filmene var dobbelt så lange..1 film for hver "bok" (Er 6 bøker). Kortere? Jeg får vondt inni meg ved tanken. Ringenes Herre er seks bøker? Siden når? Det er teknisk sett bare én bok, men ble senere delt opp i tre. (Ringens brorskap, To tårn og Atter en konge.) 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Kan bare dø om du banker henne ned slik jeg har skjønt det. Hun har dødd flere ganger uten at jeg har vært nær henne i det hele tatt. Ble svermet av Falmers en gang, hun begynte å knele og jeg hadde fått mye juling. Jeg løp vekk for å hive i meg potions og hva det måtte være, og løp så tilbake. Og der lå hun, død og lootbar =P Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 fadern også. nå har jeg blitt bitt av en vampyr igjen.. ikke si at jeg må gå rundt og finne slike soul gems og annet drit.. hva skal jeg gjøre for å bli kvitt vampyr forvandlingen? Husker jeg ble det i oblivion.. ga opp hele spillet pga det... umulig å farte rundt om dagen, folk vil ikke snakke med deg.. og man blir stengt ute fra byer.. hjelp Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Litt din feil det da. Sjekk active effects hver gang du har vært i kamp mot vampyrer, har du vampyrgreia, så tar du cure disease eller stikker til en Shrine. Eller bli varulv tidlig i spillet, og aldri bekymre deg over det igjen =P Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) fadern også. nå har jeg blitt bitt av en vampyr igjen.. ikke si at jeg må gå rundt og finne slike soul gems og annet drit.. hva skal jeg gjøre for å bli kvitt vampyr forvandlingen? Husker jeg ble det i oblivion.. ga opp hele spillet pga det... umulig å farte rundt om dagen, folk vil ikke snakke med deg.. og man blir stengt ute fra byer.. hjelp Vel, hvis du ikke har blitt vampyr enda, men bare har sykdommen, så kan du enten drikke en Cure Disease potion eller besøke en av "kirkene" og aktivere Shrine of Hvemsomhelst. Hvis du på merkverdig vis ikke har klart å kvitte deg med sykdommen på de tre dagene du har før du faktisk blir vampyr: 1. Prat med hvilken som helst innkeeper og spør om det er any rumors. 2. Du blir sendt til Falion i Morthal. Resten av questen er relativt self-explanatory. Mye enklere enn i Oblivion. Og angående The Warmaiden i Whiterun... Mener absolutt at det skal være to separate shops. Hun som står utenfor sier det indirekte selv. Hun sier at man ikke skal glemme å sjekke inne også hvis man skulle trenge noe mer. Endret 27. november 2011 av KindX 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er kommet til den questet der man skal besøke greybeards og halveis i companion queste med min redguard, og fikk nettopp vite at orc har den beste abilitien siden den er den eneste unike abilitien, og at alle andre abilities kan man få lett. Er det verdt å begynne ny character da? Er litt utålmodig xD Jeg anbefale på det sterkeste å ikke gå etter abilities og stats i rollespill, og spesielt ikke i Skyrim. Gå heller for det du foretrekker og gjør det du selv vil. Ingen raser har abilities du "må" ha. Noen er mer interessante enn andre, som Khajiit (nattsyn) og Argonian (kan puste under vann). Men å velge rase kun etter ability er teit. Btw selv har jeg rundet 30 timer på en karakter og endelig somlet med ned til Riften. Har vært en tur oppe i Wind-et-eller-annet, men dro raskt igjen. Jeg har ennå til gode å dra til noen av de andre byene, og det tok en del timer før jeg dro til Greybeards. Har ikke vurdert å fortsette den questlinja ennå. Det er så mye annet å gjøre her. Ja sannt det Hadde vært sjekt med 2x dmg i 60sec da. Men holder meg bare til redguard, synes den rasen passer best til warrior Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Og jeg mener ringenes herre ville vært bedre om filmene var dobbelt så lange..1 film for hver "bok" (Er 6 bøker). Kortere? Jeg får vondt inni meg ved tanken. Det at extended bare er 12 timer, er leit ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Og jeg mener ringenes herre ville vært bedre om filmene var dobbelt så lange..1 film for hver "bok" (Er 6 bøker). Kortere? Jeg får vondt inni meg ved tanken. Ringenes Herre er seks bøker? Siden når? Det er teknisk sett bare én bok, men ble senere delt opp i tre. (Ringens brorskap, To tårn og Atter en konge.) Siden det ble utgitt første gangen 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Noen som har gjort Tending The FlamesJeg har et problem, etter framføringen av King Olaf's verse, skal jeg dra til festival å tenne på King Olaf. Problemet er at Enthir står bare der og tenner på han i evigheter. Har prøvd å gjøre andre quest i mellomtiden, "ventet" i flere timer, snakket til han, slått han, pickpocket han etc. Men ingenting funker?? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fjerne bugen/evt gå rundt det. (Spiller på xbox 360) Endret 27. november 2011 av Eksboks Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Og jeg mener ringenes herre ville vært bedre om filmene var dobbelt så lange..1 film for hver "bok" (Er 6 bøker). Kortere? Jeg får vondt inni meg ved tanken. Ringenes Herre er seks bøker? Siden når? Det er teknisk sett bare én bok, men ble senere delt opp i tre. (Ringens brorskap, To tårn og Atter en konge.) Siden det ble utgitt første gangen Hva babler du om? Ringenes Herre har da aldri vært seks bøker? Ja sannt det Hadde vært sjekt med 2x dmg i 60sec da. Men holder meg bare til redguard, synes den rasen passer best til warrior Jeg synes RedGuard gjør seg bra som mages også. Endret 27. november 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå